Przedmiot działalności i kompetencje

Przedmiot działalności i kompetencje Przewodniczącego Rady

Zadaniem Przewodniczącego Rady zgodnie ze statutem gminy Ostrów Mazowiecka z dnia 14 czerwca 2003r. jest:

1) zwoływanie Sesji,

2) ustalanie porządku obrad z uwzględnieniem § 26, ust. 1- 4 Statutu,

3) nadzorowanie obsługi kancelaryjnej posiedzeń Rady, w tym czuwanie nad przygotowaniem materiałów na Sesję,

4) przewodniczenie obradom i czuwanie nad porządkiem na Sesji, w tym:

a) otwieranie i zamykanie Sesji,

b) sprawdzanie kworum na początku Sesji i w trakcie jej trwania,

c) udzielanie i odbieranie głosu,

d) zarządzanie i przeprowadzanie głosowania nad projektami uchwał,

5) podpisywanie uchwał, protokółów z obrad Sesji oraz innych dokumentów Rady,

6) koordynowanie prac komisji Rady,

7) opracowywanie projektu planu pracy Rady,

8) wykonywanie innych zadań określonych przez Rade odrębnymi uchwałami.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 marca 2008 23:05
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Książek
Ilość wyświetleń: 1181
12 marca 2008 23:05 (Małgorzata Książek) - Utworzenie dokumentu