Ogłoszenia o zamówieniach i konkursach

Zapytanie ofertowe (ZO) - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w ramach zadania: Gospodarka wodno-ściekowa na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka

 

Ostrów Mazowiecka, dnia 26 lutego 2018 r. 

IG.271.3.2018

UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA


Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację inwestycji „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w ramach zadania: Gospodarka wodno-ściekowa na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka”

Działając w imieniu Zamawiającego informuję o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację inwestycji „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w ramach zadania: Gospodarka wodno-ściekowa na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka”, ogłoszonego w dniu 22.01.2018 r. na portalu ogłoszeń Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa pod numerem 92/22/01/2018.

 


 

UWAGA ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT 

Dotyczy: postępowania w trybie zapytania ofertowego na „Budowę przydomowych oczyszczalni ścieków w ramach zadania: Gospodarka wodno-ściekowa na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka”

 

Działając w imieniu Zamawiającego informuję, że wydłużeniu ulega termin składania i otwarcia ofert, tj.: dotychczasowy termin składania ofert 19 lutego 2018 r. do godz. 10:30, a otwarcia 19 lutego 2018 r. godz. 10:45, nowy termin składania ofert 27 lutego 2018 r. do godz. 10:30, a otwarcia 27 lutego 2018 r. godz. 10:45.

  

W związku z powyższym zmianie ulega ogłoszenie nr 92/22/01/2018 opublikowane na portalu ogłoszeń Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w części dotyczącej danych podstawowych – końca terminu składania ofert.

 



UWAGA ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT

Dotyczy: postępowania w trybie zapytania ofertowego na „Budowę przydomowych oczyszczalni ścieków w ramach zadania: Gospodarka wodno-ściekowa na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka”


Działając w imieniu Zamawiającego informuję, że w związku z zapytaniami, które wpłynęły do Zamawiającego wydłużeniu ulega termin składania i otwarcia ofert, tj.: dotychczasowy termin składania ofert 6 lutego 2018 r. do godz. 10:30, a otwarcia 6 lutego 2018 r. godz. 10:45, nowy termin składania ofert 19 lutego 2018 r. do godz. 10:30, a otwarcia 19 lutego 2018 r. godz. 10:45.

 

W związku z powyższym zmianie ulega ogłoszenie nr 92/22/01/2018 opublikowane na portalu ogłoszeń Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w części dotyczącej danych podstawowych – końca terminu składania ofert.

 

 


ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Niniejsze postępowanie zostało ogłoszone na portalu ogłoszeń Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa pod adresem: https://www.portalogloszen.arimr.gov.pl/ pod numerem 92/22/01/2018

Opis przedmiotu zamówienia.


1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Gospodarka wodno-ściekowa na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka” polegającego na budowie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka. Zadanie jest realizowane przy udziale środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, poddziałanie „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”.


2. Kod CPV: 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania; 45000000-7 – Roboty budowlane; 45111200-0 – Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne; 45232421-9 Roboty w zakresie oczyszczania ścieków; 45232410-9 – Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej; 45232423-3 – Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków; 45255600-5 – Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji; 45232400-6 – Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych; 45231300-8 – Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków; 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne.


3. Przedmiotem zamówienia obejmuje:
1) zaprojektowanie 127 kompletów przydomowych oczyszczalni ścieków zgodnych z normą PN EN 12566-3+A2:2013 wraz ze zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych organowi administracji architektoniczno-budowlanej w Ostrowi Mazowieckiej (zgodnie z ustawą Prawo budowlane), w tym w szczególności rozpoznanie warunków gruntowo-wodnych dla potrzeb wykonania projektów i realizacji zadania, wykonanie dokumentacji geotechnicznej, uzyskanie pisemnej zgody właścicieli nieruchomości uzgadniającej lokalizację przydomowej oczyszczalni ścieków – projekty należy sporządzić w 4 egzemplarzach papierowych oraz w wersji elektronicznej;
2) budowę 127 kompletów przydomowych oczyszczalni wraz z rozruchem technicznym i technologicznym oraz przeprowadzeniem szkoleń indywidualnych z zakresu użytkowania i eksploatacji oczyszczalni ścieków;
3) przeprowadzenie szkoleń ogólnych z zakresu użytkowania i eksploatacji wybudowanych oczyszczalni ścieków. Ogólne szkolenie należy przeprowadzić w kilku terminach w różnych miejscowościach tak, aby jak największa liczba użytkowników oczyszczalni mogła wziąć w nich udział. Termin i miejsce szkolenia należy uzgodnić z Zamawiającym, przy czym Zamawiający zapewnia nieodpłatne udostępnienie lokali będących jego własnością (np. świetlice wiejskie) na potrzeby zorganizowania szkolenia. Szkolenie musi obejmować część teoretyczną – ogólne informacje dotyczące budowy oczyszczalni i zasad jej działania, w tym skutki jej nieprawidłowego użytkowania oraz część praktyczną – spotkanie „na gruncie” przy jednej z najwcześniej wybudowanych oczyszczalni oraz wyjaśnienie zasad funkcjonowania oczyszczalni „na żywym organizmie”; materiały szkoleniowe oraz sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia zapewnia wykonawca;
4) serwis gwarancyjny polegający na bezpłatnym wykonywaniu czynności serwisowych przewidzianych przez producentów: oczyszczalni i urządzeń niezbędnych do jej funkcjonowania;
5) bezpłatną wymianę lub naprawę w okresie gwarancyjnym uszkodzonych lub wadliwych elementów oczyszczalni lub urządzeń niezbędnych do jej funkcjonowania;
6) usuwanie zgłoszonych przez użytkowników lub Zamawiającego awarii przydomowych oczyszczalni ścieków, przez które Zamawiający rozumie wszelkie okoliczności związane z nieprawidłowym funkcjonowaniem oczyszczalni bez względu na powody powstania awarii; podczas każdej usługi usuwania awarii należy pouczyć użytkownika o zasadach prawidłowej eksploatacji oczyszczalni a z przeprowadzonej wizyty sporządzić protokół, który powinien być podpisany przez osobę usuwającą awarię oraz przez użytkownika; protokół należy sporządzić w co najmniej dwóch egzemplarzach, z których jeden otrzymuje Wykonawca, a drugi użytkownik; Wykonawca przekaże zeskanowany protokół Zamawiającemu na adres e-mail wyznaczonej w umowie osoby do kontaktu;
7) świadczenie wsparcia technicznego za pomocą telefonu i poczty elektronicznej w godzinach od 7 do 17, polegające na udzielaniu bezpłatnej pomocy technicznej przez osobę zajmującą się usuwaniem awarii; głównym celem wsparcia jest pomoc w rozwiązywaniu problemów i wątpliwości związanych z obsługą przydomowych oczyszczalni ścieków; celem dodatkowym jest uniknięcie wyjazdów do nieuzasadnionych zgłoszeń awarii;
8) wykonywanie badań ścieków oczyszczonych w zakresie BZT5, ChZT i zawiesiny na własny koszt i własnym staraniem, przy czym Zamawiający zastrzega, że pobór próbek ma się odbywać przez przedstawiciela laboratorium akredytowanego; badania należy wykonywać co najmniej raz każdego roku przez cały okres gwarancyjny dla 10% oczyszczalni, przy czym każdego roku badaniom podlegać mają inne oczyszczalnie. Jeżeli wyniki badań będą nieprawidłowe (przekroczą określone normy) należy usunąć przyczynę nieprawidłowości i dokonać ponownego badania. Czynności należy powtarzać do czasu uzyskania prawidłowych wyników.


4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) będący załącznikiem do niniejszego zapytania, niniejszy punkt oraz postanowienia zawarte we wzorze umowy.

 

Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.


1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: sekretariat Urzędu Gminy (pokój nr 15, I piętro) do dnia 6 lutego 2018 r. do godz. 10:30.


2. Otwarcie ofert odbędzie się 6 lutego 2018 r. o godz. 10:45. Wykonawcy, którzy zechcą być obecni podczas otwarcia ofert, proszeni są o obecność w siedzibie Zamawiającego, na górnym korytarzu przed pokojem nr 15, I piętro, na co najmniej 5 minut przed godziną otwarcia, gdzie zostaną poinformowani, w którym pokoju odbędzie się otwarcie ofert.


3. Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę, która zostanie złożona po terminie.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Referat Infrastruktury Gminnej
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 stycznia 2018 15:16
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Książek
Ilość wyświetleń: 1280
26 lutego 2018 14:40 (Małgorzata Książek) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
26 lutego 2018 14:40 (Małgorzata Książek) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
16 lutego 2018 15:06 (Małgorzata Książek) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)