Zamówienia poniżej 130 000 zł

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA OFERTOWEGO

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA OFERTOWEGO

 

Urząd Gminy w Ostrowi Mazowieckiej informuje, iż zgodnie z pkt. 8 pkkt. 7 Zapytania ofertowego Nr OSO.2512.21.2022 na „Stałe utrzymanie czystości w budynku Urzędu Gminy przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 5, 07-300 Ostrów Mazowiecka” z dnia 7 listopada 2022 r. unieważnia ww. postępowanie ofertowe.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 30 listopada 2022 11:52
Dokument wprowadzony do BIP przez: Monika Jastrzębska
Ilość wyświetleń: 259
30 listopada 2022 11:52 (Monika Jastrzębska) - Opublikowanie dokumentu.
30 listopada 2022 11:52 (Monika Jastrzębska) - Dodanie załącznika [informacja_o_uniewaznieniu_postepowania_ofertowego.pdf] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
30 listopada 2022 11:52 (Monika Jastrzębska) - Dodanie dokumentu. (Dokument nieopublikowany)