Zamówienia poniżej 130 000 zł

Zapytanie ofertowe - "Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka – etap VII"

Przedmiotem zamówienia jest usługa zebrania, załadunku oraz przygotowanie do transportu i transport, a także przekazanie składowanych na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka wyrobów zawierających azbest (zwanych dalej azbestem) do unieszkodliwienia metodami dopuszczonymi do stosowania w Polsce. Zamawiający informuje, że azbest składowany na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka nie jest przygotowany do transportu, może znajdować się w kilku miejscach na jednej nieruchomości, bezpośrednio na ziemi.

Zadanie jest realizowane przy udziale środków finansowych pochodzących z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. Zamawiający z wykonawcą rozliczać się będzie na podstawie ceny jednostkowej brutto za 1 Mg azbestu i ilości faktycznie odebranego azbestu. Zamawiający przewiduje płatność w ciągu 21 dni po otrzymaniu dotacji z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.

 

Zamówienie należy wykonać w terminie do dnia 15.10.2021 r.

 

Ofertę należy złożyć elektronicznie na adres mailowy gminaostrowmaz@home.pl w terminie do dnia 13 września 2021 r. do godz. 09:00.

Otwarcie ofert odbędzie się 13 września 2021 r. o godz. 09:10.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Referat Infrastruktury Gminnej
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 września 2021 15:08
Dokument wprowadzony do BIP przez: Cezary Gałązka
Ilość wyświetleń: 387
03 września 2021 15:11 (Cezary Gałązka) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_4__wzor_umowy.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
03 września 2021 15:10 (Cezary Gałązka) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_3__wykaz_sprzetu.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
03 września 2021 15:09 (Cezary Gałązka) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_2__wykaz_uslug.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)