Ogłoszenia o zamówieniach i konkursach

ZAMÓWIENIA POWYŻEJ 130 000 ZŁ NETTO OD 2023 R.

GDZIE JEST INFORMACJA O POSTĘPOWANIACH AKTUALNIE PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ OSTRÓW MAZOWIECKA?

Zamówienia o wartości powyżej 130 000 zł netto zamieszczane są na Platformie e-Zamówienia.

Link: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

Platforma e-Zamówienia jest jednocześnie „stroną internetową prowadzonego postępowania”.

Informacja o zamówieniach poniżej 130 000 zł netto w dalszym ciągu będzie dostępna w BIP.

Link: https://bip.gminaostrowmazowiecka.pl/wiadomosci/14318/zamowienia_ponizej_130_000_zl

 

JAK ZNALEŹĆ POSTĘPOWANIA PROWADZONE PRZEZ GMINĘ OSTRÓW MAZOWIECKA?

Należy wejść na stronę https://ezamowienia.gov.pl/pl/. Do przeglądania postępowań i pobierania treści dokumentacji nie jest wymagane posiadanie konta. Aby znaleźć postępowanie należy kliknąć kafelek „Przeglądaj postępowania/konkursy”. Następnie w pole wyszukiwania zatytułowane „Nazwa zam.:” należy wpisać „Gmina Ostrów Mazowiecka” i kliknąć „Szukaj”. Wyświetli się lista wszystkich aktualnie trwających postępowań.

 

CZY TRZEBA MIEĆ ZAŁOŻONE KONTO?

Wykonawca, który chciałby złożyć ofertę w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

UWAGA: aby złożyć ofertę należy mieć nadane odpowiednie uprawnienia. Może je zweryfikować Supervisor. Dostępne uprawnienia to „Przygotowanie ofert/wniosków/prac konkursowych” dla osoby, która przygotowuje ofertę, ale nie składa jej, oraz „Składanie ofert/wniosków/prac konkursowych” dla osoby, która składa ofertę. Jedna osoba może mieć nadane oba uprawnienia jednocześnie.

 

DLACZEGO NIE MOGĘ ZŁOŻYĆ OFERTY?

Najczęstszym powodem problemu ze złożeniem oferty jest brak nadanych uprawnień. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia Wykonawcy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.

UWAGA: wiemy, że na rynku dostępnych jest wiele platform do obsługi zamówień i nie wszystkie działają w ten sam sposób. Rekomendujemy zapoznanie się z procesem złożenia oferty co najmniej dzień wcześniej aby można było zareagować na ewentualne problemy.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać od pracowników Referatu Infrastruktury Gminnej zajmujących się zamówieniami publicznymi (pokój nr 20), telefon 29 74 68 600 i numer wewnętrzny 36.

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Referat Infrastruktury Gminnej
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 02 lutego 2023 14:12
Dokument wprowadzony do BIP przez: Joanna Leonik
Ilość wyświetleń: 2292
16 sierpnia 2023 14:21 (Joanna Prusak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
02 lutego 2023 14:29 (Joanna Leonik) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
02 lutego 2023 14:25 (Joanna Leonik) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)