Zamówienia poniżej 130 000 zł

ZAPYTANIE OFERTOWE Nr OSO.2512.11.2024 na „Stałe utrzymanie czystości w budynku Urzędu Gminy przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 5, 07-300 Ostrów Mazowiecka”.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 09 grudnia 2024 14:13
Dokument wprowadzony do BIP przez: Monika Jastrzębska
Ilość wyświetleń: 101
09 grudnia 2024 14:16 (Monika Jastrzębska) - Dodanie załącznika [zaacznik_nr_4_-_umowa_powierzenia.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
09 grudnia 2024 14:16 (Monika Jastrzębska) - Dodanie załącznika [zaacznik_nr_3_-_sprzatanie.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
09 grudnia 2024 14:16 (Monika Jastrzębska) - Dodanie załącznika [zaacznik_nr_2_-_sprzatanie.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)