Zamówienia poniżej 130 000 zł

ZAPYTANIE OFERTOWE Nr OSO.2512.19.2023 na „Stałe utrzymanie czystości w budynku Urzędu Gminy przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 5, 07-300 Ostrów Mazowiecka”

ZAPYTANIE OFERTOWE Nr OSO.2512.19.2023

na „Stałe utrzymanie czystości w budynku Urzędu Gminy
przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 5, 07-300 Ostrów Mazowiecka”.

W związku z zamiarem udzielenia zamówienia o wartości nie przekraczającej 130 000 tysięcy złotych netto, zapraszamy do złożenia ofert na usługę pn.:

„Stałe utrzymanie czystości w budynku Urzędu Gminy przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 5, 07-300 Ostrów Mazowiecka”.

1. Zamawiający: Gmina Ostrów Mazowiecka, reprezentowana przez Wójta Gminy Ostrów Mazowiecka – Waldemara Brzostka, ul. gen. Władysława Sikorskiego 5, 07-300 Ostrów Mazowiecka, tel. (29) 74 68 600 wew. 31, e-mail: gminaostrowmaz@home.pl.

2. Opis przedmiotu zamówienia:

1) przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Stałe utrzymanie czystości w budynku Urzędu Gminy przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 5, 07-300 Ostrów Mazowiecka”, w zakresie określonym w załączniku numer 1;

2) powierzchnia budynku: budynek składa się z 855 m2 powierzchni użytkowej (parter i piętro) i 214 m2 piwnic, w tym:

a) w piwnicy znajdują się dwa sanitariaty (2 oczka), w tym jeden z kabiną prysznicową i pomieszczenie socjalne,

b) na parterze znajdują się 3 sanitariaty (4 oczka) i pomieszczenie socjalne,

c) na piętrze znajdują się dwa sanitariaty (3 oczka) i pomieszczenie socjalne.

3) Usługa wykonywana w godzinach od 10.00 do 18.00

3. Termin realizacji: od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.

4. Sposób realizacji usługi:

1) Czynności porządkowe powinny być wykonywane:

a) przy pomocy własnego personelu, przez co najmniej dwie osoby, w godzinach od godziny 10.00 do godziny 18.00, w tym jedna osoba w godzinach od 10.00 do 18.00, druga osoba w godzinach od godziny 14.00 do 18.00,

b) własnym sprzętem,

c) zakupując i dostarczając na własny koszt:

- środki dezynfekujące, czyszczące, konserwujące, zapachowe i inne niezbędne do wykonywania czynności porządkowych, o jakości nie gorszej niż charakteryzująca Domestos, Ajax, Cif, Cilit, Pronto,

- worki do koszy na śmieci ( ok. 70 szt. o pojemności 30 l. oraz 60 l.) oraz do niszczarki (o pojemności 160 l.),

- mydło w płynie, ręczniki papierowe (składanka), papier toaletowy (duża rolka domowa, kolor - biały) – dla ok. 80 użytkowników dziennie,

- płyn do naczyń do dwóch pomieszczeń socjalnych oraz gąbki do mycia naczyń (jeden raz w tygodniu).

2) w przypadku pracy Urzędu w sobotę lub w niedzielę, a także w przypadku przedłużenia pracy Urzędu w tygodniu, Zamawiający powiadomi personel Wykonawcy o konieczności wykonania czynności porządkowych w ww. dniach, co najmniej na dwa dni przed terminem. 

3) Wykonawca, po zakończeniu czynności porządkowych, zobowiązany jest do właściwego zabezpieczenia budynku, poprzez wyłączenie oświetlenia, dokładne zamknięcie wszystkich okien i drzwi, powieszenie kluczy od pomieszczeń w wyznaczonym miejscu i załączenie alarmu.

5. Kryterium oceny ofert:

1) cena – 100% ;

2) cena określona przez Wykonawcę zostanie przyjęta na cały okres trwania umowy – nie będzie podlegała zmianom i waloryzacji,

3) cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen.

6.  Sposób przygotowania oferty:

1) ofertę sporządzić należy na załączonym druku „Formularz ofertowy Wykonawcy” - załącznik nr 2,

2) ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej pod rygorem nieważności,

3) formularz ofertowy musi być podpisany przez osobę/osoby upoważnione do działania w imieniu Wykonawcy,

4) Ofertę należy złożyć do Urzędu Gminy w Ostrowi Mazowieckiej, ul. gen. Władysława Sikorskiego 5, 07-300 Ostrów Mazowiecka, I piętro, pokój nr 15 osobiście lub pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną  (skan) na adres: gminaostrowmaz@home.pl.

7.  Termin złożenia oferty: ofertę złożyć należy do dnia 8 grudnia 2023 r., do godz. 14:00. Decyduje data i godzina wpływu dokumentów do siedziby Urzędu lub na ww. e-mail. Oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy w Ostrowi Mazowieckiej po wyżej określonym terminie nie będą oceniane.

8. Postanowienia końcowe:

1) Zamawiający zaleca obejrzenie obiektu przed złożeniem oferty;

2) projekt umowy z Wykonawcą stanowi załącznik numer 3;

3) projekt umowy Powierzenia Przetwarzania Danych Osobowych stanowi załącznik numer 4;

4) wszelkie pytania w sprawie przedkładania oferty należy składać na adres: gminaostrowmaz@home.pl;

5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu składania ofert;

6) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany Zapytania Ofertowego przed upływem terminu składania ofert. W tym przypadku Oferent zobowiązany jest do aktualizacji złożonej oferty, jeśli zmiana taka jest wymagana;

7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania ofertowego bez podania przyczyny, na każdym jego etapie;

8) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamknięcia postępowania bez wyboru ofert;

9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia ofert, których treść nie odpowiada na niniejsze Zapytanie Ofertowe;

10) Zamawiający nie przewiduje udziału Oferentów w procedurze otwarcia ofert;

11)  złożenie oferty przez Oferenta nie stanowi zawarcia umowy;

12) osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: Marta Dębek – Kierownik Referatu Spraw Obywatelskich Kadr i organizacji, tel. (29) 74 68 600 wew. 24.

 

 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 28 listopada 2023 12:20
Dokument wprowadzony do BIP przez: Monika Jastrzębska
Ilość wyświetleń: 215
28 listopada 2023 12:20 (Monika Jastrzębska) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)