Nabór pracowników

OGŁOSZENIE URZĘDU GMINY W OSTROWI MAZOWIECKIEJ O NABORZE KANDYDATÓW NA STANOWISKO URZĘDNICZE DO SPRAW OBSŁUGI RADY GMINY

OGŁOSZENIE URZĘDU GMINY W OSTROWI MAZOWIECKIEJ
O NABORZE KANDYDATÓW NA STANOWISKO URZĘDNICZE

Urząd Gminy w Ostrowi Mazowieckiej, ul. gen. Władysława Sikorskiego 5,
07-300 Ostrów Mazowiecka

ogłasza w dniu 26 kwietnia 2022 r. nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:

DO SPRAW OBSŁUGI RADY

w Referacie Oświaty, Promocji i Kultury

 

1.   WYMAGANIA KONIECZNE, ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM:

1) obywatelstwo polskie,

2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) nieposzlakowana opinia,

5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na przedmiotowym stanowisku,

6) wykształcenie wyższe,

7) biegła umiejętność obsługi komputera, w tym programów pakietu MS Office;

8) bardzo dobra znajomość niżej wymienionych przepisów:

- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r. poz. 559);

- ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 2176 z późn. zm.);

- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.);

- ustawy z dnia 21 lutego 2014 r. o funduszu sołeckim (Dz.U. z 2014 r. poz. 301 z późn. zm.);

- rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 czerwca 2002 r. w sprawie „Zasad techniki prawodawczej” (Dz. U. z 2016 r. poz. 283)

- rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14 poz. 67).

 

2.   WYMAGANIA DODATKOWE:

1) doświadczenie zawodowe w wykonywaniu zadań określonych w ust. 3;

2) znajomość programu Legislator;

3) znajomość aplikacji do obsługi posiedzeń e-sesja.

 

3.  ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:

1) organizacyjno - techniczna obsługa sesji Rady Gminy i Komisji Rady Gminy;

2) zapewnienie niezbędnej pomocy radnym w sprawowaniu przez nich mandatów;

3) przygotowywanie projektów uchwał oraz innych dokumentów rady gminy;

4) gromadzenie materiałów związanych z porządkiem obrad sesji Rady i posiedzeń Komisji oraz ich przekazywanie radnym, sołtysom, przewodniczącemu zarządu osiedla;

5) prowadzenie rejestrów uchwał i stanowisk, podejmowanych przez Radę;

6) prowadzenie zbiorów uchwał, stanowisk i protokołów z posiedzeń Rady i jej Komisji,

7) prowadzenie rejestru interpelacji i zapytań radnych;

8) protokołowanie obrad sesji i posiedzeń komisji Rady Gminy;

9) wysyłanie uchwał Rady do organów nadzoru oraz do publikacji, w tym za pomocą programu Legislator;

10) przekazywanie do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy uchwał, protokołów z sesji Rady, zawiadomień o sesjach Rady oraz o posiedzeniach komisji Rady;

11) obsługa kancelaryjna Przewodniczącego Rady;

12) prowadzenie rejestru skarg i wniosków wpływających do Rady Gminy;

13) obsługa organizacyjno – techniczna i  kancelaryjna organów jednostek pomocniczych Gminy oraz współpraca z tymi organami;

14) prowadzenie dokumentacji i wykonywanie zadań związanych z wyodrębnieniem funduszu sołeckiego i realizacją przedsięwzięć przyjętych w ramach funduszu;

15) prowadzenie spraw z zakresu udostępniania informacji publicznej, o których mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 o dostępie do informacji publicznej;

16) przygotowywanie dokumentów do archiwum;

17) załatwianie korespondencji w zakresie spraw wynikających z zakresu obowiązków;

18) sporządzanie sprawozdawczości w zakresie realizowanych zadań.

 

4. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA STANOWISKU:

1) praca na pełny etat, w systemie jednozmianowym, 40 godz. w tygodniu,

2) praca w godzinach od 7:30 do 15:30,

3) wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2021r. poz. 1960) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników samorządowych, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w Urzędzie Gminy w Ostrowi Mazowieckiej,

4) wynagrodzenie wypłacane do 26 dnia każdego miesiąca,

5) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

 

5.  WYMAGANE DOKUMENTY:

1) list motywacyjny,

2) życiorys – curriculum vitae (z telefonem kontaktowym),

3) kwestionariusz osobowy (druk do pobrania w BIP, na stronie internetowej Urzędu Gminy lub w siedzibie Urzędu – pokój nr 5),

4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

5) kopie świadectw pracy i/lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe w wykonywaniu zadań określonych w ust. 3;

6) kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

7) kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat na wolne stanowisko urzędnicze, będący osobą niepełnosprawną, zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r., poz. 530),

8) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

9) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku,

10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (druk do pobrania w BIP, na stronie internetowej Urzędu Gminy lub w siedzibie Urzędu – pokój nr 5).  

 

6.  WYMOGI FORMALNE:

1) złożenie wymaganych dokumentów.

2) spełnienie wymagań koniecznych związanych ze stanowiskiem określonych w ust. 1.

 

7. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

1) oferty należy składać w zaklejonej kopercie, opatrzonej imieniem, nazwiskiem i miejscem zamieszkania oraz dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko do spraw obsługi rady gminy" do dnia 9 maja 2022 roku, w siedzibie Urzędu Gminy Ostrów Mazowiecka, przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 5, pokój Nr 15 - sekretariat, do godz. 15.30 lub drogą pocztową na adres urzędu.

2) w razie złożenia dokumentów drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego polskiego urzędu pocztowego.

3) aplikacje, które wpłyną do urzędu po określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

8. POZOSTAŁE INFORMACJE:

1) lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikowanych do dalszego postępowania, zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Ostrów Mazowiecka www.gminaostrowmaz.home.pl oraz umieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy do dnia 13 maja 2022 roku.

2) dalsze postępowanie polegać będzie na przeprowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych lub testu pisemnego, podczas których sprawdzona zostanie znajomość przepisów, o których mowa w ust. 1 pkt 8 i zagadnień związanych z zakresem obowiązków.

3) rozmowy lub test przeprowadzone zostaną w siedzibie Urzędu Gminy Ostrów Mazowiecka, przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 5.

4) w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.

Ostrów Mazowiecka, 26 kwietnia 2022 r.

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 kwietnia 2022 15:31
Dokument wprowadzony do BIP przez: Monika Jastrzębska
Ilość wyświetleń: 817
26 kwietnia 2022 15:40 (Monika Jastrzębska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
26 kwietnia 2022 15:33 (Monika Jastrzębska) - Opublikowanie dokumentu.
26 kwietnia 2022 15:32 (Monika Jastrzębska) - Dodanie załącznika [wzor_oswiadczenia_o_stanie_zdrowia.docx] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)