Urząd Gminy Ostrów Mazowiecka, ul. gen. Władysława Sikorskiego 5,
07-300 Ostrów Mazowiecka
ogłasza w dniu 25 kwietnia 2017 r. nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:
DO SPRAW DROGOWNICTWA
I. WYMAGANIA KONIECZNE, ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na przedmiotowym stanowisku,
6) wykształcenie wyższe techniczne, o specjalności związanej z zakresem zadań wykonywanych na przedmiotowym stanowisku,
7) bardzo dobra znajomość niżej wymienionych przepisów:
- ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U z 2016 r. poz. 290 ze zmianami) oraz aktów wykonawczych do tej ustawy,
- ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2016r. poz. 1440 ze zmianami) oraz aktów wykonawczych do tej ustawy,
- ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2015r. poz. 2031 ze zmianami) oraz aktów wykonawczych do tej ustawy,
- ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r. poz. 2164 ze zmianami).
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2016r. poz. 446 ze zmianami) oraz aktów wykonawczych do tej ustawy,
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2016r. poz. 23 ze zmianami),
8) biegła umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows, Word, Excel).
II. WYMAGANIA DODATKOWE:
1) staż pracy na podobnym stanowisku,
III. ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
1. Prowadzenie spraw związanych z:
1) budową, rozbudową i przebudową dróg gminnych oraz planowanie finansowe tych zadań,
2) wydawaniem decyzji oraz zezwoleń związanych z utrzymaniem dróg gminnych,
3) utrzymaniem zieleni przy drogach gminnych,
4) organizacją ruchu na drogach gminnych.
2. Przygotowywanie gminnych inwestycji drogowych w zakresie pracy referatu, w tym kontrola dokumentacji technicznej, kosztorysów i przedmiarów robót, zgodności z nimi pod względem merytorycznym i kosztorysów ofertowych, oraz nadzór nad prowadzonymi przez Gminę inwestycjami drogowymi.
3. Prowadzenie dokumentacji ewidencyjnej i kontrolnej gminnych dróg i obiektów mostowych.
4. Współdziałanie w przygotowywaniu wniosków o pozyskanie środków finansowych z różnych źródeł w zakresie pracy referatu.
5. Sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości wynikającej z zakresu czynności
IV. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA STANOWISKU:
1) praca na pełny etat, w systemie jednozmianowym, 40 godz. w tygodniu,
2) praca w godzinach od 7:30 do 15:30,
3) wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1786) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników samorządowych, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w Urzędzie Gminy w Ostrowi Mazowieckiej,
4) wynagrodzenie wypłacane do 26 dnia każdego miesiąca,
5) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
V. WYMAGANE DOKUMENTY:
1) list motywacyjny,
2) życiorys – curriculum vitae (z telefonem kontaktowym),
3) kwestionariusz osobowy (druk do pobrania w BIP, na stronie internetowej Urzędu Gminy lub w siedzibie Urzędu – pokój nr 5),
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) kopie świadectw pracy,
6) kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
7) kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat na wolne stanowisko urzędnicze, będący osobą niepełnosprawną, zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r., poz. 902 z późn. zm.),
8) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku,
10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
VI. WYMOGI FORMALNE:
1. Złożenie wymaganych dokumentów.
2. Spełnienie wymagań koniecznych związanych ze stanowiskiem określonych w punkcie I.
VII. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
1. Oferty należy składać w zaklejonej kopercie, opatrzonej imieniem, nazwiskiem i miejscem zamieszkania oraz dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko do spraw drogownictwa"
do dnia 8 maja 2017 roku, w siedzibie Urzędu Gminy Ostrów Mazowiecka, przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 5, pokój Nr 15 - sekretariat, do godz. 15.30 lub drogą pocztową na adres urzędu.
2. W razie złożenia dokumentów drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego polskiego urzędu pocztowego.
3. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VIII. POZOSTAŁE INFORMACJE:
1. Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikowanych do dalszego postępowania, zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Ostrów Mazowiecka www.gminaostrowmaz.home.pl oraz umieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy do dnia 11 maja 2017 roku.
2. Dalsze postępowanie polegać będzie na merytorycznej selekcji kandydatów, poprzez przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych lub testu pisemnego, podczas których sprawdzona zostanie m.in. znajomość przepisów, o których mowa w punkcie I, pkt 7.
Rozmowy lub test przeprowadzone zostaną w siedzibie Urzędu Gminy Ostrów Mazowiecka, przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 5.
3. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
Wójt
mgr Waldemar Brzostek
Ostrów Mazowiecka, 25 kwietnia 2017 r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Ostrowi Mazowieckiej