Prawo miejscowe

Sesja Nr XIX z dnia 14 grudnia 2012 r.

UCHWAŁA NR XIX / 206 / 12

RADY GMINY OSTRÓW MAZOWIECKA

z dnia 14 grudnia 2012 roku

w sprawie:

zmiany uchwały Nr XVIII/201/12 Rady Gminy Ostrów Mazowiecka z dnia 30 listopada 2012 roku w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu bankowego.

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 9 lit.”c” i art. 58 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz art. 89 ust. 1 pkt 2 art. 217 ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.),

uchwala się , co następuje:

§ 1.

W uchwale Nr XVIII/201/12 Rady Gminy Ostrów Mazowiecka z dnia 30 listopada 2012 roku:

1) § 1. otrzymuje brzmienie:

„§ 1. Zaciąga się w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych długoterminowy kredyt bankowy do wysokości 500 000 zł. (słownie: pięćset tysięcy złotych ) na sfinansowanie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań finansowych gminy.

2) § 3. otrzymują brzmienie:

„§ 3. Spłata kredytu nastąpi w ciągu 9 lat, począwszy od 2014 roku”.

§ 2.

Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi .

§ 3.

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

PRZEWODNICZĄCY

R A D Y G M I N Y

Tadeusz Jabłonka

 

 

U C H W A Ł A NR XIX / 207 / 12

RADY GMINY OSTRÓW MAZOWIECKA

z dnia 14 grudnia 2012 roku

w sprawie

zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Ostrów Mazowiecka na lata 2012–2022.

 

Na podstawie art. 230 ust. 6 w związku z art. 226, art. 227, art. 228 i art. 243 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.) w związku z art. 121 ust. 8 i art. 122 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. – Przepisy wprowadzające ustawę o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1241 z późn. zm.) oraz art. 169-170 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104 z późn. zm.),

uchwala się, co następuje :

§ 1.

Zmienia się Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Ostrów Mazowiecka na lata 2012–2022, zgodnie z załącznikiem Nr 1 .

§ 2.

Zmienia się wykaz przedsięwzięć realizowanych w latach 2012–2016 , zgodnie z załącznikiem Nr 2 .

§ 3.

Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi.

§ 4.

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

PRZEWODNICZĄCY

RADY GMINY

Tadeusz Jabłonka

 

 

UCHWAŁA NR XIX / 208 / 12

RADY GMINY OSTRÓW MAZOWIECKA

z dnia 14 grudnia 2012 roku

w sprawie :

zmiany uchwały budżetowej na 2012 rok.


Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591 z późn. zm.) oraz art. 211, art. 212, art. 214, art. 215, art. 217, art. 235, art. 237, art. 239 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm)

uchwala się, co następuje :

§ 1.

1. Zwiększa się dochody budżetu gminy o kwotę 340 426,00 zł do wysokości 37 336 678,99 zł,

z tego :

1/ dochody bieżące po zmianie wynoszą 36 197 696,99 zł,

2/ dochody majątkowe 1 138 982,00 zł,

zgodnie z załącznikiem nr 1.

2. Zmniejsza się wydatki budżetu gminy o kwotę 303 543,51 zł do wysokości 39 035 103,75 zł,

z tego :

1/ wydatki bieżące po zmianie wynoszą 32 091 062,75 zł.

2/ wydatki majątkowe 6 944 041,00 zł,

zgodnie z załącznikiem nr 2 i 2 a,

§ 2.

1. Deficyt budżetu gminy w wysokości 1 698 424,76 zł sfinansowany zostanie przychodami pochodzącymi z zaciągniętych kredytów i pożyczek.

2. Ustala się przychody budżetu w kwocie 4 032 647,64 zł , z następujących tytułów:

1/ zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie - 1 666 483,00 zł,

2/ zaciągniętych pożyczek na finansowanie zadań realizowanych z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w kwocie – 296 291,00 zł,

3/ inne źródła (wolne środki) - 2 069 873,64 zł,

zgodnie z załącznikiem nr 3.

3. Ustala się rozchody budżetu w kwocie 2 334 222,88 zł, z następujących tytułów:

1/ spłaty otrzymanych pożyczek i kredytów w kwocie – 2 069 200,98 zł,

2/ spłaty pożyczek otrzymanych na finansowanie zadań realizowanych z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w kwocie - 265 021,90 zł.

§ 3.

Zmienia się plan dotacji udzielonych podmiotom należącym i nienależącym do sektora finansów publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 4.

§ 4.

Wykonanie Uchwały powierza się Wójtowi.

§ 5.

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.

 

PRZEWODNICZĄCY

RADY GMINY

Tadeusz Jabłonka

 

 

U C H W A Ł A NR XIX / 209 / 12

RADY GMINY OSTRÓW MAZOWIECKA

z dnia 14 grudnia 2012 roku


w sprawie

uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Ostrów Mazowiecka na lata 2013–2023.

 

Na podstawie art. 230 ust. 6 w związku z art. 226, art. 227, art. 228, art. 242 i art. 243 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.) oraz art. 169-170 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104 z późn. zm.) i art. 18 ust. 2 pkt 6 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.)

uchwala się, co następuje :

§ 1.

Uchwala się Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Ostrów Mazowiecka na lata 2013 – 2023, zgodnie z załącznikiem nr 1.

2. Uchwala się wykaz przedsięwzięć realizowanych w latach 2013 – 2016, zgodnie z załącznikiem nr 2.

3. Objaśnienia wartości przyjętych w Wieloletniej Prognozie Finansowej na lata 2013 – 2023 stanowią załącznik nr 3

§ 2.

Upoważnia się Wójta do:

1/ zaciągania zobowiązań związanych z realizacją przedsięwzięć, określonych w załączniku nr 2,

2/ zaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku budżetowym i w latach następnych jest niezbędna do zapewnienia ciągłości działania jednostki i których wynikające płatności wykraczają poza rok budżetowy,

3/ przekazania uprawnień w zakresie zaciągania zobowiązań, określonych w § 2 ust. 1 i 2 Uchwały, kierownikom jednostek organizacyjnych realizujących przedsięwzięcia ujęte w załączniku nr 2.

§ 3.

Wykonanie Uchwały powierza się Wójtowi.

§ 4.

Traci moc uchwała nr XI/127/11 Rady Gminy Ostrów Mazowiecka z dnia 28 grudnia 2011 roku w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2012 – 2022.

§ 5.

Uchwała wchodzi w życie z mocą obowiązującą od dnia 1 stycznia 2013 roku.

 

PRZEWODNICZĄCY

RADY GMINY

Tadeusz Jabłonka

 

 

 

UCHWAŁA NR XIX / 210 / 12

RADY GMINY OSTRÓW MAZOWIECKA

z dnia 14 grudnia 2012 roku


w sprawie :

uchwalenia uchwały budżetowej Gminy Ostrów Mazowiecka na 2013 rok.


Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591 z późn. zm.) oraz art. 211, art. 212, art. 214, art. 215, art. 217, art. 222, art. 235, art. 236, art. 237, art. 239, art. 242, art. 258 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Z 2009 r. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.)

uchwala się, co następuje:

§ 1.

Ustala się dochody w łącznej kwocie 39 376 996,81 zł,

z tego :

1/ bieżące w kwocie 35 787 350,30 zł,

2/ majątkowe w kwocie 3 589 646,51 zł,

zgodnie z załącznikiem nr 1,

Ustala się wydatki w łącznej kwocie 41 669 037,12 zł

z tego :

1/ bieżące w kwocie 33 541 784,04 zł,

2/ majątkowe w kwocie 8 127 253,08 zł,

zgodnie z załącznikiem nr 2 i 2 a,

Ustala się kwotę wydatków przypadających do spłaty z tytułu poręczeń udzielonych przez Gminę zgodnie z zawartymi umowami w wysokości 37 874 zł.

§ 2.

Deficyt budżetu gminy w wysokości 2 292 040,31 zł sfinansowany zostanie przychodami pochodzącymi z zaciągniętych pożyczek i kredytów.

Ustala się przychody budżetu w kwocie 5 303 269,43 zł , z następujących tytułów:

1/ zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie - 4 518 086,62 zł,

2/ zaciągniętych pożyczek na finansowanie zadań realizowanych z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w kwocie – 785 182,81 zł, zgodnie z załącznikiem nr 3.

Ustala się rozchody budżetu w kwocie 3 011 229,12 zł, z następujących tytułów:

1/ spłaty otrzymanych pożyczek i kredytów w kwocie – 2 650 389,20 zł,

2/ spłaty pożyczek otrzymanych na finansowanie zadań realizowanych z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w kwocie - 360 839,92 zł, zgodnie z załącznikiem nr 3.

Ustala się limity zobowiązań do zaciągnięcia na sfinansowanie przejściowego deficytu w kwocie 6 000 000 zł, z tytułu zaciąganych kredytów i pożyczek.

5. Ustala się limity zobowiązań :

1/ na zaciągnięcie kredytów i pożyczek na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie określonej w § 2 ust. 1,

2/ na spłatę kredytów i pożyczek z lat ubiegłych w kwocie określonej w § 2 ust. 3 ,

3/ na wyprzedzające finansowanie zadań finansowanych ze środków budżetu Unii Europejskiej w ramach limitu przyjętego w § 2 ust 4.

§ 3.

Ustala się rezerwę ogólną w wysokości 270 000 zł .

2. Ustala się rezerwę celową na realizację zadań własnych z zakresu zarządzania kryzysowego w wysokości 80 000zł,

§ 4.

Ustala się plan dochodów i wydatków związanych z realizacją zadań zleconych z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami – zgodnie z załącznikiem nr 4 i 5.

Ustala się plan dochodów budżetu państwa związanych z realizacją zadań zleconych – zgodnie z załącznikiem nr 6.

Ustala się plan dotacji udzielonych z budżetu gminy podmiotom należącym i nie należącym do sektora finansów publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 7.

Ustala się dochody z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz wydatki na realizację zadań określonych w Gminnym Programie Profilaktyki Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i w Gminnym Programie Przeciwdziałania Narkomanii - zgodnie z załącznikiem nr 8,

Ustala się plan wydatków na przedsięwzięcia realizowane w ramach Funduszu Sołeckiego w podziale na Sołectwa - zgodnie z załącznikiem nr 9.

§ 5.

Upoważnia się Wójta do :

1/ zaciągania kredytów i pożyczek na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu do wysokości 6 000 000 zł.

2/ dokonywania zmian w planie wydatków bieżących w ramach działu na wynagrodzenia wraz z pochodnymi wynikającymi ze stosunku pracy,

3/ dokonywania zmian w planie wydatków majątkowych dotyczących rocznych zadań inwestycyjnych w ramach działu, bez możliwości wprowadzania nowych czy rezygnacji z wykonania przyjętych zadań,

4/ lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach bankowych także

w innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu gminy.

§ 6.

Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi.

§ 7.

Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2013 roku i podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.

 

PRZEWODNICZĄCY

RADY GMINY

Tadeusz Jabłonka

 

 

 

U C H W A Ł A NR XIX / 211 / 2012

RADY GMINY OSTRÓW MAZOWIECKA

z dnia 14 grudnia 2012 roku


w sprawie:

zmiany uchwały Nr X/116/11 Rady Gminy Ostrów Mazowiecka z dnia 2 grudnia 2011 r. w sprawie zasad udzielania dotacji, trybu postępowania w sprawie udzielania i sposobu jej rozliczania spółkom wodnym działającym na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka, zmienionej uchwałą Nr XIV/168/12 Rady Gminy Ostrów Mazowiecka z dnia 15 czerwca 2012 roku


Na podstawie art. 164 ust. 5 c ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. – Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r. poz. 145)

uchwala się, co następuje:

§ 1.

W uchwale Nr X/116/11 Rady Gminy Ostrów Mazowiecka z dnia 2 grudnia 2011 roku
w sprawie zasad udzielania dotacji, trybu postępowania w sprawie udzielania i sposobu jej rozliczania spółkom wodnym działającym na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka, zmienionej uchwałą Nr XIV/168/12 Rady Gminy Ostrów Mazowiecka z dnia 15 czerwca 2012 roku zwanej dalej Uchwałą, wprowadza się następujące zmiany:

1) w § 2:

a) ust. 2 otrzymuje brzmienie: „2. Wnioski, o których mowa w ust. 1 należy składać, nie później niż do dnia 30 września roku poprzedzającego rok udzielenia dotacji
z zastrzeżeniem ust. 3 oraz ust. 31 i ust. 32 .”,

b) dodaje się ust. 32 w brzmieniu: „W przypadku spółek, które zostały wpisane do katastru wodnego w roku poprzedzającym rok udzielenia dotacji i ubiegają się o dotację na następny rok kalendarzowy – wnioski można składać najpóźniej do dnia 31 marca roku udzielenia dotacji. Jednak, takie wnioski zostaną rozpatrzone tylko w przypadku posiadania w budżecie gminy wolnych środków na ten cel.”,

c) w ust. 6 pkt 4 otrzymuje brzmienie: „4) potwierdzony za zgodność z oryginałem budżet spółki wodnej na rok poprzedzający udzielenie dotacji oraz projekt budżetu na rok udzielenia dotacji, a w przypadkach o których mowa w ust. 31 i ust. 32 wymagane jest złożenie jedynie budżetu na dany rok.”,

2) w załączniku nr 1 do Uchwały, w wykazie załączników do wniosku o dotację dla spółki wodnej na realizację zadania, punkt 4 otrzymuje brzmienie: „4. Potwierdzony za zgodność z oryginałem budżet spółki wodnej na rok poprzedzający udzielenie dotacji oraz projekt budżetu na rok udzielenia dotacji, a w przypadku spółki utworzonej w roku udzielenia dotacji – jej budżet na dany rok ”.

§ 2.

Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi.

§ 3.

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.

 

PRZEWODNICZĄCY

RADY GMINY

Tadeusz Jabłonka

 

UCHWAŁA NR XIX / 212 / 12

RADY GMINY OSTRÓW MAZOWIECKA

z dnia 14 grudnia 2012 roku

w sprawie

uchwalenia planu pracy Rady Gminy i stałych Komisji na 2013 rok.


Na podstawie § 21 ust.1 , § 35 ust.3 i § 37 ust.1 Statutu Gminy Ostrów Mazowiecka stanowiącego załącznik do uchwały Nr VI/49/03 Rady Gminy w Ostrowi Mazowieckiej z dnia 14 czerwca 2003 r. w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Ostrów Mazowiecka (Dz. Urz. Woj. Maz. Nr 192, poz. 4864), zmienionego uchwałami Rady Gminy w Ostrowi Mazowieckiej: Nr XII/135/04 z dnia 29 kwietnia 2004r. (Dz. Urz. Woj. Maz. Nr 151, poz. 3825), Nr XXVII/220/05 z dnia 30 grudnia 2005 r. (Dz. Urz. Woj. Maz. z 2006 r. Nr 18, poz. 642), Nr XV/103/08 z dnia 7 marca 2008 r. (Dz. Urz. Woj. Maz. Nr 97, poz. 3471), Nr XXXII/262/09 z dnia 13 listopada 2009 r. (Dz. Urz. Woj. Maz. Nr 202, poz. 5718), Nr III/24/10 z dnia 29 grudnia 2010 r. (Dz. Urz. Woj. Maz. z 2011 r. Nr 4, poz. 183) i Nr XV/184/12 z dnia 21 sierpnia 2012 r. (Dz. Urz. Woj. Maz. poz. 6040)

uchwala się, co następuje:

§ 1.

1. Uchwala się plan pracy Rady Gminy na 2013 rok, stanowiący załącznik Nr 1 do niniejszej uchwały.

2. Uchwala się plany pracy stałych Komisji Rady Gminy na 2013 rok, stanowiące załącznik Nr 2 do niniejszej uchwały.

§ 2.

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

PRZEWODNICZĄCY

R A D Y G M I N Y

Tadeusz Jabłonka

 

U C H W A Ł A NR XIX / 213 / 12

RADY GMINY OSTRÓW MAZOWIECKA

z dnia 14 grudnia 2012 roku

w sprawie

uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2013 rok.

 

Na podstawie art. 41 ust. 2 i 5 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi ( Dz. U. z 2007 r. Nr 70 poz. 473 z późn. zm.)

uchwala się, co następuje:

§ 1

Uchwala się Gminny Program Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2013 rok, stanowiący załącznik do niniejszej uchwały.

§ 2

Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi.

§ 3

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia, z mocą obowiązującą od dnia 1 stycznia 2013 roku.

 

 

PRZEWODNICZĄCY

R A D Y G M I N Y

Tadeusz Jabłonka

 

 

U C H W A Ł A NR XIX / 214 / 12

RADY GMINY OSTRÓW MAZOWIECKA

z dnia 14 grudnia 2012 roku


w sprawie

uchwalenia Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Ostrów Mazowiecka na rok 2013.

 

Na podstawie art. 10 ust. 3 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii ( Dz. U. Nr 179, poz. 1485 z późn. zm.)

uchwala się, co następuje:

§ 1.

Uchwala się Gminny Program Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Ostrów Mazowiecka na rok 2013, stanowiący załącznik do niniejszej uchwały.

§ 2.

Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi.

§ 3.

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia, z mocą obowiązującą od dnia 1 stycznia 2013 roku.

 

PRZEWODNICZĄCY

R A D Y G M I N Y

Tadeusz Jabłonka

 

U C H W A Ł A NR XIX / 215 / 12

RADY GMINY OSTRÓW MAZOWIECKA

z dnia 14 grudnia 2012 roku


w sprawie

wyrażenia zgody na przekazanie w formie darowizny nieruchomości stanowiącej własność Gminy Ostrów Mazowiecka w obrębie Kuskowizna na rzecz Powiatu Ostrowskiego.


Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 9 lit. „a” ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.)w związku z art. 11 ust. 2 i art. 13 ust. 2 i 2a ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.) oraz § 3 uchwały Nr XXI/79/96 Rady Gminy w Ostrowi Mazowieckiej z dnia 29 listopada 1996 r. w sprawie określenia zasad gospodarowania nieruchomościami gruntowymi zmienionej uchwałą Nr XIV/153/04 Rady Gminy w Ostrowi Mazowieckiej z dnia 28 września 2004 r.

uchwala się, co następuje:

§ 1.

Wyraża się zgodę na przekazanie w formie darowizny nieruchomości stanowiącej własność Gminy Ostrów Mazowiecka, położonej w obrębie Kuskowizna, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 795/2 o pow. 0,7240 ha, dla której prowadzona jest KW Nr OS1M/00056786/9 na rzecz Powiatu Ostrowskiego.

2. Nieruchomość opisana w ust. 1 znajduje się w ciągu drogi powiatowej nr 2638W relacji Ostrów Mazowiecka – Grabownica – Kuskowizna – Czuraj.

§ 2.

Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi.

§ 3.

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

PRZEWODNICZĄCY

RADY GMINY

Tadeusz Jabłonka

 

UCHWAŁA NR XIX / 216 / 12

RADY GMINY OSTRÓW MAZOWIECKA

z dnia 14 grudnia 2012 roku


w sprawie

zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych.


Na podstawie art. 18 ust.2, pkt. 15 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm) oraz art. 7 ust. 2 ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych ( Dz. U. z 2007r. Nr 19 poz. 115 z późn. zm.), po zasięgnięciu opinii Zarządu Powiatu Ostrowskiego

uchwala się, co następuje:

§ 1.

1. Zalicza się do kategorii dróg gminnych następujące ulice położone w miejscowości Komorowo:

1) Długa,

2) Krzywa,

3) Zielona,

4) Topolowa,

5) Kwiatowa,

6) Poprzeczna.

2. Przebieg dróg wymienionych w ust. 1 określa mapa stanowiąca załącznik do niniejszej uchwały.

§ 2.

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.

 

PRZEWODNICZĄCY

R A D Y G M I N Y

Tadeusz Jabłonka

 

UCHWAŁA NR XIX / 217 / 12

RADY GMINY OSTRÓW MAZOWIECKA

z dnia 14 grudnia 2012 roku


w sprawie

zmiany uchwały Nr XXIV/179/08 z dnia 27 listopada 2008 r. w sprawie powołania składu osobowego Komisji Inwentaryzacyjnej zmienionej uchwałą Nr XXXII/261/09 z dnia 13 listopada 2009 r.


Na podstawie art. 21 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), w zw. art. 17 ustawy z dnia 10 maja 1990 r. – Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 32, poz. 191 z późn. zm.)

uchwala się, co następuje:

§ 1.

W uchwale Nr XXIV/179/08 z dnia 27 listopada 2008 r. w sprawie powołania składu osobowego Komisji Inwentaryzacyjnej zmienionej uchwałą Nr XXXII/261/09 z dnia 13 listopada 2009 r., § 1 otrzymuje brzmienie:

„§ 1. Powołuje się Komisję Inwentaryzacyjną w składzie:

1) Justyna Zawłocka - Przewodniczący Komisji

2) Marian Kacprzak - Z-ca Przewodniczącego Komisji

3) Jolanta Podbielska - Członek Komisji

4) Agnieszka Ponichtera - Członek Komisji.”

§2.

Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi.

§ 3.

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

PRZEWODNICZĄCY

RADY GMINY

Tadeusz Jabłonka

 

 

UCHWAŁA Nr XIX / 218 / 12

RADY GMINY OSTRÓW MAZOWIECKA

z dnia 14 grudnia 2012 roku

w sprawie

uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka.

 

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z 6 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz art. 4 ust. 1 i 3 ustawy z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r., poz. 391), po zasięgnięciu opinii Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Ostrowi Mazowieckiej, Rada Gminy Ostrów Mazowiecka uchwala

Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka (w załączniku poniżej)

  

uchwała nr XIX/218/12 została uchylona uchwałą nr XX/227/13 z dn. 22 stycznia 2013 r.

 

 

UCHWAŁA Nr XIX / 219 / 12

RADY GMINY OSTRÓW MAZOWIECKA

z dnia 14 grudnia 2012 r.


w sprawie

metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz stawki opłaty na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka.


Na podstawie art. 6k ustawy z 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2012r., poz. 391 z późn.zm.) oraz art. 40 ust. 1 ustawy z 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001r., Nr 142, poz. 1591 z późn.zm.), Rada Gminy Ostrów Mazowiecka uchwala, co następuje:

§ 1.

Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka powstającymi na zamieszkałych nieruchomościach stanowi iloczyn mieszkańców zamieszkujących daną nieruchomość oraz stawki opłaty określonej w § 2 .

§ 2.

Stawka opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi zbieranymi i odbieranymi w sposób nieselektywny wynosi 10,00 zł brutto za mieszkańca za miesiąc.Stawka opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi zbieranymi i odbieranymi w sposób selektywny ulega obniżeniu i wynosi 7,00 zł brutto za mieszkańca za miesiąc.Stawka opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi zbieranymi i odbieranymi w sposób selektywny w przypadku gromadzenia odpadów zielonych we własnym kompostowniku i zagospodarowania ich na własnej nieruchomości, wynosi 4,00 zł brutto za mieszkańca za miesiąc.

§ 3.

Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Ostrów Mazowiecka.

§ 4.

1. Uchwała podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.

2. Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 lipca 2013 roku.

 

PRZEWODNICZĄCY

RADY GMINY

Tadeusz Jabłonka

 

 

UCHWAŁA Nr XIX / 220 / 12

RADY GMINY OSTRÓW MAZOWIECKA

z dnia 14 grudnia 2012 r.


w sprawie

terminu, częstotliwości i trybu uiszczaniu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.


Na podstawie art. 6l ustawy z 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2012r., poz. 391 z późn.zm.) oraz art. 40 ust. 1 ustawy z 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001r., Nr 142, poz. 1591 z późn.zm.), Rada Gminy Ostrów Mazowiecka uchwala, co następuje:

§ 1.

1. Ustala się terminy, częstotliwość i tryb uiszczania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi:

1) opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi uiszcza się kwartalnie w następujących terminach:

– za I kwartał – do 20 marca;

– za II kwartał – do 20 czerwca;

– za III kwartał – do 20 września;

– za IV kwartał – do 20 grudnia;

2) pierwszą opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, obejmującą okres od dnia
1 lipca do 30 września 2013 roku, uiszcza się w terminie do 20 września 2013 roku.

2. Opłaty, o których mowa w ust. 1 wnosi się na rachunek bankowy Gminy Ostrów
Mazowiecka BS nr: 58 8923 0008 0003 1046 2000 0004.

§ 2.

Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Ostrów Mazowiecka.

§ 3.

Uchwała podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 lipca 2013 roku.

PRZEWODNICZĄCY

RADY GMINY

Tadeusz Jabłonka

 

 uchwała nr XIX/220/12 została zmieniona uchwałą nr XXII/244/13 z dn. 29 maja 2013 r.

 

UCHWAŁA Nr XIX / 221 / 12

RADY GMINY OSTRÓW MAZOWIECKA

z dnia 14 grudnia 2012 roku


w sprawie

rodzajów dodatkowych usług świadczonych przez Gminę w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów oraz wysokości cen za te usługi.


 

Na podstawie art. 6r ust. 4 ustawy z 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r., poz. 391 z późn. zm.) oraz art. 40 ust. 1 ustawy z 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), Rada Gminy Ostrów Mazowiecka uchwala, co następuje:

§ 1.

Gmina Ostrów Mazowiecka w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów świadczyć będzie dodatkową usługę polegającą na wyposażeniu nieruchomości w pojemniki lub worki do zbiórki poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych.Określa się miesięczne ceny brutto za wyposażenie nieruchomości w pojemniki lub worki służące do gromadzenia odpadów komunalnych:

1) pojemniki 110 l lub 120 l na odpady zmieszane lub posortownicze w wysokości 1,00 zł za pojemnik;

2) worki 110 l na trzy rodzaje odpadów opakowaniowych w wysokości 0,60 zł za sztukę;

3) pojemnik 110 lub 120 l na bioodpady w wysokości 1,00 zł za pojemnik.

§ 2.

Rodzaj oraz ilość zamówionych pojemników oraz worków będzie zgodny z wymaganiami określonymi w uchwale Rady Gminy Ostrów Mazowiecka w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka.

§ 3.

Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Ostrów Mazowiecka.

§ 4.

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.

PRZEWODNICZĄCY

RADY GMINY

Tadeusz Jabłonka

 

 

UCHWAŁA Nr XIX / 222 / 12

RADY GMINY OSTRÓW MAZOWIECKA

z dnia 14 grudnia 2012 r.


w sprawie

sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę.

 

Na podstawie art. 6r ustawy z 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2012r., poz. 391 z późn.zm.) oraz art. 40 ust. 1 ustawy z 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001r., Nr 142, poz. 1591 z późn.zm.), Rada Gminy Ostrów Mazowiecka uchwala, co następuje:

§ 1.

Ilość odpadów komunalnych zmieszanych odbieranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych zależy od ilości osób zamieszkujących daną nieruchomość i stanowi iloczyn wskaźnika nagromadzenia odpadów, który przyjęto na poziomie 20 l/osobę tygodniowo oraz ilości osób zamieszkujących nieruchomość, zgromadzonych w pojemniku o minimalnej pojemności 110 l.

§ 2.

W przypadku prowadzenia na nieruchomości zamieszkałej selektywnego zbierania odpadów ilość odbieranych odpadów będzie wynosić:

1) z nieruchomości jednorodzinnych, zagrodowych i rekreacyjnych:

a) bioodpady o objętości 3 l/osobę co najmniej raz na miesiąc z pojemników 110/120 l,

b) odpady opakowaniowe trzech rodzajów (papier i tektura, szkło i opakowania szklane, tworzywa sztuczne, opakowania z metalu i wielomateriałowe) – o objętości łącznej 10 l, zgromadzonych w workach 110 l, raz na kwartał (3 miesiące),

c) odpady posortownicze o objętości 5 l/osobę co najmniej raz na miesiąc z pojemnika 110 l.

2) z nieruchomości wielorodzinnych:

a) bioodpady o objętości 3 l/osobę, co najmniej raz na miesiąc z pojemnika 1100 l,

b) odpady opakowaniowe trzech rodzajów (papier i tektura, szkło i opakowania szklane, tworzywa sztuczne, opakowania z metalu i wielomateriałowe) – o objętości łącznej 10 l na osobę, zgromadzonych w pojemnikach o pojemności co najmniej 1500 l, raz na kwartał (3 miesiące),

c) odpady posortownicze o objętości 5 l/osobę, co najmniej raz na miesiąc z pojemnika 1100 l.

§ 3.

Odpady komunalne odbierane będą od właścicieli nieruchomości z częstotliwością:

1) z obszarów zabudowy zagrodowej, jednorodzinnej lub rekreacyjnej:

a) odpady zmieszane – co najmniej raz w miesiącu,

b) zbierane selektywnie: papier i tektura, szkło, metale, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe – co najmniej raz na kwartał (3 miesiące), każda z trzech wymienionych frakcji osobno,

c) bioodpady – co najmniej raz na miesiąc,

d) odpady posortownicze w przypadku prowadzonej selektywnej zbiórki – co najmniej raz na miesiąc,

e) pozostałe zbierane selektywnie w wyznaczonych miejscach zbiórki odpadów – w zależności od czasu nagromadzenia, jednak co najmniej raz na pół roku (6 miesięcy),

2) z obszarów zabudowy wielorodzinnej, budynków zamieszkania zbiorowego:

a) odpady zmieszane – co najmniej raz na dwa tygodnie,

b) zbierane selektywnie papier i tektura, szkło, metale, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe – co najmniej raz na kwartał (3 miesiące),

c) bioodpady – co najmniej raz na miesiąc,

d) odpady posortownicze w przypadku prowadzonej selektywnej zbiórki – co najmniej raz na miesiąc,

3) z pozostałych obszarów wyżej nie wymienionych – odbiór odpadów zmieszanych następuje minimum raz na dwa tygodnie.

§ 4.

Odpady zielone – gałęzie krzewów i drzew, które powstały na nieruchomości o powierzchni nie większej niż 1000 m2 odbierane będą po indywidualnym zgłoszeniu u operatora, po wcześniejszym zamówieniu przez właściciela nieruchomości odpowiedniego kontenera.

§ 5.

Odpady komunalne typu zużyty: sprzęt elektryczny i elektroniczny, opony, odpady wielkogabarytowe, zużyte źródła światła, odbierane będą w Gminnym Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów. Ich opróżnianie odbywa się co najmniej raz na pół roku (6 miesięcy) lub niezwłocznie po zapełnieniu.

§ 6.

Odpady budowlano-remontowe i rozbiórkowe, które powstały na terenie nieruchomości w wyniku prowadzenia drobnych robót niewymagających pozwolenia na budowę ani zgłoszenia, odbierane będą po indywidualnym zgłoszeniu u operatora, po wcześniejszym zamówieniu przez właściciela nieruchomości odpowiedniego kontenera.

§ 7.

Przeterminowane leki zbierane będą w specjalnych pojemnikach ustawionych w aptekach oraz w Gminnym Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów. Informacje dotyczące lokalizacji punktów zbierania przeterminowanych leków oraz godzin ich funkcjonowania dostępne są na stronie internetowej Gminy Ostrów Mazowiecka.

§ 8.

Zużyte baterie zbierane będą w Gminnym Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów oraz w specjalnych pojemnikach ustawionych na terenie wybranych obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka. Informacje dotyczące lokalizacji punktów zbierania zużytych baterii oraz godzin ich funkcjonowania dostępne będą na stronie internetowej Gminy Ostrów Mazowiecka.

§ 9.

Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Ostrów Mazowiecka.

§ 10.

Uchwała podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 lipca 2013 roku.

 

PRZEWODNICZĄCY

RADY GMINY

Tadeusz Jabłonka

 

 

UCHWAŁA Nr XIX / 223 / 12

RADY GMINY OSTRÓW MAZOWIECKA

z dnia 14 grudnia 2012 roku


w sprawie

wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości.


Na podstawie art. 6n ustawy z 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r., poz. 391 z późn. zm.) oraz art. 40 ust. 1 ustawy z 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), Rada Gminy Ostrów Mazowiecka uchwala, co następuje:

§ 1.

Określa się wzór deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości zamieszkałej, stanowiącej załącznik do niniejszej uchwały.

§ 2.

Właściciele nieruchomości zamieszkałych w dniu wejścia w życie niniejszej uchwały, zobowiązani są złożyć do Wójta Gminy Ostrów Mazowiecka pierwszą deklarację, o której mowa w § 1 w terminie do 31 marca 2013 roku w formie pisemnej – w Urzędzie Gminy Ostrów Mazowiecka lub przesłać za pośrednictwem poczty.

§ 3.

Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Ostrów Mazowiecka

§ 4.

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.

 

PRZEWODNICZĄCY

RADY GMINY

Tadeusz Jabłonka

** Uchwała nr XIX /223/12 została zmieniona uchwałą nr XX/228/13 z dnia 22 stycznia 2013 r.

 

 

UCHWAŁA Nr XIX / 224 / 12

RADY GMINY OSTRÓW MAZOWIECKA

z dnia 14 grudnia 2012 r.


w sprawie

określenia górnych stawek opłat za usługi usuwania odpadów z nieruchomości.


Na podstawie art. 6 ust. 2 i ust. 4 ustawy z 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r., poz. 391 z późn. zm.) oraz art. 7 ust. 1 pkt. 3 ustawy z 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz.1591 z późn. zm.) i art. 9 ustawy z 5 lipca 2001 r. o cenach (Dz. U. z 2001 r., Nr 97, poz.1050 z późn. zm.), Rada Gminy Ostrów Mazowiecka uchwala, co następuje:

§ 1.

Określa się górną stawkę opłat za usługi w zakresie odbierania niesegregowanych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w wysokości 60,00 zł netto za 1 m3.

§ 2.

Określa się górną stawkę opłat za usługi w zakresie odbierania segregowanych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w wysokości 30,00 zł netto za 1 m3.

§ 3.

Określa się górną stawkę opłat za usługi w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych od właścicieli nieruchomości w wysokości 30,00 zł netto za 1m3 ścieków.

§ 4.

Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Ostrów Mazowiecka.

§ 5.

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.

 

PRZEWODNICZĄCY

RADY GMINY

Tadeusz Jabłonka

 

 

UCHWAŁA NR XIX/ 225 / 12

RADY GMINY OSTRÓW MAZOWIECKA

z dnia 14 grudnia 2012 roku


w sprawie:

wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.


Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.), w związku z art. 7 ust. 3a ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391) oraz rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 14 marca 2012 r. w sprawie szczegółowego sposobu określenia wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych (Dz. U. z 2012 r. poz. 299)

uchwala się, co następuje:

§ 1.

Uchwała ustala wymagania jakie powinni spełniać przedsiębiorcy ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na terenie gminy Ostrów Mazowiecka.

§ 2.

Przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na świadczenie usług w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na terenie gminy Ostrów Mazowiecka, powinien spełniać następujące wymagania:

1) w zakresie wyposażenia technicznego pojazdów:

a) pojazdy stosowane do opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych, zwane dalej pojazdami powinny posiadać aktualne badania techniczne, potwierdzone wpisem w dowodzie rejestracyjnym zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r Nr 108 poz. 908 z późn. zm.),

b) pojazdy powinny spełniać standardy techniczne określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych (Dz. U. z 2002 r. Nr 193 poz. 1617),

c) pojazdy powinny być oznakowane w sposób czytelny i widoczny poprzez umieszczenie na nich nazwy i logo firmy oraz adresu i numeru telefonu przedsiębiorcy, co umożliwi łatwą identyfikację przedsiębiorcy,

d) posiadające zabezpieczenie przed samoistnym rozlewaniem nieczystości ciekłych.

2) w zakresie bazy transportowej:

a) przedsiębiorca powinien dysponować zapleczem transportowym, na terenie, którego będą garażowane środki transportu przewidziane do świadczenia usług objętych zezwoleniem, ponadto powinna być zlokalizowana na terenie utwardzonym i zabezpieczonym przed dostępem osób trzecich oraz spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa budowlanego, ochrony środowiska, przepisów BHP i przepisów przeciwpożarowych,

b) w przypadku wykonywania napraw, konserwacji i remontów pojazdów we własnym zakresie przedsiębiorca winien posiadać zaplecze techniczne umożliwiające wykonanie tych prac; w takiej sytuacji z powstałymi w wyniku takich prac odpadami należy postępować zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r. Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.).

§ 3.

Przedsiębiorca w zakresie zabiegów sanitarnych i porządkowych winien spełniać następujące wymagania:

1) utrzymywanie pojazdów i urządzeń służących do świadczenia usług w należytym stanie sanitarnym i porządkowym poprzez ich mycie po zakończeniu pracy, a część spustowa winna być odkażana po dokonaniu opróżnienia zbiornika pojazdu asenizacyjnego,

2) w przypadku zanieczyszczenia miejsc załadunku lub trasy przejazdu ich natychmiastowe uprzątnięcie,

3) przedsiębiorca zobowiązany jest prowadzić działalność opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych tak, aby nie powodować zagrożenia dla zdrowia i życia mieszkańców, zanieczyszczenia trasy wywozu, nadmiernego hałasu.

4) usługi świadczone winny być w taki sposób, aby zapobiec wypływaniu nieczystości ciekłych ze zbiornika, w wyniku jego przepełnienia lub niewłaściwego opróżniania.

§ 4.

Przedsiębiorca ubiegający się o zezwolenie na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych powinien udokumentować gotowość ich odbioru przez stację zlewną.

§ 5.

Przedsiębiorcy spełniający wymagania określone w § 2 i § 3 niniejszej uchwały występują o udzielenie zezwolenia na prowadzenie działalności, o której mowa w art. 7 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391). Wniosek o udzielenie zezwolenia powinien być zgodny z zapisem art. 8 ust. 1-2a ww. ustawy.

§ 6.

Przedsiębiorca, który uzyskał zezwolenie na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych obowiązany jest do sporządzania sprawozdań zgodnie z zapisem art. 9o ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.

§ 7.

Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi.

§ 8.

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.

 

 

PRZEWODNICZĄCY

R A D Y G M I N Y

Tadeusz Jabłonka

 

 

Wiadomości powiązane

Załączniki

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Samodzielne stanowisko d/s obsługi Rady Gminy
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 18 grudnia 2012 18:39
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Książek
Ilość wyświetleń: 1819
29 października 2013 13:32 (Małgorzata Książek) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
29 października 2013 13:30 (Małgorzata Książek) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
28 października 2013 14:52 (Małgorzata Książek) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)