Ostrów Mazowiecka, 27.12.2017 r.
Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2017, poz. 1073) oraz art. 39, ust 1, art. 40 i art. 41 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2017, poz. 1405) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Ostrów Mazowiecka uchwały Nr XXX/256/17 z dnia 6 października 2017r. w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części gminy Ostrów Mazowiecka.
Wnioski do planu miejscowego należy składać w terminie nie dłuższym niż 21 dni od dnia ogłoszenia w siedzibie Urzędu Gminy Ostrów Mazowiecka, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 5, 07-300 Ostrów Mazowiecka w godzinach urzędowania, korespondencyjnie na ww. adres, w tym także za pośrednictwem komunikacji elektronicznej, na adres gminaostrowmaz@home.pl
Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Wójt Gminy Ostrów Mazowiecka.
Treść uchwały dostępna jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Ostrów Mazowiecka.
Wójt Gminy Ostrów Mazowiecka
mgr Waldemar Brzostek
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Ostrowi Mazowieckiej