ZAPYTANIE OFERTOWE Nr OSO.2512.19.2023 na „Stałe utrzymanie czystości w budynku Urzędu Gminy przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 5, 07-300 Ostrów Mazowiecka”. W związku z zamiarem udzielenia zamówienia o wartości nie przekraczającej 130 000 tysięcy złotych netto, zapraszamy do
W związku z zamieszczeniem w dniu 24.11.2023 r. szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia Zamawiający wydłuża termin składania ofert do dnia 01.12.2023 r. UWAGA: w dniu 22.11.2023 r. nastąpiła aktualizacja opisu przedmiotu zamówienia oraz formularza oferty.
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA OFERTOWEGO
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA OFERTOWEGO Urząd Gminy w Ostrowi Mazowieckiej informuje, iż zgodnie z pkt. 8 pkkt. 7 Zapytania ofertowego Nr OSO.2512.21.2022 na „Stałe utrzymanie czystości w budynku Urzędu Gminy przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 5, 07-300 Ostrów Mazowiecka” z dnia 7 listopada 2022 r. unieważnia...
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Ostrowi Mazowieckiej