Obwieszczenia Wójta

ZAWIADOMIENIE - OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania administracyjnego oraz wystąpieniu do organów opiniujących w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach

 

Wójt Gminy Ostrów Mazowiecka
ul. gen. Władysława Sikorskiego 5
07-300 Ostrów Mazowiecka

Ostrów Mazowiecka, dnia 22 lutego 2021 r.

R.6220.15.2020

 

ZAWIADOMIENIE - OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego oraz wystąpieniu do organów opiniujących w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach


Zgodnie z art. 61 § 4 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r., poz. 256), w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r., poz. 283), Wójt Gminy Ostrów Mazowiecka

zawiadamia strony postępowania

że w dniu 18 września 2020 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegające na wydobywaniu kruszywa naturalnego ze złoża piasków skaleniowo-kwarcowych „Stare Lubiejewo” na działce o nr ew. 463, obręb Stare Lubiejewo, gmina Ostrów Mazowiecka, powiat ostrowski, województwo mazowieckie.
Jednocześnie informuje się strony postępowania, że Wójt Gminy Ostrów Mazowiecka wystąpił w dniu 22 lutego 2021 r. do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska
w Warszawie oraz Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Ostrołęce
o opinię, co do konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, a w przypadku stwierdzenia takiego obowiązku o określenie zakresu raportu
o oddziaływaniu na środowisko wnioskowanego przedsięwzięcia.
W związku z powyższym, w terminie 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia strony mogą zapoznać się z aktami sprawy, wnieść swoje uwagi i zastrzeżenia w Urzędzie Gminy w Ostrowi Mazowieckiej, ul. gen. Władysława Sikorskiego 5, w pokoju nr 4 –
w godzinach pracy urzędu.

Otrzymują:
1. Inwestor
2. Strony postępowania – zgodnie z art. 49 K.p.a.
3. a/a

Sporządziła:
mgr inż. Natalia Grądzka –podinspektor ds. ochrony środowiska
tel. 29 7468600 wew. 23

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Referat Planowania i Rozwoju Gminy
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 marca 2021 11:19
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Książek
Ilość wyświetleń: 333
03 marca 2021 11:22 (Małgorzata Książek) - Dodanie załącznika [zawiadomienie_r6220152020_1.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
03 marca 2021 11:19 (Małgorzata Książek) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)