Działając w imieniu Zamawiającego informuję o zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn.: „Gospodarka wodno-ściekowa na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka”, ogłoszonego w dniu 13.11.2017 r. na portalu ogłoszeń Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa pod numerem 136/13/11/2017.
Część I – budowa wodociągu i kanalizacji sanitarnej
W tej części postępowania wpłynęły dwie oferty, z których jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Zakładu Budownictwa Sanitarnego SANBUD sc Antoni Żelechowski Kamil Żelechowski, ponieważ Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu a jego oferta uzyskała największa liczbę punktów w kryteriach oceny ofert: cena i okres gwarancji.
Lp. |
Nazwa i adres Wykonawcy |
Cena |
Okres gwarancji |
Łączna punktacja |
Przyznana punktacja |
Przyznana punktacja |
|||
1 |
MULTI-KOM Andrzej Nakielski ul. Kolejowa 103, 07-410 Ostrołęka |
687.175,80 zł |
120 miesięcy |
80,50 |
40,50 |
40 |
|||
2 |
Zakład Budownictwa Sanitarnego SANBUD sc Antoni Żelechowski Kamil Żelechowski ul. Poznańska 77, 18-400 Łomża |
464.928,01 zł |
120 miesięcy |
100 |
60 |
40 |
Część II – budowa przydomowych oczyszczalni ścieków
Postępowanie w danej części na podstawie pkt XVIII pkt 2 w związku z pkt XVIII.3.1 zapytania ofertowego zostało zakończone bez wyboru żadnej z ofert, ponieważ ceny złożonych ofert [tabela poniżej] przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Lp. |
Nazwa i adres Wykonawcy |
Cena |
Okres gwarancji |
1 |
Firma Handlowo-Usługowa „KRZYŚ” Krzysztof Wiśniewski Jaranowo 22, 87-704 Bądkowo |
2.998.740,00 zł |
60 miesięcy |
2 |
AQUATECH S.A. ul. Złota 7/18, 00-019 Warszawa |
2.077.593,00 zł |
120 miesięcy |
3 |
EMKAN-PRO Krzysztof Murawski Pstrągi Gniewoty 6, 18-300 Zambrów |
1.866.033,00 zł |
60 miesięcy |
Ostrów Mazowiecka, dnia 27 listopada 2017 r.
IG.271.20.2017
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego na realizację zadania „Gospodarka wodno-ściekowa na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka”
Niniejszym informuję, że w postępowaniu ogłoszonym w dniu 13.11.2017 r. na portalu ogłoszeń Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa pod numerem 136/13/11/2017 dokonuje się zmiany w treści załącznika do ogłoszenia o nazwie „Część II – oczyszczalnie PFU.pdf” pkt 2.1 lit. c, który otrzymuje brzmienie:
„c. Oczyszczalnia ścieków
Biologiczna oczyszczalnia powinna zapewnić (bezpośrednio na jej wylocie lub w pierwszej studni rewizyjnej na wlocie do drenażu rozsączającego lub studni chłonnej) parametry oczyszczania zgodne z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 18.11.2014 r. w spawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego. Najwyższa dopuszczalna wartość wskaźników zanieczyszczeń musi być zgodna z załącznikiem nr 2 do tego rozporządzenia. Wielkość zastosowanych urządzeń należy dobrać przy uwzględnieniu ilości dopływających ścieków uwarunkowanych głównie przez ilość osób. Do obliczeń należy przyjąć zużycie wody na poziomie min. 150 dm3 mieszkańca/dobę.”
W związku z wprowadzoną zmianą Zamawiający wydłuża termin składania ofert do dnia 5 grudnia 2017 r. do godz. 10:30. W konsekwencji zmianie – na dzień 05.12.2017 r. - ulega w ogłoszeniu zamieszczonym na portalu ogłoszeń ARiMR koniec terminu składania ofert określony w danych podstawowych oraz zapytanie ofertowe w następujący sposób:
1) w części XI dotyczącej opisu sposobu przygotowania ofert ust. 4 zdanie drugie otrzymuje brzmienie: „Nie otwierać przed 5 grudnia 2017 r., godz.: 10:45.”
2) w części XII dotyczącej miejsca oraz terminu składania i otwarcia ofert ust. 1 otrzymuje brzmienie: „1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: sekretariat Urzędu Gminy (pokój nr 15, I piętro) do dnia 5 grudnia 2017 r. do godz. 10:45.
Jednocześnie przypominam, że zgodnie z ww. ogłoszeniem ofertę można złożyć na jedną lub dwie części.
Niniejsze postępowanie zostało ogłoszone na portalu ogłoszeń Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa pod adresem: https://www.portalogloszen.arimr.gov.pl/ pod numerem 136/13/11/2017
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Gospodarka wodno-ściekowa na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka” polegającego na budowie wodociągu i kanalizacji sanitarnej oraz przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka. Zadanie jest realizowane przy udziale środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, poddziałanie „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części.
A. Część I
Przedmiotem zamówienia I części jest budowa:
1) wodociągu w Komorowie przy ul. Wodociąg, ul. Sosnowej i ul. Sarniej oraz w Starej Grabownicy;
2) kanalizacji sanitarnej w Komorowie przy ul. Wodociąg, ul. Sosnowej i ul. Sarniej
- w ramach zadania „Gospodarka wodno-ściekowa na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, poddziałanie „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniający wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty znajduje się w załącznikach do SIWZ: specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej oraz przedmiarach.
Występujące w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji technicznej pod warunkiem zapewnienia parametrów równoważnych - nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Pod pojęciem „parametry równoważne - nie gorsze” Zamawiający rozumie parametry o standardach jakościowych co najmniej takich samych lub wyższych, niż wskazane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej i przedmiarach.
B. Część II
Przedmiotem zamówienia II części jest:
1) zaprojektowanie 127 kompletów przydomowych oczyszczalni ścieków zgodnych z normą PN‑EN 12566-3+A2:2013 wraz ze zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych organowi administracji architektoniczno-budowlanej w Ostrowi Mazowieckiej (zgodnie z ustawą Prawo budowlane), w tym w szczególności rozpoznanie warunków gruntowo-wodnych dla potrzeb wykonania projektów i realizacji zadania, wykonanie dokumentacji geotechnicznej, uzyskanie pisemnej zgody właścicieli nieruchomości uzgadniającej lokalizację przydomowej oczyszczalni ścieków – projekty należy sporządzić w 4 egzemplarzach papierowych oraz w wersji elektronicznej;
2) budowa 127 kompletów przydomowych oczyszczalni wraz z rozruchem technicznym i technologicznym oraz przeprowadzeniem szkoleń indywidualnych z zakresu użytkowania i eksploatacji oczyszczalni ścieków;
3) przeprowadzenie szkoleń ogólnych z zakresu użytkowania i eksploatacji wybudowanych oczyszczalni ścieków. Ogólne szkolenie należy przeprowadzić w kilku terminach w różnych miejscowościach tak, aby jak największa liczba użytkowników oczyszczalni mogła wziąć w nich udział. Termin i miejsce szkolenia należy uzgodnić z Zamawiającym, przy czym Zamawiający zapewnia nieodpłatne udostępnienie lokali będących jego własnością (np. świetlice wiejskie) na potrzeby zorganizowania szkolenia. Szkolenie musi obejmować część teoretyczną – ogólne informacje dotyczące budowy oczyszczalni i zasad jej działania, w tym skutki jej nieprawidłowego użytkowania oraz część praktyczną – spotkanie „na gruncie” przy jednej z najwcześniej wybudowanych oczyszczalni oraz wyjaśnienie zasad funkcjonowania oczyszczalni „na żywym organizmie”; materiały szkoleniowe oraz sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia zapewnia wykonawca;
4) serwis gwarancyjny polegający na bezpłatnym wykonywania czynności serwisowych przewidzianych przez producentów: oczyszczalni i urządzeń niezbędnych do jej funkcjonowania;
5) bezpłatna wymiana lub naprawa w okresie gwarancyjnym uszkodzonych lub wadliwych elementów oczyszczalni lub urządzeń niezbędnych do jej funkcjonowania;
6) usuwanie zgłoszonych przez użytkowników lub Zamawiającego awarii przydomowych oczyszczalni ścieków, przez które Zamawiający rozumie wszelkie okoliczności związane z nieprawidłowym funkcjonowaniem oczyszczalni bez względu na powody powstania awarii; podczas każdej usługi usuwania awarii należy pouczyć użytkownika o zasadach prawidłowej eksploatacji oczyszczalni a z przeprowadzonej wizyty sporządzić protokół, który powinien być podpisany przez osobę usuwającą awarię oraz przez użytkownika; protokół należy sporządzić w co najmniej dwóch egzemplarzach, z których jeden otrzymuje Wykonawca, a drugi użytkownik; Wykonawca przekaże zeskanowany protokół Zamawiającemu na adres e-mail wyznaczonej w umowie osoby do kontaktu;
7) świadczenie wsparcia technicznego za pomocą telefonu i poczty elektronicznej w godzinach od 7 do 17, polegające na udzielaniu bezpłatnej pomocy technicznej przez osobę zajmującą się usuwaniem awarii; głównym celem wsparcia jest pomoc w rozwiązywaniu problemów i wątpliwości związanych z obsługą przydomowych oczyszczalni ścieków; celem dodatkowym jest uniknięcie wyjazdów do nieuzasadnionych zgłoszeń awarii;
8) wykonywanie badań ścieków oczyszczonych w zakresie BZT5, ChZT i zawiesiny na własny koszt i własnym staraniem, przy czym Zamawiający zastrzega, że pobór próbek ma się odbywać przez przedstawiciela laboratorium akredytowanego; badania należy wykonywać co najmniej raz każdego roku przez cały okres gwarancyjny dla 10% oczyszczalni, przy czym każdego roku badaniom podlegać mają inne oczyszczalnie. Jeżeli wyniki badań będą nieprawidłowe (przekroczą określone normy) należy usunąć przyczynę nieprawidłowości i dokonać ponownego badania. Czynności należy powtarzać do czasu uzyskania prawidłowych wyników.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) będący załącznikiem do niniejszego zapytania, niniejszy punkt oraz postanowienia zawarte we wzorze umowy.
Termin wykonania zamówienia.
A. Część I
B. Część II
Wymagania dotyczące wadium.
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Ostrowi Mazowieckiej