Nabór pracowników

OGŁOSZENIE GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W OSTROWI MAZ. O NABORZE NA STANOWISKO URZĘDNICZE: KSIĘGOWY DO SPRAW ŚWIADCZEŃ


Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowi Mazowieckiej , ul. Gen. Wł. Sikorskiego 5, 07-300 Ostrów Mazowiecka
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:

KSIĘGOWY DO SPRAW ŚWIADCZEŃ


I. WYMAGANIA KONIECZNE, ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM:

1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku ekonomia,
6) bardzo dobra znajomość niżej wymienionych przepisów:
 ustawa z dnia 11 lutego 2016r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci (Dz.U. z 2016r. poz. 195),
 ustawa z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych (Dz. U. z 2015 r. poz. 114 ze zmianami),
 ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego – (Dz.U. z 2016r. poz. 23),
 ustawa z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2016r. poz. 885),
 akty wykonawcze do ww. ustaw,
7) biegła umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows, Word, Excel),
8) doświadczenie zawodowe na stanowisku urzędniczym co najmniej 1 ½ roku.

 

II. WYMAGANIA DODATKOWE:

1) posiadanie następujących predyspozycji osobowościowych: kreatywność, odpowiedzialność, zaangażowanie, komunikatywność, umiejętność organizowania pracy, odporność na stres, systematyczność, rzetelność,

2) dyspozycyjność,

3) udział w szkoleniach z zakresu finansów w samorządzie lub świadczeń rodzinnych.

 

III. ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:

1) sporządzanie list wypłat na świadczenia wychowawcze,
2) sporządzanie miesięcznych zapotrzebowań na środki finansowe na zabezpieczenie wypłaty świadczeń i kosztów obsługi,
3) wydawanie zaświadczeń klientom o udzielonych świadczeniach wychowawczych,
4) przekazywanie informacji instytucjom uprawnionym o udzielonych świadczeniach wychowawczych,
5) sporządzanie sprawozdań finansowych miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych z udzielonych świadczeń,
6) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów finansowych,
7) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji finansowych z planem finansowym,
8) sporządzanie zaangażowania w zakresie świadczeń wychowawczych,
9) obsługa informatycznego programu dotyczącego prowadzenia postępowań o świadczenie wychowawcze,
10) obsługa systemów teleinformatycznych służących do wymiany informacji drogą elektroniczną w sprawie prowadzenia postępowań o uzyskanie prawa do otrzymywania świadczenia wychowawczego.

 

IV. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA STANOWISKU:

1) praca na pełny etat, w systemie jednozmianowym, 40 godz. w tygodniu,
2) praca w godzinach od 7:30 do 15:30,
3) wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1786) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowi Mazowieckiej, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę ,
4) wynagrodzenie wypłacane do 26 dnia każdego miesiąca,
5) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

 

V. WYMAGANE DOKUMENTY:

1) list motywacyjny,
2) życiorys – curriculum vitae (z telefonem kontaktowym),
3) kwestionariusz osobowy (druk do pobrania w BIP, na stronie internetowej Gminy lub w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowi Mazowieckiej ),
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) kopie świadectw pracy,
6) kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
7) kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat na wolne stanowisko urzędnicze, będący osobą niepełnosprawną, zamierza skorzystać
z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014 r., poz.1202),
8) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku,
10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

 

VI. WYMOGI FORMALNE:

1. Złożenie wymaganych dokumentów.


2. Spełnienie wymagań koniecznych związanych ze stanowiskiem określonych w punkcie I.


VII. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

1. Oferty należy składać w zaklejonej kopercie, opatrzonej imieniem, nazwiskiem i miejscem zamieszkania oraz dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko księgowy ds. świadczeń " do dnia 11 marca 2016 roku, w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowi Mazowieckiej, przy ul. Gen. Wł. Sikorskiego 5, pokój Nr 9 , do godz. 15.30 lub drogą pocztową na adres Ośrodka.


2. W razie złożenia dokumentów drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego polskiego urzędu pocztowego.


3. Aplikacje, które wpłyną po określonym terminie nie będą rozpatrywane.


VIII. POZOSTAŁE INFORMACJE:

1. Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikowanych do dalszego postępowania, zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Ostrów Mazowiecka www.gminaostrowmaz.home.pl oraz umieszczona na tablicy ogłoszeń Gminy do dnia 18 marca 2016 roku.


2. Dalsze postępowanie polegać będzie na merytorycznej selekcji kandydatów, poprzez przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych lub testu pisemnego, podczas których sprawdzona zostanie m.in. znajomość przepisów, o których mowa w punkcie I, pkt 6.
Rozmowy przeprowadzone zostaną w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Gen. Wł. Sikorskiego 5.


3. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Ostrowi Mazowieckiej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.

 

 

Ostrów Mazowiecka,26 luty 2016 r.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 lutego 2016 13:19
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Książek
Ilość wyświetleń: 1637
26 lutego 2016 13:27 (Małgorzata Książek) - Dodanie załącznika [ogloszenie.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
26 lutego 2016 13:25 (Małgorzata Książek) - Dodanie załącznika [kwestionariusz.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
26 lutego 2016 13:24 (Małgorzata Książek) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)