Uchwały Rady - archiwum

Sesja Nr XXVII/05 z dnia 30 grudnia 2005 r.

U C H W A Ł A NR XXVII / 217 / 05
RADY GMINY W OSTROWI MAZOWIECKIEJ
z dnia 30 grudnia 2005 roku

w sprawie:
uchwalenia budżetu gminy na 2006 rok.


Na podstawie art.18 ust.2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz.592 z pózn. zm.) oraz art.109, 122 i 124 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych ( Dz.U. Nr 15 z 2003 r, poz.148 z póżn. zm.)


uchwala się , co następuje:

§ 1

1. Ustala się dochody budżetu gminy ogółem w wysokości 21.137.604 zł, zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej uchwały.

2. Dochody ustalone w ust.1 obejmują:

a) dochody związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej zleconych gminie ustawami w wysokości 4.034.670 zł., zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej uchwały.

b) dochody z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w wysokości 126.500 zł., zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej uchwały.

c) dochody związane z realizacją zadań bieżących na podstawie porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego, zgodnie z załącznikiem nr11 do niniejszej uchwały

§ 2

1. Ustala się wydatki budżetu gminy w wysokości 23.828.638 zł, zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszej uchwały.

2. Wydatki ustalone w ust. 1 obejmują:

a) wydatki związane z realizacją zadań administracji rządowej zleconych gminie ustawami w wysokości 4.034.670 zł., zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej uchwały.

b) wydatki z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w wysokości 126.500 zł., zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej uchwały.

c) wydatki związane z realizacją zadań bieżących na podstawie porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego, zgodnie z załącznikiem nr 11 do niniejszej uchwały.

§ 3

1. Spłata kredytów i pożyczek wynosi 796.766 zł. ,zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszej uchwały.

2. Źródłem pokrycia deficytu budżetowego są przychody pochodzące z kredytu bankowego i pożyczek wyszczególnione w załączniku nr 5 do niniejszej uchwały

§ 4

Prognozę długu gminy na dzień 31 grudnia 2006r. i lata następne
stanowi załącznik nr 6.

§ 5

Tworzy się rezerwę ogólną w wysokości 100.000 zł.

§ 6

1.Ustala się wydatki inwestycyjne na rok 2006 w kwocie 4.660.200 zł.
z wyodrębnieniem na finansowanie poszczególnych programów, zgodnie z załącznikiem nr 7 do niniejszej uchwały .

2.Ustala się limity wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne w wysokości 2.710.000 zł wyszczególnione w załączniku nr 7.

§ 7

Ustala się dotacje dla gminnych instytucji kultury, zgodnie z załącznikiem nr 8 do niniejszej uchwały.

§ 8

1.Zatwierdza się plan przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej .

2.Plan finansowy funduszu stanowi załącznik nr 9 do niniejszej uchwały.

§ 9

Ustala się projekt planu finansowego dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej, stanowiący załącznik nr 10 do niniejszej uchwały.

§ 10

Upoważnia się Wójta do zaciągania kredytów i pożyczek do wysokości 600.000 zł. na pokrycie występującego w ciągu roku budżetowego niedoboru budżetu.

§ 11

Upoważnia się Wójta do dokonywania zmian w planie wydatków z wyłączeniem przeniesień wydatków między działami

§ 12

Określa się wysokość sumy, do której Wójt może samodzielnie zaciągać zobowiązania, na kwotę 200.000 zł.

§ 13

Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi.

§ 14

1.Uchwała podlega opublikowaniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.

2.Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2006 roku.

PRZEWODNICZĄCY
RADY GMINY


Tadeusz Jabłonka


UCHWAŁA NR XXVII / 218 / 05
RADY GMINY W OSTROWI MAZOWIECKIEJ
z dnia 30 grudnia 2005 r.

w sprawie:
zmiany uchwały budżetowej na rok 2005.


Na podstawie art.18 ust.2 pkt.4 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn zm.) oraz art. 109 ust.2 ustawy z dnia 26 listopada 1998 roku o finansach publicznych ( Dz.U. z 2003r. Nr 15, poz.148 z póż .zm.)

uchwala się, co następuje:

§ 1

Zwiększa się dochody budżetu gminy o kwotę 30.899 zł do wysokości 20.471.176zł, zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej uchwały .
Plan po zmianie wynosi:
- zadania własne 17.377.489 zł
- zadania zlecone 3.074.788 zł
- zadania na podstawie porozumień między j.s.t. 18.899 zł

§ 2

Zwiększa się wydatki budżetu gminy o kwotę 30.899 zł do wysokości 22.400.642 zł, zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej uchwały .
Plan po zmianie wynosi:
- zadania własne 19.306.955 zł
- zadania zlecone 3.074.788 zł
- zadania na podstawie porozumień między j.s.t. 18.899 zł

§ 3

Zwiększa się wydatki majątkowe na rok 2005 o kwotę 88.204 zł do wysokości 4.398.408 zł zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej uchwały , z tego :
- wydatki inwestycyjne o kwotę 12.000 zł , do wysokości 4.132.204 zł
- wydatki inwestycyjne funduszy celowych Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki wodnej o kwotę 76.204 zł , do wysokości 266.204 zł

§ 4

Zmienia się plan przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszej uchwały
Plan po zmianie wynosi:
-przychody -277.704 zł.
-wydatki - 277.704 zł.

§ 5

Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.

§ 6

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega opublikowaniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.

PRZEWODNICZĄCY
R A D Y G M I N Y

Tadeusz Jabłonka

UCHWAŁA NR XXVII / 219 / 05
RADY GMINY W OSTROWI MAZOWIECKIEJ
z dnia 30 grudnia 2005 r.

w sprawie
uchwalenia planu pracy Rady Gminy i stałych Komisji na 2006 rok.



Na podstawie § 21 ust.1 , § 35 ust.3 i § 37 ust.1 Statutu Gminy Ostrów Mazowiecka stanowiącego załącznik do uchwały Nr VI/49/03 Rady Gminy w Ostrowi Mazowieckiej z dnia 14 czerwca 2003 r. w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Ostrów Mazowiecka


uchwala się, co następuje:


§ 1.

1. Uchwala się plan pracy Rady Gminy na 2006 rok, stanowiący załącznik Nr 1 do niniejszej uchwały.

2. Uchwala się plany pracy stałych Komisji Rady Gminy na 2006 rok, stanowiące załącznik Nr 2 do niniejszej uchwały.


§ 2.
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.



PRZEWODNICZĄCY
R A D Y G M I N Y

Tadeusz Jabłonka


UCHWAŁA NR XXVII / 220 / 05
RADY GMINY W OSTROWI MAZOWIECKIEJ
z dnia 30 grudnia 2005 roku


w sprawie:
zmiany uchwały Nr VI/49/03 Rady Gminy w Ostrowi Mazowieckiej z dnia 14 czerwca 2003 roku w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Ostrów Mazowiecka.



Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 1 oraz art.40 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.)

uchwala się co następuje:

§ 1.

W Statucie Gminy Ostrów Mazowiecka, stanowiącym załącznik do uchwały Nr VI/49/03 Rady Gminy w Ostrowi Mazowieckiej z dnia 14 czerwca 2003 roku w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Ostrów Mazowiecka, dodaje się § 51a w brzmieniu:

„ § 51a.
1. Wójt jako organ wykonawczy gminy i kierownik urzędu wydaje zarządzenia.
2. Zarządzenia Wójta jako organu wykonawczego gminy numeruje się cyframi arabskimi, narastająco w danej kadencji, łamanymi przez oznaczenie roku ich wydania.
3. Zarządzenia Wójta jako kierownika urzędu numeruje się cyframi arabskimi, narastająco w danym roku kalendarzowym, łamanymi przez literę „W” oraz przez oznaczenie roku ich wydania.”

§ 2.

Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.

§ 3.

1. Uchwała wchodzi w życie w ciągu 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.
2. Uchwała ponadto podlega ogłoszeniu, z zastrzeżeniem skutków prawnych określonych w ust. 1, poprzez jej wywieszenie na tablicy ogłoszeń i wyłożenia do wglądu w siedzibie Urzędu Gminy.


PRZEWODNICZĄCY
RADY GMINY


Tadeusz Jabłonka

UCHWAŁA NR XXVII / 221 / 05
RADY GMINY W OSTROWI MAZOWIECKIEJ
z dnia 30 grudnia 2005 r.

w sprawie
regulaminu dostarczania wody.


Na podstawie art. 19 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (Dz. U. Nr 72 poz. 747, zmiany z 2002 r. Nr 113 poz. 984, z 2004 r. Nr 96 poz. 959, Nr 173 poz. 1808, z 2005 r. Nr 85 poz. 729, Nr 130, poz. 1088)

uchwala się, co następuje:



Regulamin dostarczania wody


ROZDZIAŁ I
Postanowienia ogólne

§ 1.

Niniejszy regulamin został opracowany na podstawie:
1) ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i
zbiorowym odprowadzaniu ścieków (Dz. U. Nr 72, poz. 747 zm. Dz. U. z
2005 r. Nr 85, poz. 729);
2) ustawy z 20 grudnia 1996 r. o gospodarce komunalnej (Dz. U. z 1997 r.
Nr 9, poz. 443 z poźn. zm.).

§ 2.

1. Regulamin określa prawa i obowiązki Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych i Rolniczych Spółka z o. o. w Ostrowi Mazowieckiej oraz Odbiorców usług w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę za pomocą urządzeń wodociągowych na terenie gminy Ostrów Mazowieckiej świadczonych przez Przedsiębiorstwo w tym:
1) minimalny poziom usług świadczonych przez Przedsiębiorstwo w zakresie dostarczania wody,
2) szczegółowe warunki i tryb zawierania umów z odbiorcami usług,
3) sposób rozliczeń w oparciu o ceny i stawki opłat ustalone w taryfach,
4) warunki przyłączania do sieci,
5) techniczne warunki określające możliwości dostępu do usług wodociągowych,
6) sposób dokonywania odbioru przez przedsiębiorstwo wodociągowe wykonania przyłączy,
7) sposób postępowania w przypadku niedotrzymania ciągłości usług i nieodpowiednich parametrów, tj. nie odpowiadających normom dostarczonej wody,
8) standardy obsługi Odbiorców usług, a w szczególności sposoby załatwiania reklamacji oraz wymiany informacji dotyczących w szczególności zakłóceń w dostawie wody,
9) warunki dostarczania wody na cele przeciwpożarowe.

2. Ilekroć w niniejszym regulaminie używa się określeń:
1) „Ustawa” należy przez to rozumieć ustawę z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (Dz. U. Nr 72, poz. 747 z późn. zm.),
2) „Umowa” należy przez to rozumieć umowę o zaopatrzenie w wodę,
3) „Przedsiębiorstwo” należy przez to rozumieć Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych i Rolniczych Spółka z o.o. w Ostrowi Mazowieckiej,
4) „Odbiorca” należy przez to rozumieć podmiot będący stroną umowy o przyłączenie do sieci Umowy wymienionej w pkt. 2.

§ 3.

1. Przedsiębiorstwo wykonuje swoją działalność w oparciu o zezwolenie na prowadzenie zbiorowego zaopatrzenia w wodę udzielone decyzją Nr IG-7033/1/D/2004 Wójta Gminy Ostrów Mazowiecka z dnia 12 lutego 2004 r.

2. Przedsiębiorstwo świadczy usługi zaopatrzenia w wodę na podstawie pisemnej Umowy zawartej z Odbiorcą.

§ 4.

Odbiorca wody powinien racjonalnie gospodarować wodą i używać jej zgodnie z przeznaczeniem oraz warunkami wynikającymi z zawartej Umowy.


ROZDZIAŁ II
Minimalny poziom świadczonych usług w zakresie dostarczania wody

§ 5.

Poziom świadczonych usług przez Przedsiębiorstwo w zakresie ilości, jakości oraz ciągłości dostarczania wody określa zezwolenie, o którym mowa w § 3 oraz pozwolenia wodnoprawne wydane na podstawie odrębnych przepisów.

§ 6.

Przedsiębiorstwo ma obowiązek:
1) dostarczać z sieci wodociągowej wodę Odbiorcy na podstawie zawartej pisemnej z nim Umowy, ustalonej według zasad określonych niniejszym regulaminem, a w szczególności zapewnić dostawę wody o wymaganym ciśnieniu oraz odpowiedniej jakości, określonej w obowiązujących przepisach; jakość i wymagane ciśnienie dostarczonej przez Przedsiębiorstwo wody stwierdza się za wodomierzem za zaworem głównym,
2) zapewnić prawidłową eksploatację urządzeń wodociągowych oraz dokonywać niezbędnych napraw na swój koszt z wyjątkiem usuwania uszkodzeń powstałych z winy odbiorcy wody,
3) dokonywać kontroli funkcjonowania wodomierzy:
1/ z własnej inicjatywy, bez pobierania opłat,
2/ na żądanie Odbiorcy wody; w przypadku stwierdzenia prawidłowego funkcjonowania wodomierza przez legalizatora, Odbiorca ponosi koszt przeprowadzonej kontroli.

§ 7.

Przedsiębiorstwo jest obowiązane do regularnego, jednak nie rzadziej niż raz na kwartał informowania Wójta Gminy Ostrów Mazowiecka o jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi.


ROZDZIAŁ III
Szczegółowe warunki i tryb zawierania Umów z Odbiorcami usług

§ 8.

1. Przedsiębiorstwo zobowiązane jest zawrzeć Umowę o zaopatrzenie w wodę z Odbiorcą, którego nieruchomość zostanie przyłączona do sieci, jeżeli wystąpi on z pisemnym wnioskiem o zawarcie Umowy.

2. Przedsiębiorstwo ma prawo odmówić zawarcia Umowy na zaopatrzenie w wodę z właścicielem lub zarządcą budynku wielolokalowego i osobami korzystającymi z lokali w tym budynku, gdy nie są spełnione równocześnie wszystkie warunki określone w art. 6 ust. 6 Ustawy, tzn.:
1) instalacja wodociągowa w budynku jest wyposażona w wodomierze w poszczególnych lokalach, zainstalowanych zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi,
2) jest możliwy odczyt wskazań wodomierzy w terminie uzgodnionym przez przedsiębiorstwo wodociągowe z właścicielem lub zarządca,
3) właściciel lub zarządca rozlicza, zgodnie z art. 26 ust 3 Ustawy, różnicę wskazań miedzy wodomierzem głównym a sumą wskazań wodomierzy zainstalowanych w lokalach,
4) właściciel lub zarządca na podstawie Umowy, o której mowa w ust.1, reguluje należności wynikające z różnicy wskazań między wodomierzem głównym a sumą wskazań wodomierzy zainstalowanych w lokalach,
5) właściciel lub zarządca określa warunki utrzymania wodomierzy zainstalowanych w lokalach oraz warunki pobierania wody z punktów czerpalnych znajdujących się poza lokalami,
6) został uzgodniony z właścicielem lub zarządca sposób przerwania dostarczania wody do lokalu bez zakłócania dostaw wody do pozostałych lokali; w szczególności przez możliwość przerwania dostarczania wody do lokalu rozumie się założenie plomb na zamkniętych zaworach odcinających dostarczanie wody do lokalu,
7) został uzgodniony z właścicielem lub zarządcą sposób przerwania dostarczania wody z punktów czerpalnych znajdujących się poza lokalami, bez zakłóceń dostaw wody do lokali.

3. W celu zawarcia Umowy Odbiorca usług składa do Przedsiębiorstwa pisemny wniosek w terminie określonym w warunkach technicznych przyłączenia lub umowie o przyłączenie do sieci, a w przypadku zmiany Odbiorcy usługi bez konieczności zmiany pozostałych warunków świadczenia usług, niezwłocznie po jej wystąpieniu. Ponowne przyłączenie do sieci, po wcześniejszym odcięciu dostawy wody następuje po złożeniu przez Odbiorcę wniosku o zawarcie Umowy.

4. Przedsiębiorstwo w terminie 14 dni od daty złożenia wniosku, przedkłada Odbiorcy do podpisu projekt Umowy.

5. Przedsiębiorstwo ma prawo wypowiedzieć Umowę właścicielowi lub zarządcy budynku wielolokalowego jeżeli w trakcie jej obowiązywania wystąpią warunki uniemożliwiające jej spełnienie, w szczególności warunki uniemożliwiające ustalenie należności za dostarczoną wodę dla poszczególnych Odbiorców usług w tym budynku, w terminie określonym w Umowie.

6. Umowa winna w szczególności zawierać postanowienia dotyczące:
1) ilości i jakości świadczonych usług wodociągowych oraz warunków ich świadczenia,
2) sposobu i terminów wzajemnych rozliczeń,
3) praw i obowiązków stron umowy,
4) procedur i warunków kontroli urządzeń wodociągowych,
5) ustaleń zawartych w zezwoleniu, o których mowa w art. 18 Ustawy,
6) okresu obowiązywania umowy oraz odpowiedzialności stron za niedotrzymanie warunków umowy, w tym warunków jej wypowiedzenia,
7) wskazywać miejsce publikacji Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków.

§ 9.

1. Umowa o zaopatrzenie w wodę może być zawarta na czas nie określony lub określony.
2. Umowa winna określać możliwość jej rozwiązania.

3. Rozwiązanie Umowy może nastąpić:
1) za porozumieniem stron,
2) za wypowiedzeniem przez którąkolwiek ze stron z zachowaniem okresu wypowiedzenia przewidywanego w Umowie,
3) na skutek odstąpienia Przedsiębiorstwa od Umowy.

4. Przedsiębiorstwo może odstąpić od Umowy, jeżeli:
1) przyłącze wodociągowe wykonano niezgodnie z przepisami prawa,
2) odbiorca usług nie uiści należności za pełne dwa okresy obrachunkowe następujące po dniu otrzymania upomnienia w sprawie uregulowania zaległej opłaty,
3) stwierdzono celowe uszkodzenie albo pominiecie urządzenia pomiarowego,
4) został stwierdzony nielegalny pobór wody, to jest bez zawarcia Umowy, jak również przy celowo uszkodzonych, bądź pominiętych wodomierzach.

5. Odstąpienie od Umowy następuje poprzez oświadczenie Przedsiębiorstwa doręczone odbiorcy na 20 dni przed terminem odcięcia dostawy wody.

6. Przedsiębiorstwo ma prawo wypowiedzieć Umowę właścicielowi lub zarządcy budynku wielolokalowego jeżeli w trakcie jej obowiązywania wystąpią warunki uniemożliwiające jej spełnienie, w szczególności warunki uniemożliwiające ustalenie należności za dostarczoną wodę dla poszczególnych Odbiorców usług w tym budynku, w terminie określonym w Umowie.

7. Rozwiązanie Umowy skutkuje zastosowaniem przez Przedsiębiorstwo środków technicznych uniemożliwiających dalsze korzystanie z usług.

§ 10.

1. Przedsiębiorstwo określa cykl rozliczeń obowiązujący Odbiorców usług w zależności od lokalnych warunków technicznych i ekonomicznych świadczenia usług, a także postanowień określonych w odrębnych przepisach prawnych oraz skutki niedotrzymania terminu zapłaty.

2. Przedsiębiorstwo może ustalić różne cykle (okresy) rozliczeń dla poszczególnych taryfowych grup Odbiorców usług lub obszaru.

3. Datę, formę i sposób zapłaty Przedsiębiorstwo wskazuje w fakturze.

§ 11.

Odbiorcy usług zobowiązani są do korzystania z zaopatrzenia w wodę w sposób zgodny z przepisami Ustawy i nie powodujący pogorszenia jakości usług świadczonych przez Przedsiębiorstwo oraz nie utrudniający działalności Przedsiębiorstwa, a w szczególności do:

1) użytkowania instalacji wodociągowej w sposób eliminujący możliwość wystąpienia awarii, skażenia chemicznego lub bakteriologicznego wody w sieci wodociągowej na skutek m. in. cofnięcia się wody z instalacji wodociągowej, powrotu ciepłej wody lub wody z instalacji centralnego ogrzewania,
2) montażu i utrzymania zaworów antyskażeniowych w przypadkach i na
warunkach określonych odrębnymi przepisami,
3) informowania Przedsiębiorstwa o własnych ujęciach wody, w celu prawidłowego ustalania opłat za odprowadzanie ścieków,
4) wykorzystywania wody z sieci wodociągowej oraz korzystania wyłącznie w celach określonych w warunkach przyłączenia do sieci oraz pisemnej umowy zawartej z Przedsiębiorstwem,
5) zapewnienia niezawodnego działania posiadanych instalacji i przyłączy wodociągowych lub instalacji z urządzeniem pomiarowym włącznie,
6) podjęcia działań ograniczających skutki awarii oraz udostępniania Przedsiębiorstwu terenu w celu usunięcia awarii lub kontroli działania urządzeń pomiarowych, wodociągowych i przyłączy.


ROZDZIAŁ IV
Sposób rozliczeń w oparciu o ceny i stawki opłat

§ 12.

1. Rozliczenie należności odbywa się na podstawie Uchwały Rady Gminy o zatwierdzeniu taryf cen i stawek opłat oraz ilości dostarczonej wody.
Jeśli Rada Gminy nie podejmie uchwały to wówczas obowiązują taryfy zweryfikowanie przez Wójta Gminy.

2. W przypadku niesprawności wodomierza głównego, jeżeli Umowa nie stanowi inaczej, ilość pobranej wody ustala się na podstawie średniego zużycia wody w okresie 6 – m-cy przed stwierdzeniem wadliwości wodomierza.

§ 13.

Przedsiębiorstwo ogłasza taryfę w lokalnej prasie oraz w formie Obwieszczenia na tablicy ogłoszeń w siedzibie Przedsiębiorstwa i Urzędzie Gminy.

§ 14.

1. Regulowanie należności przez Odbiorcę w stosunku do Przedsiębiorstwa odbywa się na podstawie wystawionej faktury, w terminach ustalonych zgodnie z § 10 Regulaminu.

2. Zgłoszenie reklamacji po upływie 14 dni od daty otrzymania faktury lub rachunku nie wstrzymuje obowiązku uregulowania należności. W razie uwzględnienia reklamacji, ewentualna nadpłata podlega zaliczeniu w poczet przyszłych należności.
§ 15.

Jeżeli opłaty nie są wnoszone przez Odbiorcę usług w oznaczonym terminie, Przedsiębiorstwo po uprzednim wysłaniu upomnienia i wyznaczeniu dodatkowego 14 – dniowego terminu zapłaty wraz z powiadomieniem o grożących mu konsekwencjach z tytułu nieuregulowania należności – ma prawo wypowiedzieć umowę, jeżeli zaległości nie są regulowane za dwa okresy obrachunkowe.

§ 16.

Wznowienie dostarczania wody następuje po udokumentowaniu przez Odbiorcę uiszczenia wszystkich należnych kwot wraz z odsetkami ustawowymi, opłaceniu kosztów poniesionych przez Przedsiębiorstwo związanych z zamknięciem i otwarciem przyłącza oraz zawarciu nowej umowy, a w przypadku wszczęciu postępowania sądowego, także po uregulowaniu kosztów sądowych.


ROZDZIAŁ V
Warunki przyłączenia do sieci

§ 17.

1. Przyłączenie nieruchomości do sieci wodociągowej jest odpłatne i odbywa się na pisemny wniosek o przyłączenie i określenie warunków przyłączenia, zwanych dalej „warunkami przyłączenia” złożony przez osobę ubiegającą się o przyłączenie.

2. Kwota należności za przyłączenie ustalana jest na podstawie obowiązującego w Przedsiębiorstwie cennika.

3. Z wnioskiem o przyłączenie do sieci wodociągowej może występować osoba posiadająca tytuł prawny do korzystania z nieruchomości, która ma być przyłączona do sieci.

4. W uzasadnionych przypadkach Przedsiębiorstwo może wyrazić zgodę na przyłączenie osobie, która korzysta z nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym.

5. Wniosek, o którym mowa w ust. 1 powinien w szczególności zawierać:
1) dane dotyczące identyfikacji wnioskodawcy,
2) adres podłączanej nieruchomości,
3) rodzaj podłączenia,
4) formę, termin i sposób płatności za podłączenie,
5) dane wykonawcy,
6) datę i podpis wnioskodawcy.
§ 18.

Do wniosku Odbiorca ubiegający się o przyłączenie do sieci załącza:
1) dokument potwierdzający tytuł prawny do korzystania z nieruchomości, której dotyczy wniosek, a w przypadku nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym, opis statusu prawnego,
2) aktualną mapę sytuacyjną, określającą usytuowanie nieruchomości względem istniejących sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej oraz innych obiektów i urządzeń uzbrojenia terenu.

§ 19.

1. Przedsiębiorstwo określa warunki przyłączenia i przekazuje je wnioskodawcy w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia złożenia wniosku.

2. Warunki przyłączenia są ważne 1 rok od dnia ich wydania.

3. Warunki przyłączenia określają:
1) miejsca i sposób przyłączenia sieci wodociągowej z instalacjami Odbiorcy,
2) maksymalne dobowe zapotrzebowanie na pobór wody,
3) miejsca zainstalowania wodomierza głównego,
4) termin ważności warunków przyłączenia.

§ 20.

Warunki przyłączenia stanowią podstawę do rozpoczęcia realizacji prac projektowych oraz budowlano – montażowych.

§ 21.

1. Odbiór przyłącza dokonywany jest na podstawie końcowego protokółu odbioru technicznego według zasad określonych w warunkach przyłączenia, względnie w umowie o przyłączenie.

2. Protokół odbioru technicznego przyłącza powinien zawierać co najmniej:
1) datę odbioru,
2) przedmiot odbioru z wyszczególnieniem przeznaczenia przyłącza, średnicy, materiałów i długości,
3) skład komisji, w tym: wykonawcę i użytkownika,
4) adres nieruchomości do której wykonano podłączenie,
5) podpisy członków komisji.

3. Protokół końcowy stanowi potwierdzenie prawidłowości wykonania podłączenia i stanowi podstawę do zawarcia Umowy o której mowa w § 8 ust. 1 Regulaminu.


ROZDZIAŁ VI
Techniczne warunki określające możliwości dostępu do usług wodociągowych

§ 22.

1. Przedsiębiorstwo ma prawo odmówić przyłączenia do sieci w przypadku braku wystarczających mocy produkcyjnych oraz niewystarczających warunków technicznych uniemożliwiających realizację usługi.

2. Przedsiębiorstwo ma prawo odmówić przyłączenia do sieci jeśli przyłącze zostało wykonane bez uzyskania zgody Przedsiębiorstwa bądź zostało wykonane niezgodnie z wydanymi warunkami technicznymi.

3. Poziom dostępu do usług wodociągowych w poszczególnych latach wyznaczają wieloletnie plany rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych Przedsiębiorstwa.

§ 23.

Ustala się, że w zakresie dostawy wody, miejscem wydania rzeczy w rozumieniu kodeksu cywilnego, jest zawór za wodomierzem głównym.


ROZDZIAŁ VII
Sposób postępowania w przypadku niedotrzymania ciągłości usług i odpowiednich parametrów dostarczanej wody

§ 24.

O przewidywanych zakłóceniach w realizacji usług zaopatrzenia w wodę Przedsiębiorstwo winno uprzedzić Odbiorców w sposób zwyczajowo przyjęty.

§ 25.

O planowanych przerwach lub ograniczeniach w dostawie wody oraz przewidywanym obniżeniu jej jakości Przedsiębiorstwo powinno poinformować Odbiorców w sposób zwyczajowo przyjęty co najmniej na 3 dni przed planowanym terminem.

§ 26.

1. W razie przerwy w dostawie wody przekraczającej 12 godzin Przedsiębiorstwo powinno zapewnić zastępczy punkt poboru wody i poinformować Odbiorcę o jego lokalizacji i warunkach korzystania.

2. Powyższe nie dotyczy pory nocnej tj. okres czasu od godz. 24.00 do 5.00.

§ 27.

Przedsiębiorstwo może odciąć dostawę wody w przypadkach i na warunkach określonych w art. 8 ust. 1 Ustawy.


ROZDZIAŁ VIII
Obowiązki Odbiorców usług zaopatrzenia w wodę

§ 28.

Odbiorca wody zobowiązany jest do:
1) umożliwiania dostępu pracownikom Przedsiębiorstwa do wodomierza w celu dokonywani odczytów, kontroli jego funkcjonowania, wykonywania jego napraw lub wymiany,
2) prawidłowego utrzymania i zabezpieczania pomieszczeń, w którym znajduje się wodomierz,
3) wykonywania wszelkich napraw instalacji za zaworem głównym,
4) użytkowania instalacji wodociągowej w taki sposób, aby wykluczyć możliwość występowania zakłóceń w funkcjonowaniu sieci wodociągowej, a w szczególności:
1/ uniknięcia uderzeń hydraulicznych,
2/ wyeliminowania możliwości występowania skażenia bakteriologicznego wody w sieci wodociągowej na skutek cofnięcia się wody z instalacji wodociągowej.

§ 29.

Odbiorcy wody zabrania się:
1) używania wody dostarczonej z sieci wodociągowej niezgodnie z zawartą umową z Przedsiębiorstwem,
2) poboru wody z pominięciem wodomierza,
3) przemieszczania wodomierza, zakłócania jego funkcjonowania, zrywania plomb lub osłon,
4) wykorzystywania sieci wodociągowej, bądź instalacji wodociągowej do uziemiania urządzeń elektrycznych,
5) lokalizacji budynków i budowli oraz nasadzania drzew i krzewów na sieci wodociągowej w pasie o szerokości 3 m.

§ 30.

Odbiorca usług zobowiązany jest do natychmiastowego powiadamiania Przedsiębiorstwa:
1) o stwierdzonych awariach na przyłączach wodociągowych,
2) o zmianach technicznych w instalacji wewnętrznej, które mogą mieć wpływ na działanie sieci.


§ 31.

Odbiorca usług jest zobowiązany do terminowego regulowania należności za dostawę wody.

§ 32.

Odbiorca usług zobowiązany jest do pisemnego powiadamiania Przedsiębiorstwo o zmianach własnościowych nieruchomości lub zmianach użytkownika lokalu.


ROZDZIAŁ IX
Standardy obsługi Odbiorców usług
Sposób załatwiania reklamacji oraz wymiana informacji w zakresie zakłóceń w dostawie wody

§ 33.

Przedsiębiorstwo winno zapewnić Odbiorcom należyty poziom usług, a szczególności winno wyodrębnić stanowisko pracy do spraw obsługi klienta.

§ 34.

1.Przedsiębiorstwo zobowiązane jest do udzielania na życzenie Odbiorcy pełnej
informacji dotyczącej realizacji usługi, a przede wszystkim informacji
zawartych w regulaminie oraz w taryfie.

2.Przedsiębiorstwo może udzielić Odbiorcy informacji, o której mowa w ust. 1,
także z własnej inicjatywy.

§ 35.

1. W przypadku dostaw wody o jakości niezgodnej z przepisami lub przerw w dostawach wody, Odbiorca usług może złożyć pisemną reklamację w terminie 7 dni od dnia, w którym zakończyła się przerwa w świadczeniu usługi, albo od dnia, w którym usługa została wykonana, lub miała być wykonana.

2. Reklamacja może zostać także wniesiona w innych niż wymienione w ust. 1 przypadkach niewykonania lub nienależytego wykonania usługi.

3. Reklamacja powinna zawierać:
1) imię i nazwisko albo nazwę lub firmę oraz adres Odbiorcy,
2) przedmiot reklamacji,
3) przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację,
4) zgłoszenie roszczenia o odszkodowanie,
5) numer i datę Umowy,
6) podpis Odbiorcy.
4. Zgłoszona reklamacja wymaga pisemnego potwierdzenia jej przyjęcia oraz zaewidencjonowania w rejestrze reklamacji Przedsiębiorstwa.

5. Przedsiębiorstwo rozpatruje reklamację niezwłocznie, nie dłużej jednak, niż w terminie 14 dni od dnia jej wniesienia.

6. Przedsiębiorstwo udziela odpowiedzi na reklamację w formie pisemnej, która winna zawierać:
1) nazwę Przedsiębiorstwa,
2) powołanie podstawy prawnej,
3) rozstrzygnięcie o uwzględnieniu lub odmowie uwzględniania reklamacji,
4) pouczenie w sprawie możliwości dochodzenia roszczeń w innym trybie,
5) podpis upoważnionego pracownika reprezentującego Przedsiębiorstwo, z podaniem zajmowanego przez niego stanowiska.

7. W przypadku odmowy uwzględnienia reklamacji w całości lub w części, odpowiedź na reklamację winna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne.

8. W przypadku uwzględnienia reklamacji Przedsiębiorstwo powiadamia Odbiorcę o wyniku rozpatrzenia w tym także o wysokości ewentualnego odszkodowania.


ROZDZIAŁ X
Warunki dostarczania wody na cele przeciwpożarowe

§ 36.

Uprawnionymi do poboru wody na cele przeciwpożarowe z sieci będącej w posiadaniu Przedsiębiorstwa są: Ochotnicze Straże Pożarne działające na terenie gminy i Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowi Mazowieckiej.

§ 37.

Pobór wody na cele przeciwpożarowe z sieci będącej w posiadaniu Przedsiębiorstwa dokonywany jest z hydrantów przeciwpożarowych zamontowanych na sieci dróg na terenie Gminy.

§ 38.

Uprawnieni do poboru wody na cele przeciwpożarowe z sieci będącej w posiadaniu Przedsiębiorstwa zobowiązani są do powiadamiania Przedsiębiorstwa o miejscu pożaru niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszeniu, nie później jednak niż w ciągu 2 godzin po zgłoszeniu.

§ 39.

1. Przedsiębiorstwo obciąża Gminę Ostrów Mazowiecka za wodę pobraną na cele przeciwpożarowe stosując ceny ustalone w taryfie.
2. Rozliczenia za wodę pobraną na cele przeciwpożarowe dokonywane są w okresach miesięcznych.

3. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowi Mazowieckiej zobowiązana jest do przedłożenia Urzędowi Gminy w Ostrowi Mazowieckiej w terminie do 5 dnia każdego miesiąca informacji, o ilości wody zużytej w poprzednim miesiącu na cele przeciwpożarowe z hydrantów należących do Przedsiębiorstwa.


Rozdział XI
Przepisy końcowe

§ 40.

W sprawach nie objętych niniejszym regulaminem zastosowanie mają inne obowiązujące w tym względzie przepisy prawa, a w szczególności ustawa z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków ( Dz. U. Nr 72, poz. 747 z p. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie.

§ 41.

Przedsiębiorstwo zobowiązane jest do udostępnienia na żądanie Odbiorcy niniejszego regulaminu.

§ 42.

Z dniem wejścia w życie niniejszego regulaminu traci moc regulamin dostawy wody uchwalony Uchwałą Nr XXXIX / 258 / 02 Rady Gminy w Ostrowi Mazowieckiej z dnia 13 września 2002 r.

§ 43.

Uchwała wymaga opublikowania w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego i wchodzi w życie po 14 dniach od dnia publikacji.


PRZEWODNICZĄCY
RADY GMINY

Tadeusz Jabłonka


U C H W A Ł A NR XXVII / 222 / 05
RADY GMINY W OSTROWI MAZOWIECKIEJ
z dnia 30 grudnia 2005 r.

w sprawie
nieodpłatnego nabycia mienia na własność Gminy Ostrów Mazowiecka.


Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 9 lit. a ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) w związku z art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz. U. z 2004 r.Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.) oraz § 2 ust. 1 pkt. 1 uchwały Nr XXI/79/96 Rady Gminy w Ostrowi Mazowieckiej z dnia 29 listopada 1996 r. w sprawie określenia zasad gospodarowania nieruchomościami gruntowymi, zmienionej uchwałą Nr XIV/153/04 Rady Gminy w Ostrowi Mazowieckiej z dnia 28 września 2004 r.


uchwala się, co następuje:

§ 1.

Wyraża się zgodę na nieodpłatne nabycie na własność Gminy Ostrów Mazowiecka niżej wymienionej nieruchomości, stanowiącej współwłasność Pani Aleksandry Anny Pachowskiej, Pana Andrzeja Warchoła i Pana Krystiana Jana Niewęgłowskiego:

- działka oznaczona w ewidencji gruntów numerem ewidencyjnym. 633/5 o pow. 0,0130 ha z przeznaczeniem pod rozbudowę istniejącej drogi gminnej, położona w miejscowości Komorowo, objęta księgą wieczystą KW Nr 38833, prowadzoną przez Sąd Rejonowy w Ostrowi Mazowieckiej.

§ 2.

Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.

§ 3.

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.


PRZEWODNICZĄCY
RADY GMINY


Tadeusz Jabłonka


UCHWAŁA NR XXVII / 223 / 05
RADY GMINY W OSTROWI MAZOWIECKIEJ
z dnia 30 grudnia 2005 r.

w sprawie
wyrażenia zgody na zbycie przez Gminę Ostrów Mazowiecka nieruchomości położonej we wsi Rogóźnia.


Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 9 lit. „a” ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), w związku z art. 11 ust. 2, art. 28 ust. 1, art. 37 ust. 1 i art. 40 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.) oraz § 3 i § 4 ust. 1 uchwały Nr XXI/79/96 Rady Gminy w Ostrowi Mazowieckiej z dnia 29 listopada 1996 r. w sprawie określenia zasad gospodarowania nieruchomościami gruntowymi zmienionej uchwałą Nr XIV/153/04 Rady Gminy w Ostrowi Mazowieckiej z dnia 28 września 2004 r.


uchwala się, co następuje:

§ 1.

Wyraża się zgodę na zbycie przez Gminę Ostrów Mazowiecka w formie przetargu ustnego nieograniczonego niżej wymienionej nieruchomości:

- działka nr 117 o powierzchni 0,85 ha, położona we wsi Rogóźnia, objęta księgą wieczystą KW Nr 51604, prowadzoną przez Sąd Rejonowy w Ostrowi Mazowieckiej.

§ 2.

Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.

§ 3.
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.


PRZEWODNICZĄCY
R A D Y G M I N Y

Tadeusz Jabłonka


UCHWAŁA NR XXVII / 224 / 05
RADY GMINY W OSTROWI MAZOWIECKIEJ
z dnia 30 grudnia 2005 r.

w sprawie
uchwalenia Regulaminu określającego wysokość stawek dodatków oraz szczegółowych warunków ich przyznawania, sposobu obliczania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i godziny doraźnych zastępstw oraz wysokość i warunki wypłacania nagród dla nauczycieli zatrudnionych w szkołach i przedszkolu prowadzonym przez Gminę na 2006 rok.


Na podstawie art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz art. 30 ust. 6 i art. 34 ust. 1 oraz 54 ust. 7 ustawy z dnia 26 stycznia 1982r. – Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2003r. Nr 118, poz. 1112 z późn. zm.) oraz przepisami rozporządzenia MEN i S z dnia31stycznia 2005 r. w sprawie wysokości minimalnych stawek wynagrodzenia zasadniczego nauczycieli, ogólnych warunków przyznawania dodatków do wynagrodzenia zasadniczego oraz wynagrodzenia za pracę w dniu wolnym od pracy (Dz.U. z 2005 r. Nr 22, poz. 181) oraz rozporządzenia MEN i S z dnia 2 lutego 2005 r. w sprawie dodatków oraz wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i godziny doraźnych zastępstw dla nauczycieli zatrudnionych w szkołach prowadzonych przez organy administracji rządowej (Dz.U. z 2005 r. Nr 22, poz. 182)


uchwala się, co następuje:

§ 1.
Uchwala się regulamin określający wysokość stawek dodatków oraz szczegółowych warunków ich przyznawania, sposób obliczania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i godziny doraźnych zastępstw oraz wysokość i warunki wypłacania nagród dla nauczycieli zatrudnionych w szkołach i przedszkolu prowadzonym przez Gminę Ostrów Mazowiecka na 2006 rok, stanowiący załącznik do niniejszej uchwały.

§ 2.
Traci moc uchwała Nr XIX/179/05 Rady Gminy w Ostrowi Mazowieckiej z dnia 28 stycznia 2005 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu określającego wysokość stawek dodatków oraz szczegółowych warunków ich przyznawania, sposobu obliczania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i godziny doraźnych zastępstw oraz wysokość i warunki wypłacania nagród dla nauczycieli zatrudnionych w szkołach i przedszkolu prowadzonym przez Gminę na 2005 r.

§ 3.
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.

§ 4.
1. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia, z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2006 r.
2. Uchwałą podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.

PRZEWODNICZĄCY
R A D Y G M I N Y

Tadeusz Jabłonka

UCHWAŁA NR XXVII / 225 / 05
RADY GMINY W OSTROWI MAZOWIECKIEJ
z dnia 30 grudnia 2005 r.

w sprawie
ustalenia najniższego wynagrodzenia i wartości jednego punktu w złotych dla pracowników niektórych jednostek organizacyjnych Gminy Ostrów Mazowiecka.


Na podstawie § 2 pkt 2 i § 3 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 sierpnia 2005 roku w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. z 2005 r. Nr 146, poz. 1222 z późn. zm.)

uchwala się, co następuje:

§ 1.
Ustala się najniższe wynagrodzenie zasadnicze w I kategorii zaszeregowania dla pracowników:
1) Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowi Mazowieckiej w kwocie zł 850 (słownie: osiemset pięćdziesiąt złotych),
2) Administracji i obsługi szkół podstawowych i gimnazjów w Gminie Ostrów Mazowiecka w kwocie złotych 690 (słownie: sześćset dziewięćdziesiąt złotych).

§ 2.
Akceptuje się wartość jednego punktu dla pracowników:
1) Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowi Mazowieckiej w wysokości 3,50 zł (słownie: trzy złote pięćdziesiąt groszy),
2) Administracji i obsługi szkół podstawowych i gimnazjów w Gminie Ostrów Mazowiecka w kwocie 2 zł (słownie: dwa złote).

§ 3.
Traci moc uchwała Nr XII/130/04 Rady Gminy w Ostrowi Mazowieckiej z dnia 29 kwietnia 2004 roku w sprawie ustalenia najniższego wynagrodzenia i wartości jednego punktu w złotych dla pracowników niektórych jednostek organizacyjnych Gminy Ostrów Mazowiecka.


§ 4.
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi.

§ 5.
Uchwałą w chodzi w życie z dniem podjęcia z mocą obowiązująca od 1 stycznia 2006 roku

PRZEWPODNICZĄCY
RADY GMINY

Tadeusz Jabłonka


UCHWAŁA NR XXVII / 226 / 05
RADY GMINY W OSTROWI MAZOWIECKIEJ
z dnia 30 grudnia 2005 r.

w sprawie
zmiany uchwały Rady Gminy w Ostrowi Mazowieckiej z dnia 6 grudnia 2002 roku w sprawie przyznania dodatku specjalnego Wójtowi Gminy Ostrów Mazowiecka.


Na podstawie art. 4 pkt1 ustawy z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.) oraz § 7 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 sierpnia 2005 roku w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w urzędach gmin, starostwach powiatowych i urzędach marszałkowskich (Dz.U. Nr 146, poz.1223)

uchwala się, co następuje:

§ 1.
W § 1 uchwały Rady Gminy w Ostrowi Mazowieckiej z dnia 6 grudnia 2002 roku
w sprawie przyznania dodatku specjalnego Wójtowi Gminy Ostrów Mazowiecka, zmienionej uchwałą Rady Gminy w Ostrowi Mazowieckiej z dnia 14 czerwca 2003 r. Nr VI/56/03, ust. 1 otrzymuje brzmienie:

„1. Przyznaje się Wójtowi Gminy Ostrów Mazowiecka – Panu Waldemarowi Brzostkowi dodatek specjalny w wysokości 40 % wynagrodzenia zasadniczego i dodatku funkcyjnego.”

§ 2.
Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Rady Gminy.

§ 3.
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia, z mocą obowiązującą od 1 grudnia 2005r.

PRZEWODNICZĄCY
R A D Y G M I N Y


Tadeusz Jabłonka

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 stycznia 2006 12:49
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 728
06 stycznia 2006 11:47 (Administrator) - Dodano załącznik
06 stycznia 2006 11:03 (Administrator) - Dodano załącznik
06 stycznia 2006 11:01 (Administrator) - Dodano załącznik