Ogłoszenia o zamówieniach i konkursach - archiwum

Ogłoszenie o zamówieniu - „Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III w Gminie Ostrów Mazowiecka”

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dodatkowych w ramach realizacji Projektu: „Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III, w Gminie Ostrów Mazowiecka”. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

 

Zajęcia prowadzone będą dla uczniów klas I-III w trzynastu szkołach na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka. Projektem objęte są następujące zajęcia:

 

1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji (łącznie 330 godzin),

2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (łącznie 300 godzin),

3. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych (łącznie 210 godzin),

4. Zajęcia językowe – język angielski (30 godzin),

5. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy (łącznie 240 godzin),

6. Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne (muzykoterapia) dla dzieci niepełnosprawnych (łącznie 60 godzin),

7. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej (łącznie 180 godzin),

8. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy (łącznie 120 godzin),

9. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (wokalno–taneczne) (30 godzin)

10. Indywidualne porady psychologiczno-pedagogiczne (łącznie 445 godzin).

  

Przyjmuje się, że godzina zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno-wyrównawczych (2, 3, 4, 8) trwa 45 minut, a godzina zajęć specjalistycznych (1, 5, 6, 7, 10) 60 minut.

 

W ramach realizacji Projektu Wykonawca zobowiązany jest do:

1) zapewnienia wykwalifikowanej kadry dydaktycznej do realizacji zajęć określonych w niniejszej specyfikacji,

2) zawarcia z osobami prowadzącymi zajęcia umowy zlecenia,

3) przeprowadzenia zajęć zgodnie z harmonogramami zajęć określonymi przez dyrektorów poszczególnych szkół,

4) prowadzenia dokumentacji niezbędnej do realizacji Projektu, jego monitoringu i ewaluacji, przede wszystkim dziennika zajęć uzupełnianego na każdych zajęciach, zawierającego: listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych,

5) sporządzania miesięcznych sprawozdań z realizacji godzin w poszczególnych rodzajach zajęć dla każdej ze szkół objętej projektem i przekazanie ich w terminie do 5 dnia następnego miesiąca,

6) przeprowadzenia egzaminów wewnętrznych po zakończeniu realizacji poszczególnych zajęć i przedstawienia protokołów Zamawiającemu,

7) sporządzenia sprawozdania z konsultacji psychologicznych,

8) ubezpieczenia uczestników zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków,

9) przeprowadzenia szkolenia dla zespołu projektowego na temat możliwości i sposobów zastosowania zasady równości płci w wymiarze 2 godzin oraz warsztatów dla uczestników Projektu dotyczących „Możliwości wyborów życiowych niezależnie od płci” w wymiarze 2 godzin,

10) współpracy z Zamawiającym przy sprawozdawczości z realizacji Projektu,

11) umieszczania logotypów do oznaczania Projektu na wszelkich wytwarzanych przez siebie materiałach informacyjnych oraz dydaktycznych,

12) oznaczenia budynków i pomieszczeń, w których prowadzony jest Projekt, informowania uczestników Projektu o współfinansowaniu Projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, informowania instytucji współpracujących i społeczeństwa o fakcie współfinansowania Projektu z Europejskiego Funduszu Społecznego i osiągniętych rezultatach Projektu – zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, które zamieszczone są na stronie internetowej Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia),

13) niezwłocznego informowania Zamawiającego o problemach w realizacji przedmiotu zamówienia,

14) przechowywania dokumentacji związanej z realizacją zamówienia w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo,

15) przekazania kompletnej, oryginalnej dokumentacji związanej z realizacją zamówienia w terminie 14 dni od zakończenia realizacji zajęć,

16) realizacji zamówienia w oparciu o postanowienia specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ofertę złożoną w ramach przetargu oraz wniosek o dofinansowanie Projektu.

 

Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Referat Infrastruktury Gminnej
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 24 lutego 2012 18:40
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Książek
Ilość wyświetleń: 940
01 marca 2012 15:33 (Małgorzata Książek) - Dodanie załącznika [wyjasnienie_nr_1.pdf] do dokumentu.
24 lutego 2012 18:47 (Małgorzata Książek) - Zmiana danych dokumentu.
24 lutego 2012 18:46 (Małgorzata Książek) - Zmiana danych dokumentu.