Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Ze względu na specyfikę zamówienia Zamawiający zastrzega, iż całość zamówienia musi być wykonana przez Wykonawcę.
Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie od 01.01.2015 r. do 31.12.2016 r. wynosi:
1) oświetlenie uliczne: 1377924 kWh
2) świetlice gminne + budynek Urzędu Gminy + szkoły: 711080 kWh
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający oświadcza, iż prognoza wskazana w załączniku nr 1 do SIWZ stanowi jedynie przybliżoną wartość, która w trakcie wykonywania Umowy może ulec zwiększeniu o maksymalnie 20 % w stosunku do prognoz dotyczących poszczególnych punktów odbioru. Faktyczne zużycie energii uzależnione będzie od rzeczywistych potrzeb, z tym że niezależnie od wielkości zużycia Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w przetargu ceny energii. Wykonawca nie może dochodzić od Zamawiającego żadnych roszczeń finansowych (np. odszkodowania), jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający zakupi większą lub mniejszą ilość energii elektrycznej niż prognozowana, w szczególności z powodu zwiększenia lub zmniejszenia ilości punktów odbioru energii elektrycznej (PPE), zmiany grupy taryfowej, zmiany mocy zamówionej lub parametrów technicznych PPE, faktycznego zużycia energii elektrycznej przez poszczególne PPE.
Jednocześnie Zamawiający zaznacza, że umowy na dostawę energii elektrycznej dla szkół (pozycje 140-154 załącznika nr 1 do SIWZ) zostaną zawarte i rozliczane odrębnie (bezpośrednio ze szkołami), na stawkach określonych w ofercie wybranej jako najkorzystniejsza w ramach niniejszego postępowania.
Informacje dodatkowe: z wyjątkiem pozycji 150 i 154 Załącznika nr 1 do SIWZ Zamawiający nie ma zawartych umów/aneksów w ramach akcji promocyjnych/programów lojalnościowych, umowy na dystrybucję i sprzedaż zawarte są oddzielnie, a procedura zmiany sprzedawcy dokonywana jest po raz drugi. Zamawiający dostarczy niezbędne dane do przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy (nr ewidencyjny, nr licznika, nr PPE, itp.).
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Ostrowi Mazowieckiej