Ogłoszenia o zamówieniach i konkursach

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza w Gminie Ostrów Mazowiecka; ZNAK SPRAWY: IG.271.34.2022

Postępowanie o udzielenie zamówienia na "Redukcję emisji zanieczyszczeń powietrza w Gminie Ostrów Mazowiecka" (instalacje fotowoltaiczne oraz kotły) prowadzone jest w całości na platfomie e-Zamówienia. Link do strony prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-27e112f6-7b82-11ed-94da-6ae0fe5e7159
 
 
Można również wejść poprzez: https://ezamowienia.gov.pl/pl/, wybrać kafelek "Przeglądaj postępowania/konkursy" i uzupełnić pola wyszukiwania o nazwę postępowania lub identyfikator postępowaia: ocds-148610-27e112f6-7b82-11ed-94da-6ae0fe5e7159

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Referat Infrastruktury Gminnej
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 grudnia 2022 11:53
Dokument wprowadzony do BIP przez: Joanna Leonik
Ilość wyświetleń: 536
23 grudnia 2022 11:53 (Joanna Leonik) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)