OGŁOSZENIE URZĘDU GMINY OSTRÓW MAZOWIECKA
O NABORZE KANDYDATÓW NA STANOWISKO URZĘDNICZE
Urząd Gminy Ostrów Mazowiecka, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 5, 07-300 Ostrów Mazowiecka
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:
DO SPRAW OCHRONY ŚRODOWISKA
I. WYMAGANIA KONIECZNE, ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska,
6) bardzo dobra znajomość niżej wymienionych przepisów:
- ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013, poz. 21 ze zmianami),
- ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r. poz. 1232 ze zmianami),
- ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2013, poz. 627 ze zmianami),
- ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r. poz. 1235 ze zmianami),
- ustawa z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2015, poz. 469)
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2013 r. poz. 594 ze zmianami),
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego – (Dz.U. z 2013r. poz. 267 ze zmianami),
- akty wykonawcze do ww. ustaw,
7) biegła umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows, Word, Excel).
II. WYMAGANIA DODATKOWE:
1) wykształcenie w zakresie administracji publicznej,
2) staż pracy na podobnym stanowisku,
3) udział w szkoleniach z zakresu ochrony środowiska i postępowania administracyjnego.
III. ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
1) przygotowywanie decyzji na usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości w przypadku gdy nieruchomość nie jest wpisana do rejestru zabytków oraz udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie w zakresie wniosków o wydanie zezwolenia oraz zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów,
2) przygotowywanie oraz opiniowanie materiałów dotyczących programów ochrony środowiska i planów gospodarki odpadami,
3) przygotowywanie informacji do wydania opinii dotyczących wniosków o wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów oraz na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub transportu odpadów,
4) prowadzenie postępowania w sprawie wydania decyzji nakazujących posiadaczowi odpadów usunięcie odpadów z miejsc nie przeznaczonych do ich składowania lub magazynowania,
5) prowadzenie postępowań w sprawie wydania zezwoleń, o których mowa w art. 7 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
6) sporządzanie i przekazywanie do urzędu marszałkowskiego informacji o zakresie korzystania ze środowiska oraz naliczanie związanych z tym opłat,
7) prowadzenie postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięć,
8) wykonywanie funkcji kontrolnych w zakresie objętym właściwością wójta określonych ustawą Prawo ochrony środowiska,
9) sporządzanie sprawozdawczości z zakresu ochrony środowiska,
10) przedkładanie właściwym organom i instytucjom informacji o rodzaju, ilości i miejscach występowania substancji stwarzających szczególne zagrożenie dla środowiska, w tym azbest.
IV. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA STANOWISKU:
1) praca na pełny etat, w systemie jednozmianowym, 40 godz. w tygodniu,
2) praca w godzinach od 7:30 do 15:30,
3) wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2013 r., poz. 1050 ze zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników samorządowych, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w Urzędu Gminy Ostrów Mazowiecka,
4) wynagrodzenie wypłacane do 26 dnia każdego miesiąca,
5) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
V. WYMAGANE DOKUMENTY:
1) list motywacyjny,
2) życiorys – curriculum vitae (z telefonem kontaktowym),
3) kwestionariusz osobowy (druk do pobrania w BIP, na stronie internetowej Urzędu Gminy lub w siedzibie Urzędu – w sekretariacie),
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) kopie świadectw pracy,
6) kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
7) kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat na wolne stanowisko urzędnicze, będący osobą niepełnosprawną, zamierza skorzystać
z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014 r., poz.1202),
8) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku,
10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
VI. WYMOGI FORMALNE:
VII. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
VIII. POZOSTAŁE INFORMACJE:
Rozmowy przeprowadzone zostaną w siedzibie Urzędu Gminy Ostrów Mazowiecka, przy ul. Gen. Wł. Sikorskiego 5.
Ostrów Mazowiecka, 17 sierpnia 2015 r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Ostrowi Mazowieckiej