Ogłoszenia o zamówieniach i konkursach

Ogłoszenie o zamówieniu - „Gospodarka wodno-ściekowa na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka”

 

 

Działając w imieniu Zamawiającego informuję o zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn.: „Gospodarka wodno-ściekowa na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka”, ogłoszonego w dniu 13.11.2017 r. na portalu ogłoszeń Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa pod numerem 136/13/11/2017.

Część I – budowa wodociągu i kanalizacji sanitarnej
W tej części postępowania wpłynęły dwie oferty, z których jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Zakładu Budownictwa Sanitarnego SANBUD sc Antoni Żelechowski Kamil Żelechowski, ponieważ Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu a jego oferta uzyskała największa liczbę punktów w kryteriach oceny ofert: cena i okres gwarancji.

 

Lp.

Nazwa i adres Wykonawcy

Cena

Okres gwarancji

Łączna punktacja

Przyznana punktacja

Przyznana punktacja

1

MULTI-KOM Andrzej Nakielski

ul. Kolejowa 103, 07-410 Ostrołęka

687.175,80 zł

120 miesięcy

80,50

40,50

40

2

Zakład Budownictwa Sanitarnego SANBUD sc

Antoni Żelechowski Kamil Żelechowski

ul. Poznańska 77, 18-400 Łomża

464.928,01 zł

120 miesięcy

100

60

40

 

 

Część II – budowa przydomowych oczyszczalni ścieków
Postępowanie w danej części na podstawie pkt XVIII pkt 2 w związku z pkt XVIII.3.1 zapytania ofertowego zostało zakończone bez wyboru żadnej z ofert, ponieważ ceny złożonych ofert [tabela poniżej] przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 

Lp.

Nazwa i adres Wykonawcy

Cena

Okres gwarancji

1

Firma Handlowo-Usługowa „KRZYŚ”

Krzysztof Wiśniewski

Jaranowo 22, 87-704 Bądkowo

2.998.740,00 zł

60 miesięcy

2

AQUATECH S.A.

ul. Złota 7/18, 00-019 Warszawa

2.077.593,00 zł

120 miesięcy

3

EMKAN-PRO Krzysztof Murawski

Pstrągi Gniewoty 6, 18-300 Zambrów

1.866.033,00 zł

60 miesięcy

 

 


 

 Ostrów Mazowiecka, dnia 27 listopada 2017 r.

 IG.271.20.2017

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego na realizację zadania „Gospodarka wodno-ściekowa na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka”

Niniejszym informuję, że w postępowaniu ogłoszonym w dniu 13.11.2017 r. na portalu ogłoszeń Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa pod numerem 136/13/11/2017 dokonuje się zmiany w treści załącznika do ogłoszenia o nazwie „Część II – oczyszczalnie PFU.pdf” pkt 2.1 lit. c, który otrzymuje brzmienie:
„c. Oczyszczalnia ścieków


Biologiczna oczyszczalnia powinna zapewnić (bezpośrednio na jej wylocie lub w pierwszej studni rewizyjnej na wlocie do drenażu rozsączającego lub studni chłonnej) parametry oczyszczania zgodne z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 18.11.2014 r. w spawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego. Najwyższa dopuszczalna wartość wskaźników zanieczyszczeń musi być zgodna z załącznikiem nr 2 do tego rozporządzenia. Wielkość zastosowanych urządzeń należy dobrać przy uwzględnieniu ilości dopływających ścieków uwarunkowanych głównie przez ilość osób. Do obliczeń należy przyjąć zużycie wody na poziomie min. 150 dm3 mieszkańca/dobę.”

W związku z wprowadzoną zmianą Zamawiający wydłuża termin składania ofert do dnia 5 grudnia 2017 r. do godz. 10:30. W konsekwencji zmianie – na dzień 05.12.2017 r. - ulega w ogłoszeniu zamieszczonym na portalu ogłoszeń ARiMR koniec terminu składania ofert określony w danych podstawowych oraz zapytanie ofertowe w następujący sposób:

1) w części XI dotyczącej opisu sposobu przygotowania ofert ust. 4 zdanie drugie otrzymuje brzmienie: „Nie otwierać przed 5 grudnia 2017 r., godz.: 10:45.”
2) w części XII dotyczącej miejsca oraz terminu składania i otwarcia ofert ust. 1 otrzymuje brzmienie: „1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: sekretariat Urzędu Gminy (pokój nr 15, I piętro) do dnia 5 grudnia 2017 r. do godz. 10:45.

Jednocześnie przypominam, że zgodnie z ww. ogłoszeniem ofertę można złożyć na jedną lub dwie części.

 


 

Niniejsze postępowanie zostało ogłoszone na portalu ogłoszeń Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa pod adresem: https://www.portalogloszen.arimr.gov.pl/ pod numerem 136/13/11/2017

 

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Gospodarka wodno-ściekowa na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka” polegającego na budowie wodociągu i kanalizacji sanitarnej oraz przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka. Zadanie jest realizowane przy udziale środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, poddziałanie „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części.

A.   Część I

Przedmiotem zamówienia I części jest budowa:

1)    wodociągu w Komorowie przy ul. Wodociąg, ul. Sosnowej i ul. Sarniej oraz w Starej Grabownicy;

2)    kanalizacji sanitarnej w Komorowie przy ul. Wodociąg, ul. Sosnowej i ul. Sarniej

- w ramach zadania „Gospodarka wodno-ściekowa na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, poddziałanie „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniający wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty znajduje się w załącznikach do SIWZ: specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej oraz przedmiarach.

Występujące w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji technicznej pod warunkiem zapewnienia parametrów równoważnych - nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Pod pojęciem „parametry równoważne - nie gorsze” Zamawiający rozumie parametry o standardach jakościowych co najmniej takich samych lub wyższych, niż wskazane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej i przedmiarach.

B.    Część II

Przedmiotem zamówienia II części jest:

1)    zaprojektowanie 127 kompletów przydomowych oczyszczalni ścieków zgodnych z normą PN‑EN 12566-3+A2:2013 wraz ze zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych organowi administracji architektoniczno-budowlanej w Ostrowi Mazowieckiej (zgodnie z ustawą Prawo budowlane), w tym w szczególności rozpoznanie warunków gruntowo-wodnych dla potrzeb wykonania projektów i realizacji zadania, wykonanie dokumentacji geotechnicznej, uzyskanie pisemnej zgody właścicieli nieruchomości uzgadniającej lokalizację przydomowej oczyszczalni ścieków – projekty należy sporządzić w 4 egzemplarzach papierowych oraz w wersji elektronicznej;

2)    budowa 127 kompletów przydomowych oczyszczalni wraz z rozruchem technicznym i technologicznym oraz przeprowadzeniem szkoleń indywidualnych z zakresu użytkowania i eksploatacji oczyszczalni ścieków;

3)    przeprowadzenie szkoleń ogólnych z zakresu użytkowania i eksploatacji wybudowanych oczyszczalni ścieków. Ogólne szkolenie należy przeprowadzić w kilku terminach w różnych miejscowościach tak, aby jak największa liczba użytkowników oczyszczalni mogła wziąć w nich udział. Termin i miejsce szkolenia należy uzgodnić z Zamawiającym, przy czym Zamawiający zapewnia nieodpłatne udostępnienie lokali będących jego własnością (np. świetlice wiejskie) na potrzeby zorganizowania szkolenia. Szkolenie musi obejmować część teoretyczną – ogólne informacje dotyczące budowy oczyszczalni i zasad jej działania, w tym skutki jej nieprawidłowego użytkowania oraz część praktyczną – spotkanie „na gruncie” przy jednej z najwcześniej wybudowanych oczyszczalni oraz wyjaśnienie zasad funkcjonowania oczyszczalni „na żywym organizmie”; materiały szkoleniowe oraz sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia zapewnia wykonawca;

4)    serwis gwarancyjny polegający na bezpłatnym wykonywania czynności serwisowych przewidzianych przez producentów: oczyszczalni i urządzeń niezbędnych do jej funkcjonowania;

5)    bezpłatna wymiana lub naprawa w okresie gwarancyjnym uszkodzonych lub wadliwych elementów oczyszczalni lub urządzeń niezbędnych do jej funkcjonowania;

6)    usuwanie zgłoszonych przez użytkowników lub Zamawiającego awarii przydomowych oczyszczalni ścieków, przez które Zamawiający rozumie wszelkie okoliczności związane z nieprawidłowym funkcjonowaniem oczyszczalni bez względu na powody powstania awarii; podczas każdej usługi usuwania awarii należy pouczyć użytkownika o zasadach prawidłowej eksploatacji oczyszczalni a z przeprowadzonej wizyty sporządzić protokół, który powinien być podpisany przez osobę usuwającą awarię oraz przez użytkownika; protokół należy sporządzić w co najmniej dwóch egzemplarzach, z których jeden otrzymuje Wykonawca, a drugi użytkownik; Wykonawca przekaże zeskanowany protokół Zamawiającemu na adres e-mail wyznaczonej w umowie osoby do kontaktu;

7)    świadczenie wsparcia technicznego za pomocą telefonu i poczty elektronicznej w godzinach od 7 do 17, polegające na udzielaniu bezpłatnej pomocy technicznej przez osobę zajmującą się usuwaniem awarii; głównym celem wsparcia jest pomoc w rozwiązywaniu problemów i wątpliwości związanych z obsługą przydomowych oczyszczalni ścieków; celem dodatkowym jest uniknięcie wyjazdów do nieuzasadnionych zgłoszeń awarii;

8)    wykonywanie badań ścieków oczyszczonych w zakresie BZT5, ChZT i zawiesiny na własny koszt i własnym staraniem, przy czym Zamawiający zastrzega, że pobór próbek ma się odbywać przez przedstawiciela laboratorium akredytowanego; badania należy wykonywać co najmniej raz każdego roku przez cały okres gwarancyjny dla 10% oczyszczalni, przy czym każdego roku badaniom podlegać mają inne oczyszczalnie. Jeżeli wyniki badań będą nieprawidłowe (przekroczą określone normy) należy usunąć przyczynę nieprawidłowości i dokonać ponownego badania. Czynności należy powtarzać do czasu uzyskania prawidłowych wyników.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) będący załącznikiem do niniejszego zapytania, niniejszy punkt oraz postanowienia zawarte we wzorze umowy.


Termin wykonania zamówienia.

A.   Część I

  1. Do dnia 30.06.2018 r. należy podpisać protokół odbioru końcowego zadania, przy czym zawiadomienie o zakończeniu robót należy złożyć odpowiednio wcześniej.
  2. Za termin realizacji zadania, przez który Zamawiający rozumie otrzymanie pozwolenia na użytkowanie, przyjmuje się 28.09.2018 r.

B.    Część II

  1. Oczyszczalnie należy najpierw zaprojektować oraz dokonać zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych organowi administracji architektoniczno-budowlanej (zgodnie z ustawą Prawo budowlane) a następnie – po upływie okresu 21 dni od zgłoszenia jeśli organ nie wniesie sprzeciwu lub po uzyskaniu oświadczenia organu o braku sprzeciwu - wybudować do dnia 30.06.2018 r.
  2. Szkolenia ogólne należy zrealizować do dnia 28.09.2018 r.
  3. Serwis gwarancyjny oraz wsparcie techniczne należy wykonywać przez cały okres gwarancyjny.


 Wymagania dotyczące wadium.

  1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
  2. Zamawiający ustala wadium w wysokości: część I - 10.000,00 zł, część II – 30.000,00 zł.

 

Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

  1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: sekretariat Urzędu Gminy (pokój nr 15, I piętro) do dnia 28 listopada 2017 r. do godz. 10:30.
  2. Otwarcie ofert odbędzie się 28 listopada 2017 r. o godz. 10:45. Wykonawcy, którzy zechcą być obecni podczas otwarcia ofert, proszeni są o obecność w siedzibie Zamawiającego, na górnym korytarzu przed pokojem nr 15, I piętro, na co najmniej 5 minut przed godziną otwarcia, gdzie zostaną poinformowani, w którym pokoju odbędzie się otwarcie ofert.
  3. Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę, która zostanie złożona po terminie.

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Referat Infrastruktury Gminnej
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 13 listopada 2017 18:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Cezary Gałązka
Ilość wyświetleń: 1584
20 grudnia 2017 13:52 (Małgorzata Książek) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
20 grudnia 2017 13:31 (Małgorzata Książek) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
20 grudnia 2017 13:31 (Małgorzata Książek) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)