Dane identyfikacyjne i techniczne pojazdu:
Marka i typ pojazdu: Opel Insignia 2.0 CDTI
Rodzaj : samochód osobowy
Nr rejestracyjny: WOR 28238
Nr identyfikacyjny: WOLGT5GM6C1127621
Rok produkcji: 2012
Pojemność/ Moc : 1956 cm3/ 118,00 kW (160 KM)
Silnik z zapłonem: samoczynnym
Liczba miejsc: 5
Masa własna: 1626 kg
Nacisk osi: 10,93 kN
Rodzaj nadwozia: sedan 4 drzwiowy
Data pierwszej rejestracji: 20-12-2012 r.
Kolor powłoki: czarny 1-warstwowy akrylowy
Okres eksploatacji pojazdu: 56 miesięcy
Rodzaj skrzyni biegów: manualna
Cena wywoławcza - 35.700 zł + 23 % VAT
Wysokość wadium - 4.391,10 zł
Przetarg odbędzie się w dniu 24 lutego 2017 r. o godz. 10.00 w siedzibie Urzędu Gminy w Ostrowi Mazowieckiej, przy ul. gen. Wł. Sikorskiego 5, pokój nr 14.
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w pieniądzu w wysokości 10% ceny wywoławczej. Wadium należy wpłacić na konto Gminy Ostrów Mazowiecka nr 04892300080003104620000006 BS Ostrów Mazowiecka w terminie do dnia 20 lutego 2017 r.
Za termin wniesienia wadium uważa się dzień wpływu środków pieniężnych na wskazane konto. Na przetarg należy zgłosić się z potwierdzonym dowodem przelewu wadium oraz dowodem osobistym w przypadku osób fizycznych, dokumentem potwierdzającym uprawnienia do reprezentowania podmiotu w przypadku osób prawnych.
Wpłacone wadium zostanie:
- zaliczone na poczet ceny nabycia, jeżeli osoba wpłacająca wadium wygra przetarg,
- zwrócone najpóźniej w ciągu 3 dni od rozstrzygnięcia przetargu jeżeli osoba wpłacająca nie wygra przetargu.
Przedmiot sprzedaży można obejrzeć przy siedzibie Urzędu Gminy w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. gen. Wł. Sikorskiego 5, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.
Ustala się minimalne postąpienie na kwotę 440 zł.
Cena przetargowa nabycia stanowi cenę, którą należy wpłacić na konto Gminy Ostrów Mazowiecka nr 58892300080003104620000004 BS Ostrów Mazowiecka. Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia w terminie nie dłuższym niż 7 dni licząc od dnia przeprowadzenia przetargu. Niewpłacenie tej należności w określonym terminie powoduje przepadek wpłaconego wadium, a przeprowadzony przetarg czyni niebyłym.
Umowę sprzedaży w trybie przetargu uważa się za zawartą z chwilą otrzymania przez oferenta zawiadomienia o przyjęciu jego oferty.
Wydanie samochodu nastąpi niezwłocznie po zapłaceniu przez nabywcę ceny nabycia i podpisaniu umowy kupna - sprzedaży.
Organizator przetargu zastrzega sobie prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert.
Informacje o przedmiocie sprzedaży można uzyskać w siedzibie Urzędu Gminy w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. gen. Wł. Sikorskiego 5, /pok. nr 25 lub 22/ w godz. 730 - 1530 lub telefoniczne 029/ 746 86 00 wew. 41 lub 38.
Ogłoszenie o przetargu zamieszczone jest na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu, na stronie internetowej Urzędu Gminy Ostrów Mazowiecka www.gminaostrowmaz.home.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
Wójt
mgr Waldemar Brzostek
Ostrów Mazowiecka, dn. 09.02.2017 r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Ostrowi Mazowieckiej