Ogłoszenia o zamówieniach i konkursach

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku byłej szkoły podstawowej na lokale mieszkalne w miejscowości Nowa Osuchowa; znak sprawy: IG.271.12.2022 (drugie postępowanie)

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty


 

Informacja z otwarcia ofert


 

Kwota w budżecie, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zadania wynosi 1.500.000,00 zł brutto


 

Wyjaśnienia z dnia 13.04.2022 r.


 

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku byłej szkoły podstawowej na lokale mieszkalne w miejscowości Nowa Osuchowa.

Przebudowa budynku będzie prowadzona wewnątrz istniejącego obiektu. Częściowo przebudowie ulegną ściany zewnętrzne na skutek projektowanych nowych wejść do budynku oraz zmiany kilku otworów okiennych. Budynek nie będzie rozbudowany. Część ścian zewnętrznych (w których przebudowywane są otwory okienne) zostanie docieplona. Od strony wejścia głównego do budynku zaprojektowano schody zewnętrzne, stanowiące dostęp na poziom parteru pięciu lokali mieszkalnych. Do pozostałych czterech lokali dostęp na poziom +/-0.00, będzie odbywał się w sposób istniejący, poprzez schody zewnętrzne, usytuowane w podcieniu wejścia głównego od strony północnej budynku. Do nowych wejść w budynku będzie prowadził projektowany chodnik o nawierzchni żwirowej. Miejsca parkingowe dla potrzeb prawidłowego funkcjonowania obiektu zlokalizowano od strony zachodniej budynku wyznaczając je na istniejącym utwardzeniu terenu (6 MP w tym jedno dla samochodów osób niepełnosprawnych) oraz na dodatkowej nawierzchni utwardzonej (żwirowej) – 2 MP, z tej samej strony działki. Planowana jest lokalizacja nowego zbiornika (szamba szczelnego o pojemności 49 m3) odbierającego ścieki socjalne z obu budynków istniejących na działce. Ścieki będą odprowadzane poprzez dwie, nowe studnie kanalizacji sanitarnej. Istniejące szambo należy zdemontować, a przyłącze zmodyfikować w sposób opisany w części sanitarnej opracowania projektowego.

Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie zł: pięć tysięcy zł 00/100).

Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:

Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej

Nr rachunku: 04 8923 0008 0003 1046 2000 0006

z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: IG.271.12.2022

 

Termin składania ofert: 20.04.2022 r. godz. 09:00.

Termin otwarcia ofert: 20.04.2022 r. godz. 09:30.

Wykonawca jest związany ofertą do dnia 19.05.2022 r.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Referat Infrastruktury Gminnej
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 01 kwietnia 2022 15:20
Dokument wprowadzony do BIP przez: Joanna Leonik
Ilość wyświetleń: 870
26 kwietnia 2022 15:20 (Joanna Leonik) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
26 kwietnia 2022 15:19 (Joanna Leonik) - Dodanie załącznika [zawiadomienie_o_wybobrze_najk_oferty_na_strone.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
20 kwietnia 2022 14:59 (Joanna Leonik) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)