Ostrów Mazowiecka, dnia 23 czerwca 2017 r.
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Działając na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą Pzp Zamawiający zawiadamia, że na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na „Przebudowę dróg i ciągu pieszo-jezdnego w Jelonkach”, ponieważ cena jedynej oferty, jaka wpłynęła przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Ostrów Mazowiecka, dnia 23 czerwca 2017 r.
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) informuję, że w terminie przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 22.06.2017 r. do godziny 10:30 wpłynęły następujące oferty:
Lp. |
Nazwa firmy |
Cena |
Okres gwarancji |
1 |
Przedsiębiorstwo Budowy i Utrzymania Dróg Sp. z o.o. ul. Brokowska 37 07-300 Ostrów Mazowiecka |
461.814,82 zł |
60 miesięcy |
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 420.000,00 zł
Termin wykonania zamówienia oraz warunki płatności zgodne z SIWZ oraz warunkami umowy.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja poszczególnych zadań:
1) przebudowa drogi w Jelonkach o długości około 74,4 m zlokalizowanej na działce o numerze ewidencyjnym 152/7 do parametrów: szerokość jezdni z betonu asfaltowego – 4,5-5,5 m, szerokość poboczy z mieszanki kruszywa łamanego i naturalnego – 2x0,75 m;
2) przebudowa drogi w Jelonkach o długości około 405,5 m zlokalizowanej na działkach o numerach ewidencyjnych 172/10, 172/27, 174/1, 174/2 do parametrów: szerokość jezdni z betonu asfaltowego – 3,5-5,0 m, szerokość poboczy – 2x0,75 m oraz
3) przebudowa ciągu pieszo-jezdnego w Jelonkach o długości około 135,0 m zlokalizowanego na działkach o numerach ewidencyjnych 176/5 i 176/1 do parametrów: szerokość jezdni z betonu asfaltowego – 3,5-4,5 m, szerokość poboczy z mieszanki kruszywa łamanego – 2x0,75 m.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniający wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty znajduje się w załącznikach do SIWZ: specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej oraz przedmiarach.
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do 25.09.2017 r., przez który Zamawiający rozumie podpisanie protokołu odbioru końcowego.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: sekretariat Urzędu Gminy (pokój nr 15, I piętro) do dnia 22 czerwca 2017 r. do godz. 10:30.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Ostrowi Mazowieckiej