Ogłoszenia o zamówieniach i konkursach

Ogłoszenie o zamówieniu - „Sporządzanie, dowóz i wydawanie posiłków dla dzieci i młodzieży szkolnej na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka”

 

Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia

 

IG.271.8.2014

Opis przedmiotu zamówienia

„Sporządzanie, dowóz i wydawanie posiłków dla dzieci i młodzieży szkolnej

na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka”

 

CPV:        55523100-3 Usługi w zakresie posiłków szkolnych

55321000-6 Usługi przygotowywania posiłków

55524000-9 Usługi dostarczania posiłków do szkół

  1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzanie, dowóz i wydawanie posiłków typu obiadowego z napojem dla dzieci i młodzieży szkolnej na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka, zgodnie z wymaganiami:

1)       ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.);

2)       ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2006 r. Nr 122, poz. 851 z późn. zm.);

w oparciu o:

3)       „Normy Żywienia Człowieka – Podstawy prewencji otyłości i chorób zakaźnych” pod redakcją naukową prof. dr hab. n. med. M. Jarosza i doc. dr hab. n. przyr. B. Bułhak – Jachymczyk;

4)       publikację pod red. prof. dr hab. n. med. M. Jarosza pt.: „OBIADY SZKOLNE z uwzględnieniem zasad Dobrej Praktyki Higienicznej oraz systemu HACCP dla posiłków szkolnych”;

5)       zalecenia Instytutu Żywności i Żywienia w Warszawie.

  1. Zamawiający udziela zamówienia w 14 (słownie: czternastu) częściach, zgodnie z poniższą tabelą:

Nr części

Siedziba szkoły

Szacunkowa

ilość uczniów

Przerwy obiadowe

1

Nagoszewka

10

10:50

2

Nowa Osuchowa

25

10:35

3

Dybki

30

10:45

4

Nagoszewo

40

I przerwa 10:50

II przerwa 11:55

5

Dudy

20

10:35

6

Koziki

30

10:35

7

Kalinowo

24

11:10

8

Ugniewo

20

10:35

9

Komorowo

65

11:15

10

Stare Lubiejewo

15

10:25

11

Pałapus

12

10:15

12

Jelonki

45

10:30

13

Jasienica P. G.

12

12:15

14

Jasienica Sz. P.

8

12:05

 

Dane w tabeli dotyczące ilości dożywianych uczniów są danymi szacunkowymi i mogą ulec zmianie.

  1. Termin realizacji zamówienia: od 8 września 2014 r. do 19 czerwca 2015 r.

Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dni nauki szkolnej, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem ferii zimowych, przerw świątecznych itp. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia sporządzenia posiłków w dni wolne od nauki, o czym niezwłocznie powiadomi wykonawcę.

  1. Zamawiający wyznacza Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowi Mazowieckiej oraz dyrektorów szkół do nadzoru nad prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia.
  2. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia:

1)       przez posiłek typu obiadowego rozumie się jedno gorące danie,

2)       wykonawca przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia sporządza jadłospis na okres miesięczny, uwzględniając poniższe wytyczne:

-         poniedziałek i środa – zupa z wkładką i pieczywem,

-         wtorek i czwartek – danie mięsne z surówką,

-         piątek – danie jarskie, w zależności od dania: z surówką lub bez;

3)       do każdego posiłku należy dołączyć napój;

4)       posiłki muszą być gorące, urozmaicone, estetyczne, wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia,

5)       jadłospis musi być urozmaicony, posiłki nie mogą powtarzać się w ciągu dwóch następujących po sobie tygodniach;

6)       wykonawca sporządza jadłospis w co najmniej 3 egzemplarzach, z których po jednym dostarcza do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej i dyrektorowi szkoły, a jeden umieszcza w widocznym miejscu w punkcie wydawania posiłków;

7)       termin dostarczenia jadłospisu: na wrzesień - najpóźniej w dniu podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego, na każdy następny miesiąc, najpóźniej do ostatniego dnia roboczego poprzedniego miesiąca;

8)       wykonawca przy sporządzaniu jadłospisu weźmie pod uwagę sugestie Zamawiającego oraz osób wyznaczonych do nadzoru nad realizacją przedmiotu zamówienia;

9)       wykonawca dostarczy posiłki do punktu ich wydawania własnym środkiem transportu, na własny koszt przy zachowaniu odpowiednich warunków higieniczno-sanitarnych;

10)    wykonawca dostarczy posiłki w jednorazowych, specjalistycznych pojemnikach przystosowanych do bezpośredniego spożycia posiłku lub w termosach zbiorczych – w zależności od wymagań Sanepidu;

11)    niezależnie od formy transportu posiłki muszą być gorące;

12)    wykonawca zapewni sztućce i naczynia niezbędne do spożycia posiłku;

13)    wykonawca wyda posiłki w punkcie wydawania posiłków i terminie określonym przez dyrektora szkoły;

14)    przewidywane godziny wydawania posiłków dla poszczególnych części znajdują się w tabeli (pkt 2);

15)    Zamawiający zastrzega, że godziny podane w tabeli mogą ulec nieznacznym przesunięciom +/- 5 minut;

16)    posiłki muszą być dostarczone najpóźniej  najwcześniej na 15 minut przed godziną określoną w tabeli, z zastrzeżeniem ppkt 15;

17)    wykonawca wyda posiłki na podstawie listy osób uprawnionych do ich otrzymania, którą otrzyma najpóźniej do dnia 5 września 2014 r. z zastrzeżeniem, że w całym okresie realizacji umowy może ona ulec zmianie; o każdej zmianie wykonawca zostanie poinformowany telefonicznie lub mailowo, co najmniej na jeden dzień przed dostawą posiłków do godziny 15:00;

18)    wykonawca sprzątnie zużyte naczynia i zagospodaruje śmieci i odpady powstałe podczas realizacji przedmiotu zamówienia;

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 24 lipca 2014 14:32
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Książek
Ilość wyświetleń: 1443
29 lipca 2014 14:23 (Małgorzata Książek) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
29 lipca 2014 14:23 (Małgorzata Książek) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
29 lipca 2014 14:23 (Małgorzata Książek) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)