OGŁOSZENIE URZĘDU GMINY W OSTROWI MAZOWIECKIEJ
O NABORZE KANDYDATÓW NA STANOWISKO URZĘDNICZE
Urząd Gminy w Ostrowi Mazowieckiej, ul. gen. Władysława Sikorskiego 5,
07-300 Ostrów Mazowiecka
ogłasza w dniu 26 kwietnia 2022 r. nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:
DO SPRAW PROMOCJI GMINY
w Referacie Oświaty, Promocji i Kultury
1. WYMAGANIA KONIECZNE, ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na przedmiotowym stanowisku,
6) wykształcenie wyższe,
7) biegła umiejętność obsługi komputera, w tym programów pakietu MS Office oraz programów graficznych np. Canva, GIMP;
8) umiejętność tworzenia, redagowania, korekty i prezentowania komunikatów tekstowych;
9) znajomość podstawowych technik Public Relations;
10) bardzo dobra znajomość niżej wymienionych przepisów:
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r. poz. 559);
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późń. zm.);
- ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (Dz. U. z 2018 r. po. 1914);
- ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1057 z późn. zm.);
- ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 848);
- ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1133 z późn. zm.);
- ustawy z dnia 24 lipca 2015 r. – Prawo o zgromadzeniach (Dz.U z 2019 r. poz. 631 z późn. zm.);
- rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. z 2007 r. Nr 10 poz. 68)
- rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury (Dz. U.
z 2012 r. poz. 189);
- rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14 poz. 67).
2. WYMAGANIA DODATKOWE:
1) doświadczenie zawodowe w wykonywaniu zadań określonych w ust. 3;
2) umiejętność zarządzania stroną internetową, stroną Biuletynu Informacji Publicznej oraz mediami społecznościowymi;
3) umiejętność wykonywania dokumentacji fotograficznej z imprez i wydarzeń.
3. ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
1) inicjowanie i realizacja działań promujących Gminę;
2) redagowanie informacji o Gminie Ostrów Mazowiecka i jej działaniach oraz publikowanie ich na stronie internetowej, portalach społecznościowych, w biuletynach, a także przesyłanie do mediów;
3) współpraca z mediami;
4) zgłaszanie działań Gminy do konkursów, plebiscytów i rankingów;
5) realizacja zadań związanych z przygotowywaniem projektów programów współpracy
z organizacjami pozarządowymi i ich procedowaniem;
6) współpraca z organizacjami pozarządowymi;
7) prowadzenie spraw z zakresu rozwoju kultury fizycznej, sportu i turystyki;
8) przygotowywanie wniosków o dofinansowanie zadań „społecznych” Gminy ze źródeł zewnętrznych, a szczególnie ze środków Unii Europejskiej;
9) planowanie i monitorowanie rozdziału środków finansowych przeznaczonych na kulturę fizyczną, sport i turystykę;
10) koordynowanie działalności jednostek kultury fizycznej, sportu, turystyki i wypoczynku oraz propagowanie i informowanie o tej działalności;
11) prowadzenie strony internetowej Gminy;
12) prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy;
13) redagowanie Biuletynu informacyjnego Gminy;
14) prowadzenie katalogu dokumentacji fotograficznej wraz z opisem z imprez i wydarzeń z udziałem Gminy i organizowanych przez Gminę;
15) prowadzenie rejestru instytucji kultury;
16) prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących zgromadzeń, o których mowa w ustawie – Prawo o zgromadzeniach;
17) załatwianie korespondencji w sprawach wynikających z zakresu obowiązków;
18) sporządzanie sprawozdawczości w zakresie realizowanych zadań;
19) przygotowywanie dokumentów do archiwum.
4. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA STANOWISKU:
1) praca na pełny etat, w systemie jednozmianowym, 40 godz. w tygodniu,
2) praca w godzinach od 7:30 do 15:30,
3) wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2021r. poz. 1960) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników samorządowych, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w Urzędzie Gminy w Ostrowi Mazowieckiej,
4) wynagrodzenie wypłacane do 26 dnia każdego miesiąca,
5) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
5. WYMAGANE DOKUMENTY:
1) list motywacyjny,
2) życiorys – curriculum vitae (z telefonem kontaktowym),
3) kwestionariusz osobowy (druk do pobrania w BIP, na stronie internetowej Urzędu Gminy lub w siedzibie Urzędu – pokój nr 5),
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) kopie świadectw pracy i/lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe w wykonywaniu zadań określonych w ust. 3;
6) kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
7) kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat na wolne stanowisko urzędnicze, będący osobą niepełnosprawną, zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r., poz. 530),
8) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku,
10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (druk do pobrania w BIP, na stronie internetowej Urzędu Gminy lub w siedzibie Urzędu – pokój nr 5).
6. WYMOGI FORMALNE:
1) złożenie wymaganych dokumentów.
2) spełnienie wymagań koniecznych związanych ze stanowiskiem określonych w ust. 1.
7. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
1) oferty należy składać w zaklejonej kopercie, opatrzonej imieniem, nazwiskiem i miejscem zamieszkania oraz dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko do spraw promocji gminy" do dnia 9 maja 2022 roku, w siedzibie Urzędu Gminy Ostrów Mazowiecka, przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 5, pokój Nr 15 - sekretariat, do godz. 15.30 lub drogą pocztową na adres urzędu.
2) w razie złożenia dokumentów drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego polskiego urzędu pocztowego.
3) aplikacje, które wpłyną do urzędu po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
8. POZOSTAŁE INFORMACJE:
1) lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikowanych do dalszego postępowania, zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Ostrów Mazowiecka www.gminaostrowmaz.home.pl oraz umieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy do dnia 13 maja 2022 roku.
2) dalsze postępowanie polegać będzie na przeprowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych lub testu pisemnego, podczas których sprawdzona zostanie między innymi znajomość przepisów, o których mowa w ust. 1 pkt 10 i zagadnień związanych z zakresem obowiązków.
3) rozmowy lub test przeprowadzone zostaną w siedzibie Urzędu Gminy Ostrów Mazowiecka, przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 5.
4) w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
Ostrów Mazowiecka, 26 kwietnia 2022 r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Ostrowi Mazowieckiej