Ogłoszenia o zamówieniach i konkursach - archiwum

Ogłoszenie o zamówieniu - Sporządzanie, wydawanie i dowóz posiłków dla dzieci i młodzieży szkolnej na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka

  1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzanie, wydawanie i dowóz gorących posiłków dla dzieci i młodzieży szkolnej na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz.U. z 2006 r. Nr 122, poz. 851 z późn. zm.).
  2. Forma posiłku: jednodaniowy posiłek wydawany naprzemiennie jako zupa z wkładką i pieczywem lub danie jarskie lub mięsne z surówką. Posiłki powinny być różnorodne, estetyczne o należytej wartości odżywczej. Należy je sporządzać w oparciu o „Normy Żywienia Człowieka – Podstawy prewencji otyłości i chorób zakaźnych” pod redakcją naukową prof. dr hab. n. med. M. Jarosza i doc. dr hab. n. przyr. B. Bułhak – Jachymczyk, publikacji pod red. prof. dr hab. n. med. M. Jarosza pt: „OBIADY SZKOLNE z uwzględnieniem zasad Dobrej Praktyki Higienicznej oraz systemu HACCP dla posiłków szkolnych” oraz zaleceń Instytutu Żywności i Żywienia w Warszawie.
  3. Posiłki muszą być przygotowane i transportowane w higienicznych warunkach, powinny być to specjalistyczne, jednorazowe pojemniki przystosowane do bezpośredniego spożycia posiłków bądź termosy zbiorcze – w zależności od wymogów Sanepidu; pojemniki muszą być szczelnie zamknięte, aby nie wylewały się z nich dania płynne i utrzymywały odpowiednią temperaturę. Dostarczane i wydawane posiłki muszą być gorące, poza posiłkami, które co do zasady są spożywane na zimno. Zapewnienie naczyń i sztućców leży po stronie Wykonawcy.
  4. Posiłki będą wydawane dziennie, w dni nauki szkolnej z zastrzeżeniem, że Zamawiający może zlecić w ramach realizacji niniejszego zamówienia sporządzanie posiłków w okresie ferii, wakacji lub w innych uzasadnionych przypadkach.
  5. Po stronie Wykonawcy leży wydawanie posiłków dzieciom w miejscu i terminie ustalonym z dyrektorem szkoły oraz mycie termosów i zagospodarowanie śmieci i odpadków powstałych w wyniku realizacji zamówienia.
  6. Zamawiający zastrzega, że liczba posiłków jest zmienna i Wykonawca nie może mieć w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z powodu realizacji umowy w mniejszym lub większym zakresie.
  7. Zamawiający udziela zamówienia w 14 (słownie: czternastu) częściach:

Nr części

Siedziba szkoły

Ilość uczniów

1

Nagoszewka

10

2

Nowa Osuchowa

25

3

Dybki

45

4

Nagoszewo

60

5

Dudy

20

6

Koziki

32

7

Kalinowo

15

8

Ugniewo

25

9

Komorowo

70

10

Stare Lubiejewo

15

11

Pałapus

10

12

Jelonki

30

13

Jasienica P.G.

17

14

Jasienica Sz.P.

10

Wykonawca składający ofertę na części: 4, 12, 14 zobowiązany będzie, w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej, do wykorzystania kuchni w szkołach do wykonywania przedmiotu zamówienia. W związku z tym Wykonawca zobowiązany będzie do podpisania odpłatnej umowy dzierżawy kuchni na czas wykonywania zamówienia oraz ponoszenia wszelkich opłat licznikowych związanych z korzystaniem z dzierżawionych pomieszczeń.

 

 

Zamówienie będzie realizowane w terminie: od 10.09.2012 r. do 21.06.2013 r.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Referat Infrastruktury Gminnej
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 lipca 2012 14:02
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Książek
Ilość wyświetleń: 986
16 lipca 2012 14:04 (Małgorzata Książek) - Dodanie załącznika [ogloszenie_o_zamowieniu.pdf] do dokumentu.
16 lipca 2012 14:03 (Małgorzata Książek) - Dodanie załącznika [siwz.pdf] do dokumentu.
16 lipca 2012 14:03 (Małgorzata Książek) - Zmiana danych dokumentu.