Protokoły z sesji

Protokół Nr XII/07 Sesji Rady Gminy


Sesję rozpoczęto o godz. 10.00 a zakończono o godz. 12.00.

Stan radnych Rady Gminy - 15.
Liczba radnych obecnych na Sesji - 13
(lista obecności w załączeniu do protokółu).

W Sesji udział wzięli :

1. Waldemar Brzostek - Wójt Gminy,
2. Marian Stankiewicz – Z-ca Wójta,
3. Jadwiga Zawistowska - Skarbnik Gminy,
4. Stanisława Brzostek - Sekretarz Gminy,
5. Rajmund Zawistowski – Kierownik BP ARiMR w Starym Lubiejewie,
6. Teresa Duda – MODR w Warszawie Oddział w Ostrowi Maz.,
7. Jerzy Sówka – Prezes PUKiR w Ostrowi Maz.,
8. Jan Brzostek – Radny Powiatu Ostrowskiego,
9. Eugeniusz Augustyniak – Radca Prawny,
10. Sołtysi z terenu Gminy Ostrów Mazowiecka (lista obecności w załączeniu do protokółu).


Proponowany porządek Sesji:

1. Otwarcie Sesji, przyjęcie porządku obrad i przyjęcie protokółu Nr XI/07 z Sesji Rady Gminy z dnia 14 września 2007 r.
2. Interpelacje i wnioski radnych.
3. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej na rok 2007.
4. Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia uchwały Nr VIII/40/07 Rady Gminy w Ostrowi Mazowieckiej z dnia 8 czerwca 2007 r. w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu na zadanie „rozbudowa drogi Nowa Osuchowa ul. Szkolna”.
5. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr VIII/36/07 Rady Gminy w Ostrowi Mazowieckiej z dnia 8 czerwca 2007 r. w sprawie zaciągnięcia pożyczki w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
6. Podjęcie uchwały w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu na zadanie pn. „rozbudowa drogi Podborze ul. Sosnowa”.
7. Podjęcie uchwały w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu na zadanie pn. „rozbudowa drogi Rogóźnia – Popielarnia”.
8. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości
9. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych.
10. Podjęcie uchwały w sprawie procedury uchwalania budżetu gminy oraz rodzajów i szczegółowości materiałów informacyjnych towarzyszących projektowi budżetu.
11. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru ławników do sądów powszechnych.
12. Odpowiedzi na interpelacje i wnioski radnych.
13. Zapytania i wolne wnioski.
14. Zakończenie Sesji.


Punkt 1.

Otwarcie Sesji, przyjęcie porządku obrad i przyjęcie protokółu Nr XI/07 z Sesji Rady Gminy odbytej w dniu 14 września 2007 r.

Otwarcia Sesji dokonał i obradom przewodniczył Tadeusz Jabłonka - Przewodniczący Rady Gminy, słowami: "Otwieram obrady XII Sesji Rady Gminy w Ostrowi Mazowieckiej".

Następnie Przewodniczący Rady Gminy przywitał przybyłych na Sesję gości, Wójta Gminy, radnych i sołtysów.

Stwierdził quorum do prawomocnych obrad informując, że na 15 radnych w Sesji bierze udział 13 radnych.

Przewodniczący Rady poinformował następnie, że proponowany porządek obrad został przesłany radnym wraz z zawiadomieniem o sesji (zawiadomienie w załączeniu do protokółu).

Radni nie zgłosili żadnych uwag ani wniosków do proponowanego porządku obrad.

Przewodniczący Rady poinformował, że protokół z ostatniej sesji, znajduje się u protokolanta, można się z nim jeszcze zapoznać, a głosowanie nad jego przyjęciem odbędzie się w przedostatnim punkcie porządku obrad.

Przewodniczący Rady Gminy udzielił głosu Pani Teresie Duda – przedstawicielowi Powiatowego Zespołu Doradców Rolnych w Ostrowi Mazowieckiej, która przedstawiła informację o szkoleniu przewidzianym w dniach 23-26 października b.r. w Urzędzie Gminy w Ostrowi Mazowieckiej nt. „Spełnianie standardów w ochronie środowiska, w ochronie zdrowia zwierząt i konsumenta a uzyskanie dopłat bezpośrednich”. Poinformowała, że szkolenie przewidziane jest dla 25 – 30 osób i poprosiła, aby chętni w trakcie Sesji wpisali się na listę.

Wójt Gminy podsumował konkurs na najładniejsze sołectwo i najładniejszą posesję a następnie wraz z Przewodniczącym Rady Gminy wręczyli dyplomy i nagrody dla najlepszych. I miejsce zdobyło Sołectwo Jelonki, II miejsce – Sołectwo Nowa Grabownica, III miejsce – Kalinowo. Ponadto Wójt i Przewodniczący Rady wręczyli dyplom uznania Pani Teresie Stankiewicz za pracę i wielkie zaangażowanie w organizację dożynek.


Punkt 2.

Interpelacje i wnioski radnych.

Radni nie zgłosili żadnych interpelacji ani wniosków.


Punkt 3.

Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2007 rok.

Przewodniczący Rady Gminy poprosił radnego Mariana Kacprzaka - Przewodniczącego wspólnego posiedzenia wszystkich stałych Komisji Rady Gminy, które odbyło się w dniu 10 października 2007 r., o przedstawienie opinii poszczególnych komisji dotyczących projektów uchwał przygotowanych na dzisiejszą sesję. Marian Kacprzak poinformował, że wszystkie projekty uchwał zostały przez wszystkie komisje zaopiniowane pozytywnie.

Przewodniczący Rady Gminy odczytał projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2007 rok.

Radni nie zgłosili żadnych pytań i uwag do przedstawionego projektu uchwały, wobec powyższego Przewodniczący Rady zarządził głosowanie nad nim.

Rada Gminy podjęła uchwałę Nr XII/62/07 w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2007 rok, przy 13 głosach za jej podjęciem, głosów przeciwnych i wstrzymujących się nie było (uchwała w załączeniu do protokółu).


Punkt 4.

Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia uchwały Nr VIII/40/07 Rady Gminy w Ostrowi Mazowieckiej z dnia 8 czerwca 2007 r. w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu na zadanie „rozbudowa drogi Nowa Osuchowa ul. Szkolna”.

Przewodniczący Rady Gminy odczytał projekt uchwały w sprawie uchylenia uchwały Nr VIII/40/07 Rady Gminy w Ostrowi Mazowieckiej z dnia 8 czerwca 2007 r. w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu na zadanie „rozbudowa drogi Nowa Osuchowa ul. Szkolna”.
Radni nie wnieśli żadnych uwag do przedstawionego projektu uchwały. Wobec powyższego Przewodniczący Rady zarządził głosowanie nad projektem w/w uchwały.

Rada Gminy podjęła uchwałę Nr XII/63/07 w sprawie uchylenia uchwały Nr VIII/40/07 Rady Gminy w Ostrowi Mazowieckiej z dnia 8 czerwca 2007 r. w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu na zadanie „rozbudowa drogi Nowa Osuchowa ul. Szkolna”, przy 13 głosach za jej podjęciem, głosów przeciwnych i wstrzymujących się nie było (uchwała w załączeniu do protokółu).


Punkt 5.

Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr VIII/36/07 Rady Gminy w Ostrowi Mazowieckiej z dnia 8 czerwca 2007 r. w sprawie zaciągnięcia pożyczki w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.

Przewodniczący Rady Gminy odczytał projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr VIII/36/07 Rady Gminy w Ostrowi Mazowieckiej z dnia 8 czerwca 2007 r. w sprawie zaciągnięcia pożyczki w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.

Radni nie wnieśli żadnych uwag do przedstawionego projektu uchwały. Wobec powyższego Przewodniczący Rady zarządził głosowanie nad projektem w/w uchwały.

Rada Gminy podjęła uchwałę Nr XII/64/07 w sprawie zmiany uchwały Nr VIII/36/07 Rady Gminy w Ostrowi Mazowieckiej z dnia 8 czerwca 2007 r. w sprawie zaciągnięcia pożyczki w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, przy 13 głosach za jej podjęciem, głosów przeciwnych i wstrzymujących się nie było (uchwała w załączeniu do protokółu).


Punkt 6.

Podjęcie uchwały w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu na zadanie pn. „rozbudowa drogi Podborze ul. Sosnowa”.

Przewodniczący Rady Gminy odczytał projekt uchwały w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu na zadanie pn. „rozbudowa drogi Podborze ul. Sosnowa”.

Radni nie wnieśli żadnych uwag do przedstawionego projektu uchwały. Wobec powyższego Przewodniczący Rady zarządził głosowanie nad projektem w/w uchwały.

Rada Gminy podjęła uchwałę Nr XII/65/07 w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu na zadanie pn. „rozbudowa drogi Podborze ul. Sosnowa”, przy 13 głosach za jej podjęciem, głosów przeciwnych i wstrzymujących się nie było (uchwała w załączeniu do protokółu).


Punkt 7.

Podjęcie uchwały w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu na zadanie pn. „rozbudowa drogi Rogóźnia – Popielarnia”.

Przewodniczący Rady Gminy odczytał projekt uchwały w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu na zadanie „rozbudowa drogi Rogóźnia - Popielarnia”.

Radni nie wnieśli żadnych uwag do przedstawionego projektu uchwały. Wobec powyższego Przewodniczący Rady zarządził głosowanie nad projektem w/w uchwały.

Rada Gminy podjęła uchwałę Nr XII/66/07 w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu na zadanie pn.: „rozbudowa drogi Rogóźnia - Popielarnia”, przy 13 głosach za jej podjęciem, głosów przeciwnych i wstrzymujących się nie było (uchwała w załączeniu do protokółu).


Punkt 8.

Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości.

Przewodniczący Rady Gminy odczytał projekt uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości

Następnie głos zabrał Wójt wyjaśniając, że podatki muszą być uchwalane co roku i stanowią one podstawowe dochody własne. Państwo określa górne składki podatkowe, których żadna gmina nie może przekroczyć. Uwzględniając sytuację naszych mieszkańców i różne aspekty społeczne, w naszej Gminie nie stosujemy maksymalnych stawek podatkowych. Z tego tytułu w roku 2006 dochody Gminy były mniejsze o ok. 450 tys.zł i podobnie jest w roku bieżącym. Ponadto w sposób pośredni zmniejszona jest także kwota subwencji.
W założeniach propozycji podatków na 2008 r. przyjęto ich wzrost procentowy w stosunku do 2007 r. podobny jak Ministerstwo Finansów, przy ustalaniu stawek maksymalnych, tj. ok. 3%.
W dalszej części swojego wystąpienia Wójt szczegółowo przedstawił proponowane stawki podatkowe, porównując je z dotychczasowymi stawkami.

Radni nie zgłosili żadnych uwag ani pytań do przedstawionego projektu uchwały. Wobec powyższego Przewodniczący Rady zarządził głosowanie nad projektem w/w uchwały.

Rada Gminy podjęła uchwałę Nr XII/67/07 w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości, przy 13 głosach za jej podjęciem, głosów przeciwnych i wstrzymujących się nie było (uchwała w załączeniu do protokółu).


Punkt 9.

Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych.

Przewodniczący Rady Gminy odczytał projekt uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych.

Wójt poinformował zebranych, że stawki podatków od środków transportu są stosunkowo wysokie i dlatego od wielu lat nie były zmieniane. Również w tym roku

Radni nie zgłosili żadnych uwag ani pytań do przedstawionego projektu uchwały. Wobec powyższego Przewodniczący Rady zarządził głosowanie nad projektem w/w uchwały.

Rada Gminy podjęła uchwałę Nr XII/68/07 w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych, przy 13 głosach za jej podjęciem, głosów przeciwnych i wstrzymujących się nie było (uchwała w załączeniu do protokółu).


Punkt 10.

Podjęcie uchwały w sprawie procedury uchwalania budżetu gminy oraz rodzajów i szczegółowości materiałów informacyjnych towarzyszących projektowi budżetu.

Przewodniczący Rady Gminy odczytał projekt uchwały w sprawie procedury uchwalania budżetu gminy oraz rodzajów i szczegółowości materiałów informacyjnych towarzyszących projektowi budżetu.

Radni nie zgłosili żadnych uwag ani pytań do przedstawionego projektu uchwały. Wobec powyższego Przewodniczący Rady zarządził głosowanie nad projektem w/w uchwały.

Rada Gminy podjęła uchwałę Nr XII/69/07 w sprawie procedury uchwalania budżetu gminy oraz rodzajów i szczegółowości materiałów informacyjnych towarzyszących projektowi budżetu., przy 13 głosach za jej podjęciem, głosów przeciwnych i wstrzymujących się nie było (uchwała w załączeniu do protokółu).

( Obrady Rady Gminy o godz. 11.00 opuścił radny Dariusz Ogrodnik.
Liczba obecnych radnych – 12 osób ).


Punkt 11.

Podjęcie uchwały w sprawie wyboru ławników do sądów powszechnych.

Przewodniczący Rady Gminy poinformował, że zgodnie z wymogami ustawowymi wybory ławników do sądów powszechnych przeprowadza się w głosowaniu tajnym, dlatego też należy powołać w tym celu Komisję Skrutacyjną.

Do składu Komisji Skrutacyjnej zgłoszono n/w radnych:
- Tadeusz Równy,
- Grażyna Skiba,
- Marian Kacprzak.
Rada Gminy powołała Komisję Skrutacyjną w zaproponowanym składzie, przy 12 głosach za, głosów przeciwnych i wstrzymujących się nie było.

Komisja Skrutacyjna ukonstytuowała się następująco:
- Przewodniczący Komisji - Tadeusz Równy ,
- członek - Grażyna Skiba ,
- członek - Marian Kacprzak.

Zasady głosowania przedstawił Przewodniczący Rady informując, że:
- do Sądu Rejonowego w Ostrowi Mazowieckiej zgłoszono 4 kandydatów, z których będziemy wybierali 3 ławników, w tym jednego ławnika do Wydziału Pracy. Głos jest ważny, gdy znak „X” postawimy w kratce przy nazwisku 1, 2 lub 3 kandydatów. Głos jest nieważny w przypadku, gdy znak „X” postawimy przy nazwiskach 4 kandydatów lub gdy znak „X” nie postawimy przy żadnym z kandydatów;
- do Sądu Okręgowego w Ostrołęce zgłoszono jednego kandydata na ławnika. W związku z tym zaznaczamy „X” w kratce przy odpowiedzi „Tak”, gdy popieramy wybór tego kandydata, lub przy odpowiedzi „Nie”, gdy jesteśmy przeciwni jego wyborowi.

Pani Sekretarz Gminy Stanisława Brzostek przedstawiła przepisy ustawy Prawo o ustroju sądów powszechnych dotyczące wyboru ławników. Poinformowała następnie, że Kolegium Sądu Okręgowego w Ostrołęce ustaliło dla Rady Gminy w Ostrowi Mazowieckiej następującą liczbę ławników:
- do Sądu Okręgowego w Ostrołęce – 3 ławników (w tym: 1 do Wydziału Cywilnego, 1 do Wydziału Karnego,1 do Wydziału Pracy i Ubezpieczeń Społecznych);
- do Sądu Rejonowego w Ostrowi Mazowieckiej – 3 ławników (w tym: 2 do Wydziału Rodzinnego i Nieletnich, 1 do Wydziału Pracy).
Pani Sekretarz przedstawiła następnie informacje o poszczególnych zgłoszonych kandydatach na ławników, a następnie przypomniała, że 29 czerwca 2007 r. Rada Gminy powołała zespół do spraw opiniowania kandydatów na ławników w składzie:
1. Stanisława Brzostek,
2. Wanda Krzesłowska – Bartosik,
3. Dariusz Ogrodnik.

Zespół opiniujący, po zapoznaniu się ze złożonymi przez kandydatów dokumentami oraz po przeanalizowaniu informacji o kandydatach, pozyskanych z Komendy Powiatowej Policji w Ostrowi Mazowieckiej stwierdził, że wszyscy zgłoszeni kandydaci złożyli wymagane dokumenty w terminie i spełniają wszystkie wymagania ustawowe stawiane kandydatom na ławnika. (protokół z posiedzenia zespołu w załączeniu do protokółu Sesji).

Przewodniczący Rady Gminy wyjaśnił procedurę głosowania i poprosił Komisję Skrutacyjną o przeprowadzenie tajnego głosowania.

Po zakończeniu głosowania, Przewodniczący Komisji Skrutacyjnej odczytał protokóły Komisji informując, iż w wyniku tajnego głosowania:

- ławnikami Sądu Rejonowego w Ostrowi Mazowieckiej zostali wybrani:

1. Barc Andrzej.
2. Kotowska Krystyna.
3. Szymańska Teresa Apolonia.

- ławnikiem Sądu Okręgowego w Ostrołęce został wybrany:

1. Sobotka Aleksander.

( Protokóły Komisji Skrutacyjnej i karty do głosowania w załączeniu do protokółu z Sesji ).

Przewodniczący Rady Gminy odczytał projekt uchwały w sprawie wyboru ławników do sądów powszechnych i zarządził głosowanie nad nim.

Rada Gminy podjęła uchwałę Nr XII/70/07 w sprawie wyboru ławników do sądów powszechnych, przy 12 głosach za jej podjęciem, głosów przeciwnych i wstrzymujących się nie było (uchwała w załączeniu do protokółu).


Punkt 12.

Odpowiedzi na interpelacje i wnioski radnych.

Radni nie zgłosili żadnych interpelacji ani wniosków.

Punkt 13.

Zapytania i wolne wnioski.

Wójt zaprosił zebranych na spotkanie z:

- Wiceministrem Rolnictwa Henrykiem Kowalczykiem nt. możliwości pozyskiwania środków finansowych z Unii Europejskiej w ramach działań: „Modernizacja gospodarstw rolnych”, „Ułatwianie startu młodym rolnikom” oraz „Różnicowanie w kierunku działalności nierolniczej” objętych Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich.
Spotkanie odbędzie się 18 października 2007 r. o godz. 15 w szkole w Jelonkach
(zaproszenie w załączeniu do protokółu).

- Wiceministrem Transportu Januszem Kowalskim nt. budowy dróg na terenie Powiatu Ostrowskiego. Spotkanie odbędzie się 15 października 2007 r. o godz. 14 w sali konferencyjnej Starostwa Ostrowskiego.

Radny Powiatowy Jan Brzostek złożył podziękowania Wójtowi i Radzie Gminy za podjętą z Powiatem Ostrowskim wspólną inicjatywę budowy dróg powiatowych na terenie naszej Gminy, za podjętą na ostatniej Sesji uchwały o dofinansowaniu budowy dróg z Kalinowa do Podborza i dalej przez Pałapus w kierunku Jelonek. Poinformował jednocześnie, że Rada Powiatu Ostrowskiego na ostatniej Sesji przyjęła Wieloletni Plan Inwestycyjny do 2011r.

Przewodniczący Rady Gminy odczytał pismo, które wpłynęło ze Stowarzyszenia Osób Niepełnosprawnych w Warszawie z prośbą o wsparcie finansowe organizacji XIV Warszawskiej Olimpiady Młodzieży Niepełnosprawnej w czerwcu 2008 r. (pismo w załączeniu do protokółu).

Wójt w nawiązaniu do przedstawionego pisma wyjaśnił, że w naszej Gminie duży nacisk kładzie się na organizację zajęć sportowych dla dzieci i młodzieży. Na Gminne Olimpiady i Gimnazjady przeznacza się corocznie ok. 40 tys. zł. Dodał, że przede wszystkim winniśmy zadbać o organizację imprez dla naszych mieszkańców na terenie Gminy ostrowskiej.

Bogusława Bednarczyk – Sołtys wsi Rogóźnia zwróciła się z pytaniem dotyczącym niedawno rozsyłanego pisma Wójta w sprawie odbioru odpadów, prosząc m.in. o wyjaśnienia dot. popiołu. Przedstawiła propozycję ustawienia w wioskach kontenerów na popiół. Zaproponowała również, by zamiast opłat kwartalnych zrobić opłaty miesięczne za wywóz śmieci.

Radny Powiatowy Jan Brzostek poruszył problem wałęsających się bezpańskich psów, porzucanych w lesie, których liczba stale rośnie.

Wójt, odnosząc się do przedstawionych spraw powiedział, że segregacja odpadów i ich odbiór są w naszej Gminie dobrze zorganizowane i nie ma potrzeby powrotu do kontenerów. Stwierdził też, że zrobienie kompostowników na wsiach nie powinno być żadnym problemem. Zaprosił jednocześnie na szkolenie dot. wymagań unijnych związanych z gospodarką odpadami, jakie będą musieli spełniać mieszkańcy, które odbędzie się 18 października w Urzędzie Gminy.

Prezes PUKiR Jerzy Sówka, odnosząc się do propozycji opłat comiesięcznych wyjaśnił, że bez względu na to czy opłata wynosi 2 zł, czy np. 12 zł, to opłata bankowa jest stała i wynosi 3 zł. W związku z tym, kompletnie nieopłacalne byłoby wprowadzenie opłat comiesięcznych.

Radny Janusz Sielecki zwrócił się do Wójta z pytaniem dotyczącym mieszkańców „czarnego bloku” na ul. Cegielnianej w Komorowie.

Wójt wyjaśnił, że na dziś tytuł prawny do tego budynku ma Wojskowa Agencja Mieszkaniowa (WAM). Sąd rozstrzygnął również, że nasza Gmina nie była i nie jest właścicielem budynku przy ul. Cegielnianej 2 w Komorowie.
Drugą stroną tej sprawy są ludzie, mieszkańcy tego domu, którzy w miarę możliwości otrzymywali od Gminy potrzebną im pomoc. Dwa lata temu, po pożarze jednego z pionów, wszystkim mieszkańcom zaproponowano przeniesienie do mieszkań, których dwadzieścia przekazała do dyspozycji Wojskowa Agencja Mieszkaniowa. W tym miejscu Wójt złożył serdeczne podziękowanie Dyrektorowi WAM za okazaną pomoc. Każda rodzina, która tego chciała, przeprowadziła się do nowego lokalu. Pojedyncze rodziny odmówiły przyjęcia przedstawionych im propozycji zmiany.
W związku z dużymi zaległościami w opłatach za wodę, budynek ten został odcięty od dostaw wody. W pobliżu budynku zainstalowano studnię typu „zdrój”, której elementy co parę dni były jednak kradzione. Obecnie, po uzgodnieniu z prezesem Spółdzielni Mieszkaniowej, zamknięto studnię a mieszkańcom umożliwiono korzystanie z kranu usytuowanego jeszcze bliżej bloku niż studnia.

Radny Tadeusz Równy, w imieniu mieszkańców Starego Lubiejewa i uczniów złożył podziękowania za wykonane boisko szkolne z nawierzchnią asfaltową.

Stefan Matys - Sołtys Kalinowa podziękował za zdobycie przez sołectwo w Kalinowie III miejsca w konkursie na najładniejsze sołectwo i przyznaną nagrodę.

Rada Gminy jednogłośnie przyjęła protokół Nr XI/07 z Sesji Rady Gminy odbytej w dniu 14 września 2007 r., przy 12 głosach za jego przyjęciem, głosów przeciwnych i wstrzymujących się nie było.




Punkt 14.

Zakończenie Sesji.

Przewodniczący Rady Gminy poinformował, że porządek obrad XII Sesji Rady Gminy został wyczerpany.
Zamknął obrady słowami: „Zamykam obrady XII Sesji Rady Gminy w Ostrowi Mazowieckiej".
Podziękował za udział w obradach radnym, sołtysom i zaproszonym gościom.



PRZEWODNICZĄCY
R A D Y G M I N Y

Tadeusz Jabłonka


Protokółował:

INSP. DS.OBSŁUGI
RADY GMINY

Krzysztof Bożykowski

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 marca 2008 23:05
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Książek
Ilość wyświetleń: 920
12 marca 2008 23:05 (Małgorzata Książek) - Utworzenie dokumentu