Kwota w budżecie, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zadania wynosi 4.000.000,00 zł.
UWAGA: zmiana terminu składania ofert oraz zapisów SWZ z dniem 06.05.2022 r. Szczegóły w załącznikach.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż energooszczędnych opraw ze źródłami typu LED. Zakres zamówienia obejmuje:
1) wymianę przestarzałych, energochłonnych opraw oświetleniowych na energooszczędne oprawy ze źródłami typu LED w łącznej ilości 1884 szt., zgodnie z Załącznikiem nr 1. Wykonawca odpowiada za demontaż obecnie zamontowanych opraw rtęciowych i sodowych oraz ich utylizację, a także montaż nowych opraw oświetlenia ulicznego LED;
2) demontaż starych i montaż nowych wysięgników stalowych, ocynkowanych w ilości 1884 szt. Długości nowych wysięgników: 1/1,5m – 1584 szt., 1/2m – 300 szt.;
3) montaż opraw oświetleniowych nad przewodami linii elektroenergetycznej nN;
4) wymianę zabezpieczeń opraw na nowe izolowane wraz z wkładkami topikowymi;
5) wymiana przewodów w wysięgnikach zasilających oprawy;
6) montaż układów sterujących oświetleniem w szafach oświetleniowych;
7) wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Przed przystąpieniem do realizacji inwestycji wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do PGE O/Wyszków o polecenie PPN. Wszystkie punkty znajdują się na liniach napowietrznych. Zamawiający nie posiada wydanych warunków energetycznych.
Szczegółowy zakres zamówienia opisany jest w Załączniku nr 1 i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – Załącznik nr 2 do SWZ.
Układy sterujące oświetleniem mogą być montowane w szafkach oświetleniowych, jako jedno z dopuszczalnych rozwiązań.
Zamawiający informuje, iż zamówienie realizowane jest przy dofinansowaniu ze środków Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Lokalnych.
Przedmiotowe środki dowodowe.
Karty katalogowe, deklaracje CE oraz certyfikat ENEC dla wszystkich proponowanych do realizacji zamówienia opraw oświetlenia ulicznego w celu potwierdzenia, że oferowane oprawy oświetlenia ulicznego, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Przedmiotowe środki dowodowe należy złożyć wraz z ofertą.
Zamawiający ustala wadium w wysokości: 10.000,00 zł.
Ofertę należy złożyć elektronicznie do dnia 11.05.2022 r. do godz. 09:05. Zamawiający rozpocznie otwieranie ofert w dniu 11.05.2022 r. o godz. 09:20
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Ostrowi Mazowieckiej