Aktualności

ZAPYTANIE OFERTOWE Nr OSO.231.2.2020 z dnia 16.12.2020 r. na „Pełnienie zadań służby BHP, określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy

 

ZAPYTANIE OFERTOWE Nr OSO.231.2.2020 z dnia 16.12.2020 r.
na „Pełnienie zadań służby BHP, określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów
z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy


(Dz.U. z 1997 r. Nr 109, poz. 704 z późn. zm.)
oraz w ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy
(Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.)”.

W związku z zamiarem udzielenia zamówienia nie podlegającego ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), zgodnie z art. 4 pkt 8 przytaczanej wyżej ustawy, zapraszamy do złożenia ofert na usługę pn.: „Pełnienie zadań służby BHP, określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów
z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. z 1997 r. Nr 109, poz. 704 z późn. zm.) oraz w ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.)”.

1. Zamawiający:
Gmina Ostrów Mazowiecka, reprezentowana przez Wójta Gminy Ostrów Mazowiecka –Waldemara Brzostka, ul. gen. Władysława Sikorskiego 5, 07-300 Ostrów Mazowiecka,
tel. (29) 74 68 600 wew. 31, e-mail: gminaostrowmaz@home.pl.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Pełnienie zadań służby BHP, określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. z 1997 r. Nr 109, poz. 704 z późn. zm.) oraz w ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320
z późn. zm.)”, w zakresie określonym w załączniku numer 1;
2) Wykaz jednostek organizacyjnych, w których realizowana będzie usługa znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego,
3) Termin realizacji: od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.
4) Sposób realizacji usługi:
a) usługa realizowana będzie w dni robocze, w godzinach 7.30 – 15.30.
b) Wykonawca zobowiązuje się do reakcji na zgłoszenia lub zlecenia Zamawiającego
w czasie 2 godzin, w dni robocze,
c) w przypadku kontroli z Państwowej Inspekcji Pracy, zwanej dalej PIP, reakcja ze strony Wykonawcy będzie natychmiastowa, umożliwiająca dotrzymanie terminów wyznaczonych Zamawiającemu przez PIP na zrealizowanie konkretnych czynności lub wykonanie zaleceń w zależności od rodzaju zapytania.
d) w zakresie zleceń, których terminy wykonania dla Zamawiającego wynikają
z wymogów zewnętrznych (np. decyzji Głównego Inspektora Pracy), maksymalny czas reakcji wynosi 2 dni liczone od dnia przekazania informacji o takich zleceniach do Wykonawcy,
e) w uzasadnionych przypadkach Zamawiający i Wykonawca mogą dokonać odrębnych uzgodnień w sprawie sposobu realizacji usługi BHP.
5) Wykonawcą usługi, o której mowa w ofercie może być:
a) osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą,
b) spółka cywilna, spółka jawna, spółka partnerska, spółka komandytowa, spółka komandytowo-akcyjna lub osoba prawna,
6) Wykonawca musi spełniać niżej wymienione wymagania:
a) posiadać wymagane kwalifikacje zawodowe niezbędne dla osób pełniących zadania służby BHP, o których mowa w § 4 ust. 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia
2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. z 1997 r. Nr 109, poz. 704 z późn. zm.), zwanego w dalszej części Rozporządzeniem, a także wiedzę fachową na temat prawa i praktyk w dziedzinie BHP oraz umiejętności wypełniania zadań, o których mowa w Rozporządzeniu - w tym celu powinien przedłożyć odpowiednie dokumenty;
b) wykazać, że posiada doświadczenie w obszarze BHP .
3. Kryterium oceny ofert:
1) cena ogółem dla wszystkich 14 jednostek organizacyjnych – 90% ; doświadczenie w obszarze BHP – 10 %,
2) cena musi być podana w formie miesięcznego ryczałtu z uwzględnieniem podatku VAT,
3) cena określona przez Wykonawcę zostanie przyjęta na cały okres trwania umowy –
nie będzie podlegała zmianom i waloryzacji,
4) cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen.
4. Sposób przygotowania oferty:
1) ofertę sporządzić należy na załączonym druku „Formularz ofertowy Wykonawcy” - załącznik nr 3,
2) ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej pod rygorem nieważności,
3) formularz ofertowy i pozostałe dokumenty ofertowe muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do działania w imieniu Wykonawcy,
4) na ofertę składają się następujące dokumenty:
a) formularz ofertowy wykonawcy – załącznik nr 3,
b) wykaz osób, które będą bezpośrednio realizować świadczenie usług, ze wskazaniem ich wykształcenia, kwalifikacji i doświadczenia zawodowego – załącznik nr 4,
c) dokumenty (tj. np. dyplomy, certyfikaty, zaświadczenia) potwierdzające posiadanie kwalifikacji zawodowych w dziedzinie BHP oraz umiejętności wypełniania zadań,
o których mowa w Rozporządzeniu,
d) dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie w obszarze BHP.
5) Ofertę należy złożyć do Urzędu Gminy w Ostrowi Mazowieckiej, ul. gen. Władysława Sikorskiego 5, 07-300 Ostrów Mazowiecka, I piętro, pokój nr 15 osobiście lub pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną (skan) na adres: gminaostrowmaz@home.pl.
5. Termin złożenia oferty: ofertę złożyć należy do dnia 28 grudnia 2020 r., do godz. 14:00. Decyduje data i godzina wpływu dokumentów do siedziby Urzędu lub na ww. e-mail.
Oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy w Ostrowi Mazowieckiej po wyżej określonym terminienie będą oceniane.
6. Postanowienia końcowe
1) każda z jednostek organizacyjnych, wymienionych w złączniku nr 2 zawrze z wybranym wykonawcą odrębną umowę;
2) wszelkie pytania w sprawie przedkładania oferty należy składać na adres: m.debek@gminaostrowmaz.home.pl;
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu składania ofert;
4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany Zapytania Ofertowego przed upływem terminu składania ofert. W tym przypadku Oferent zobowiązany jest do aktualizacji złożonej oferty, jeśli zmiana taka jest wymagana;
5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania ofertowego bez podania przyczyny, na każdym jego etapie;
6) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamknięcia postępowania bez wyboru ofert;
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia ofert, których treść nie odpowiada na niniejsze Zapytanie Ofertowe;
8) Zamawiający nie przewiduje udziału Oferentów w procedurze otwarcia ofert;
9) Złożenie oferty przez Oferenta nie stanowi zawarcia umowy;
10) Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: Marta Dębek – Kierownik Referatu Spraw Obywatelskich, Kadr i Organizacji, tel. 29 74 686 00 wew. 24

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 17 grudnia 2020 14:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Książek
Ilość wyświetleń: 744
17 grudnia 2020 14:01 (Małgorzata Książek) - Dodanie załącznika [bhp.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
17 grudnia 2020 14:00 (Małgorzata Książek) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)